Toon posts:

[Javascript] site werkt niet, maar waarom niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

In eerste instantie d8 ik dat mijn site het op sommige systemen niet werkte (zie ook deze topic; [topic=487312] ). Het lijkt er echter op dat ie alleen op locale machines werkt. Maar hoe kan dit? Ik krijg op andere machines het javascript niet eens te zien of het doorlinken werkt niet. Misshien dat iemand me verder kan helpen. (ja, ben newbee)
Hier de link naar mijn site http://mauiz.xs4all.nl of http://213.84.157.194

Ps. als iemand me kan vertellen hoe ik het uitklapbereik van de submenuutjes kan aanpassen hou ik me aanbevolen...

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:14

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Ik zou je best iets willen aanbevelen... als ik iets zag :{ Als je niks ziet is het ook moeilijk een fout te zoeken, want je weet niet waar het fout gaat. Tough one!

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

urf

Ik zie alleen een zwart vlak :)

Verwijderd

Topicstarter
Goh, uiteraard kan je ook de sourcecode niet bekijken als het niet werkt, shit... Ik heb nu de sourcecode gekopieerd naar mijn site. Er is dus niets meer te zien dan alleen een wit vlak met de sourcecode, misschien dat je me dan verder kan helpen?

• Thijsmans

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Op donderdag 09 mei 2002 21:49 schreef Mauritz het volgende:
Goh, uiteraard kan je ook de sourcecode niet bekijken als het niet werkt, shit... Ik heb nu de sourcecode gekopieerd naar mijn site. Er is dus niets meer te zien dan alleen een wit vlak met de sourcecode, misschien dat je me dan verder kan helpen?
Jawel, dat kan wel, heb ik ook gedaan, maar is niet echt lekkere debug-code :) Misschien kan je uitleggen wat het menu deed?

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Verwijderd

Topicstarter
het is een menuutje dat vanuit een centraal vierkantje opengaat en zich in een circel verspreidt... voor een voorbeeld: http://www.dhtmlcentral.com/script/?m=3 en dan kiezen voor dotmenu demo ergens in het midden van het lijstje. Ik heb het zelf een beetje aangepast maar het zou moeten werken zoals daar in het voorbeeld. Alvast bedankt voor de moeite

• Thijsmans

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Daar werkt hij prima, ik zou het nog eens overnemen, en zo min mogelijk veranderen. Of natuurlijk het verschil zoeken, maar het is een flinke lap stof...

Verwijderd

Topicstarter
het probleem zit hem volgens mij in het linken naar achterliggende pagina's...

dat verklaart natuurijk nog niet waarom voor anderen het menu niet zichtbaar is....

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Hij doet het bij mij nu prima, nu de pagina volledig ingeladen wordt...

edit: ik snap nu dat het om het doorlinken gaat en niet om het menuutje :P

Verwijderd

Topicstarter
Mooi, ik heb ondekt waarom het doorlinken niet werkt. Maar nog weet ik niet hoe ik het op moet lossen. Bij het verwijzen heb ik window.open('bladiebla vervangen door window.location('bladiebla om ervoor te zorgen dat er geen nieuw window geopend wordt maar de nieuwe pagina in dezelfde window geopend wordt. Dit werkt dus niet... hoe komt dit? Moet ik een ander commando gebruiken dan .location?

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Op donderdag 09 mei 2002 22:55 schreef Mauritz het volgende:
Mooi, ik heb ondekt waarom het doorlinken niet werkt. Maar nog weet ik niet hoe ik het op moet lossen. Bij het verwijzen heb ik window.open('bladiebla vervangen door window.location('bladiebla om ervoor te zorgen dat er geen nieuw window geopend wordt maar de nieuwe pagina in dezelfde window geopend wordt. Dit werkt dus niet... hoe komt dit? Moet ik een ander commando gebruiken dan .location?
location is geen method, maar een property. location zelf is een url-object. Gebruik de href-property om deze te veranderen (dit is de tekst-versie van de url).

window.open(url)

window.location.href = url

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:37
tis nie echt duidelijk dat je daar in het midden moet klikken...

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:58

crisp

Devver

Pixelated

Op donderdag 09 mei 2002 22:57 schreef Bosmonster het volgende:

[..]

location is geen method, maar een property. location zelf is een url-object. Gebruik de href-property om deze te veranderen (dit is de tekst-versie van de url).

window.open(url)

window.location.href = url
En als aanvulling (en wat waarschijnlijk de verwarring heeft opgeleverd): window.location.replace(url) :)

Intentionally left blank

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Op donderdag 09 mei 2002 23:00 schreef crisp het volgende:

[..]

En als aanvulling (en wat waarschijnlijk de verwarring heeft opgeleverd): window.location.replace(url) :)
Ow ja :) Die zorgt er dan voor dat je pagina niet in de history opgeslagen wordt en dus niet via back/forward knoppen bereikbaar is.

Verwijderd

Topicstarter
door window.location aan te vullen tot window.location.replace is het probleem opgelost...

Bedankt voor de moeite mensen!!
Pagina: 1