Toon posts:

Lompe reply's zelf verwijderen!

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is het niet een idee om topic starters zelf een soort admin rechten te geven over hun eigen topic.

Ik heb het vaak zat daat er mensen je niet proberen te helpen. DIt kan gebeuren maar het hindered de mensen die juist wel willen helpen.

Het is tevens een feit dat hoemeer junk post er in een topic zit hoe minder (serieus) er wordt gereplyed.
Ik zelf skip al een topic als de eerste paar reply's bagger zijn (zoals ben je zo dom?).

Ik hoop dat dit geregeld kan worden dan worden sommige topics echt goed en kan je die in je FAQ opnemen of een soort tweakers catalogus maken. Waarin je zoekt en daadwerkelijk goede dingen vind ipv veel junk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me geen goed idee. Als mensen posts van anderen gaan verwijderen zorgt dit juist voor problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:24
>> LA?

Lijkt me niet iets over de Frontpage. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:24

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

->LA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

lijkt me nix
dan zeg ik dat ik je een l*l vind of geef ik een reply die je niet aanstaat en dan kan jij die verwijderen?
lijkt mij HELEMAAL niets

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:24
Op donderdag 09 mei 2002 21:56 schreef Gerund het volgende:
Het is tevens een feit dat hoemeer junk post er in een topic zit hoe minder (serieus) er wordt gereplyed.
Ik zelf skip al een topic als de eerste paar reply's bagger zijn (zoals ben je zo dom?).

Ik hoop dat dit geregeld kan worden dan worden sommige topics echt goed en kan je die in je FAQ opnemen of een soort tweakers catalogus maken. Waarin je zoekt en daadwerkelijk goede dingen vind ipv veel junk!
Hier is in het GVF uitgebreid over gediscussiëerd. Toch zijn de FAQ's al redelijk compleet (hoewel de term FAQ niet echt dekkend is).

Wat wel een goed idee zou zijn is het raten van topics. Hiermee geef je een waarde aan een topic qua inhoud, en daar kun je vervolgens leuke dingen mee doen (o.a. als zoekcriterium gebruiken).

Sowieso ben ik géén voorstander van het verwijderen van reply's / topics. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
lijkt me helemaal geeeeen goed plan
als er "slechte" replies komen ligt dat in 99% van de gevallen trouwens gewoon aan de openingspost (taalgebruik/geen search/te simpele vraag)
als de topicstarter dan reacties kan gaan verwijderen... tja, je hebt er iig geen controle meer op

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dan een cijfer geven die je gelijk al kan zie als je in de index zit dan zie je meteen of er veel goed gereageerd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-10 15:20

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op donderdag 09 mei 2002 22:25 schreef Gerund het volgende:
Dan een cijfer geven die je gelijk al kan zie als je in de index zit dan zie je meteen of er veel goed gereageerd word.
Kort of lang antwoord? Kort doen? NEE :P

Een forum is een forum, frontpage achtige modtaferelen hoeven niet in wat voor vage vorm dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Stel dat je een topic opent met een stevige racistische flame. Iedere post waarin je terechtgewezen wordt zou je zo kunnen verwijderen. Maar niet doen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoor het al weer gooi er maar een slot op AUB!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ok :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.