Toon posts:

I-Frame alleen rechterkant laten scrollen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,
Ik zit met een probleem.
Ik heb een I-frame gemaakt en alles werkt. Nu had ik scrolling=yes aan gezet alleen nu zie je onder scrollbalken en aan de rechterkant. Nu is mijn vraag wat kan ik er tegen doen dat ik alleen de rechterkant scrollbalken zie (dus niet onder), ik denk dat er dus gewoon een optie is scroll=right (zoiets dan)
Dit is mijn stukje i-frame:

<iframe width=474 height=400 NORESIZE scrolling=yes frameborder=0 marginheight=0 name="I1" marginwidth=0 src= main.htm> </iframe>

Heeft iemand enig idee :?
Alvast bedankt, Midas

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:14

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Je pagina niet te breed maken :? Lijkt me de simpelste oplossing, aangezien je toch zelf de maten instelt. overflow: hidden; haalt alle scrollbars weg :{

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, wil alleen rechts een scrollbalk, ennu niet te breed maken werkt in mijn geval niet.
Andere oplossingen ik weet namelijk dat het kan.

Verwijderd

Op donderdag 09 mei 2002 21:33 schreef elcon-tje het volgende:
Nee, wil alleen rechts een scrollbalk, ennu niet te breed maken werkt in mijn geval niet.
Andere oplossingen ik weet namelijk dat het kan.
Zulk soort discussies lopen al een tijdje, enige wat werkt is alle scrollbars uitzetten, en dan met javascript een scrollbar nabouwen

Verwijderd

Topicstarter
Goeiemorgenschotel, ben er al uit zat te slapen ofzo.
Sorry voor post slotje lijkt me wel toepasselijk!!
(maar als iemand de oplossing toch nog weet, dus dat je kan inschakelen welke scrol post dat a.u.b. toch maar ben wel benieuwd)

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

in je BODY van de IFrame zetten:

leftmargin="0" topmargin="0" marginwidth="0" marginheight="0"

en je site niet breder maken dan 474 pixels, dan doet ie het :)

Veel plezier

edit:
Damn ik ben blind :p Je hebt het al :D

http://flickr.com/photos/itommy/

Pagina: 1