Toon posts:

oude spellen muziek (nog van voor de wavs!)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het leek me leuk als iedereen hier spellen noemt en dan ook nog apart nummers die nu op MP3 staan (of nog beter, de mods en xm's waarin ze geschreven waren) zodat je nog van dat soort oude leuke console/PC muziek die altijd met 3 instrumenten en zonder bass is kan luisteren. Bijvoorbeeld oude MGS muziek.

Aan de admins, als dit niet is toegestaan, gooi dit topic dan maar weer meteen dicht; maar het lijkt me niet dat hier nog copyright op zit, en het is een beetje als een screenshot topic van FS2002 leek me, gewoon een bepaald aspect van spellen belichten.

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-01 22:38
ik denk dat van die oude midi bliepjes weinig op aan te merken valt, ik heb ze alleen niet, ze zijn vaak wel vet, net zoiets als de gameboy advance nu heeft :)

• jelmo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-11-2025

jelmo

A.K.A. jelmo

daar zijn echt sites vol meej te vinden die geheel gewijd zijn aan de muziek van oude games. vaak zijn deze muziekies in het originele mod, midi of "iets in die richting" formaat ...

Ik heb er thuis ook een aantal ... van die goude oude :)
mario, zelda... maar ook pinball illusions enz
Nostalgy aan de top ;)

I don't ride fast, i fly low

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04-2025
op zophar.net kun je nes en snes muziek laten emuleren door winamp. echt geweldig. de muziek van double dragon uit winamp met een bestandsgrootte van 3k ongeveer :D