sorry ben nogal een linux n00b
dus ik wist niet dat die drivers zo van google waren te plukken.
thnx anywayz
thnx anywayz
Verwijderd
Ik zeg je van tevoren dat die drivers installeren niet echt makkelijk is als je volledig nieuw bent met Linux. Ik heb ze zelf wel gecompileerd en geinstalleerd in Debian linux en ze werken heel goed ookal zijn ze nog niet af.
Je moet eerst een nieuwe kernel compileren en dan met behulp van de kernel source die driver compileren en installeren.
Je moet eerst een nieuwe kernel compileren en dan met behulp van de kernel source die driver compileren en installeren.
Je moet ze niet downloaden, ze zitten al in Mandrake. Waarschijnlijk moet je even ergens instellen dat je de drivers voor een SB Live! wilt gebruiken. Ik denk dat je dat ergens in het Mandrake Configuratiecentrum wel terug kunt vinden.Op donderdag 09 mei 2002 21:41 schreef tweakduke het volgende:
sorry ben nogal een linux n00b
thnx anywayz
Maar je moet dus niet moeilijk gaan doen met handmatig drivers compileren enzo, want dat is echt niet nodig
de drivers noemen nog steeds emu10k1 maar ze zijn wel degelijk aangepast, gewone emu10k1 werkt niet met een audigy en omgekeerd ook niet d8 ik, daarom zijn er 2 branches.Op vrijdag 10 mei 2002 10:06 schreef banaan-X het volgende:
[..]
Je moet ze niet downloaden, ze zitten al in Mandrake. Waarschijnlijk moet je even ergens instellen dat je de drivers voor een SB Live! wilt gebruiken. Ik denk dat je dat ergens in het Mandrake Configuratiecentrum wel terug kunt vinden.
Maar je moet dus niet moeilijk gaan doen met handmatig drivers compileren enzo, want dat is echt niet nodig![]()
emu10k10.18-2 March 3, 2002
audigy-driver (experimental)2002-02-14 February 14, 2002
If it ain't broken it doesn't have enough features
Ow, dat wist ik nietOp vrijdag 10 mei 2002 10:17 schreef Apache het volgende:
[..]
de drivers noemen nog steeds emu10k1 maar ze zijn wel degelijk aangepast, gewone emu10k1 werkt niet met een audigy en omgekeerd ook niet d8 ik, daarom zijn er 2 branches.
emu10k10.18-2 March 3, 2002
audigy-driver (experimental)2002-02-14 February 14, 2002
erg verwarrend, want de kernel module noemt al helemaal hetzelfdeOp vrijdag 10 mei 2002 11:50 schreef banaan-X het volgende:
[..]
Ow, dat wist ik nietBeetje verwarrend wel...
maar het werkt wel goed, digitaal 5.1 output enz geen problemen mee.
If it ain't broken it doesn't have enough features
Pagina: 1