Toon posts:

Jedi knight 2 outcast.... Saber fighting..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey sinds ik de nieuwe patch heb geinstalleerd 1.3,
Is de boel erg vaag veranders :(

maar nu de vraag, Als ik mijn saber op heavy in stel dan kan ik niet meer hakken met mn zwaard,
die move van:slaan met saber haverwege springen , waardoor je vervolgens een hak beweging doet, weet iemand hoe dat nu moet? ik zit me kapot te zoeken op die site maar kan er niet veel over vinden... Thx :)

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Gaat dacht ik alleen in die gele modus ofnie?

• jelmo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-11-2025

jelmo

A.K.A. jelmo

ik vind zoiezo dat hele saber-fighting heel vet ! ! maar ik begrijp het niet :)

maar die move dat je met een soort spin en slaant tegelijk net over je tegenstander springt (mits dit een dark jedi is of reborn) kan alleen als je saber style op medium staan (geel balkje) met blauw balkje doettie salto voorwaarts met uistekend swaard..

I don't ride fast, i fly low

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

vergeet die one hit wonder nou maar en leer echt spelen

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 09 mei 2002 23:18 schreef GambitRS het volgende:
vergeet die one hit wonder nou maar en leer echt spelen
Oh ja? waarom zal ik echt moeten leren spelen?
Die move gebuikte ik altijd in mn gevechten..

Pfff patser |:(

Alsof jij zo'n goede Jedi Master bent..
Ik hoop dat ik je een keer tegen kom met Multiplay..

Verwijderd

medium modus nu.
Maar ik gehoord dat er een nieuwe heavy move is ;/

btw : vergeet die heavy move en leer spelen

wat een crap de heavy move is gewoon een onderdeel van het spel.
hoor het zo vaak worden ze gekilled door heavy move gaat ze meteen janken
als je goed bent weet zelf heel goed dat heavy move iemand een makkelijk targer maakt :9

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 00:54 schreef pr0t0type het volgende:

[..]

Oh ja? waarom zal ik echt moeten leren spelen?
Die move gebuikte ik altijd in mn gevechten..

Pfff patser |:(

Alsof jij zo'n goede Jedi Master bent..
Ik hoop dat ik je een keer tegen kom met Multiplay..
:D hij bedoelde het vast niet zo hoor :D

Verwijderd

Kom kom kids, niet zo raar doen. Don't be tempted by the Dark side >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 10 mei 2002 01:05 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

:D hij bedoelde het vast niet zo hoor :D
Nee maar ik vind het irritand als iemand zulke opmerkingen geeft..

zoals destenation al zegt het is een onderdeel...

iedereen heeft zijn eigen stijl van spelen dus met die combi's was ik gewoon goed en vaak 1st's , dan kan hij wel zeggen lame, maar ik win wel (zeg maar)

Verwijderd

Topicstarter
Vind het zelf namelijk heel lekker om iemand op de grond te pushen, en dan er lekker op hakken >:)
vind het wel jammer dat ze alles weer hebben staan te veranderen..

Verwijderd

Ok, daar zit wat in

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 10 mei 2002 01:01 schreef destination1 het volgende:
medium modus nu.
Maar ik gehoord dat er een nieuwe heavy move is ;/

btw : vergeet die heavy move en leer spelen

wat een crap de heavy move is gewoon een onderdeel van het spel.
hoor het zo vaak worden ze gekilled door heavy move gaat ze meteen janken
als je goed bent weet zelf heel goed dat heavy move iemand een makkelijk targer maakt :9
Btw, ik heb een beetje zitten te proberen met geel, maar krijg het niet voorelkaar, het is niet meer het zelf als het was, dus slaan en haverwegen slaan, dan spring.

• Zephyer
  • Laatst online: 24-01 14:28
Op vrijdag 10 mei 2002 01:07 schreef Coroner het volgende:
Kom kom kids, niet zo raar doen. Don't be tempted by the Dark side >:)
Ik voelde idd wat kwaad en woede groeien... :)
May the force be with you... :z

MW | BF1 Stats

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-11-2025

Clay

cookie erbij?

Die lunge is prima, maar als je NIETS ANDERS doet dan constant die ene move ben je gewoon een loze "lunger" met maar 1 truukje, en er is gewoon geen hol aan om daar tegen te spelen. Er is een hele truukendoos met speciale moves in alle stijlen, leer gewoon overal mee omgaan en maak het leuk voor iedereen. En het geeft jezelf ook echt wel meer voldoening als je iemand met een heel scala aan moves afmaakt dan met 1 move.
Trap iemand bijvoorbeeld omver. spies um met de fast mode, of doe zo'n koprolflip op medium, dat zijn nog maar 3 moves, en veel boeiender dan die lunge.

En als je met lungen alleen 1e wordt zit je op de verkeerde server, want daar win je echt niet mee tegen een beetje redelijke speler.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

[nooB modus]
Is er een knop of zo dat je kan wisselen tussen light medium & heavy? Die indruk krijg ik wel nl..
[/nooB modus]

• the_tWiStEr
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Standaard is dat L :+

• GambitRS

GambitRS

w00t

kom maar eens langs op undernet, #outerrim, 3PM-6PM EST elke zaterdag dan laat ik je wil zien hoe je met een saber om moet gaan. En als je pushen zo leuk vindt, dan zal dat bij mij nie gaan lukken. Zeker nog nooit tegen light jedi gespeeld die wel konden vechten? hehehehe >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 10 mei 2002 12:30 schreef GambitRS het volgende:
kom maar eens langs op undernet, #outerrim, 3PM-6PM EST elke zaterdag dan laat ik je wil zien hoe je met een saber om moet gaan. En als je pushen zo leuk vindt, dan zal dat bij mij nie gaan lukken. Zeker nog nooit tegen light jedi gespeeld die wel konden vechten? hehehehe >:)
Dus jij bent zeker zo'n persoon, die een script aan heeft staan, voor anti push, als ik jou wil pushen dat ie automatisch Protect aan schakelt...

Heb er namelijk al wat mensen mee gezien.

Dat is cheaten..

Verwijderd

Topicstarter
Het is me inmiddels als gelukt de move, zo hard was het niet, maar moest gewoon ff de knop vast houden...

Btw, ik gebruikte die move vaak, als er een aantal Vijanden achter me aan renden, en dan lekker in een keer terug er op in hakken..

• GambitRS

GambitRS

w00t

Op vrijdag 10 mei 2002 14:59 schreef pr0t0type het volgende:

[..]

Dus jij bent zeker zo'n persoon, die een script aan heeft staan, voor anti push, als ik jou wil pushen dat ie automatisch Protect aan schakelt...

Heb er namelijk al wat mensen mee gezien.

Dat is cheaten..
Jezus, je hebt me nog nooit zien spelen en je noemt me nu al een cheater? Ik ben denk ik beter dan ik dacht, meestal noemen ze me pas cheater als ik 5 minuten gespeeld heb. Ik ga vooruit >:)

• DeX
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Sinds wnaeer is die patch er?
en hoelang lag ik dan te slapen?:

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 10 mei 2002 16:45 schreef DeX het volgende:
Sinds wnaeer is die patch er?
en hoelang lag ik dan te slapen?:
Ik weet niet een paar dagen of zo..
De patch heeft de gameplay op een of andere manier wel veranderd, het lijkt wel dat je langer leeft of zo..

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

GTOfire

Don't warn the tadpoles

als het (zonder scripts te gebruiken) in het spel zit om gebruikt te worden, is het volkomen 'legaal' en hoeft er niemand om te zeiken. (Scripts zijn af en toe een grey area, dus daar blijf ik ff vanaf :) )

Ik gebruik zelf vaak eerst heavy om ze in 1 keer naar 30- HP te zwaaien, en dan maak ik het af met light of medium.
Heavy is erg krachtig als je eenmaal leert hoe het te timen, maar in principe kun je met heavy een goeie speler niet raken. Waarom niet? Omdat je zo sloom bent :)

Dit is natuurlijk theorie, maar als je iemand in een heavy swing ziet gaan kun je er altijd van wegrennen. Dus in principe hoef je tegen een heavy styler niet dood te gaan.
sterker nog, light style en medium is altijd blockable, dus in principe ga je nooit dood :)
In de praktijk maakt iedereen wel eens een voutje, dus gaan mensen wel dood.

Het irritantste (heb de nieuwe patch nog niet gespeeld) vond ik altijd die sniper move van heavy. Ik sta op 2 meter afstand van iemand aan de zijkant terwijl hij die move doet. Ik dood terwijl die sabre me dus nooit heeft geraakt. Hij heeft extra range, en die is dus langer dan de sabre zelf :'(
Maar goed, tegenwoordig weet ik hoe ver zon move kan, dus blijf ik er op een afstandje naar kijken :)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Verwijderd

klopt het dat ik in de eerste twee levels nog geen saber heb??

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 11 mei 2002 15:15 schreef mushroom het volgende:
klopt het dat ik in de eerste twee levels nog geen saber heb??
Yup.. ik de 3 of 4e level moet je hem halen..

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

irritant he? :)
ik vind dat ze dat korter hadden moeten maken. Ik wou het vooral spelen om de sabre, en dan moet je dus 1/4 van het spel door voor je dat ding hebt. Best frustrerend :)

Verwijderd

ik ben nogal n00b met Jedi Knight II, sinds eergisteren het spel gekocht en toen effe bijna 12 uur nonstop single player mode gedaan.
Daarna ben ik me gaan verdiepen op multiplayer nog met de oude versie waar je volgens mij gewoon met je muis je saber kon bewegen of niet?
Iig speelt het nu heel anders met die nieuwe patch. Veel minder leuk vind ik, die forward kick is er ook uit :(

PS. Welke servers spelen jullie? Want ik kan maar een paar NL's servers vinden. (Het liefst een light-saber only game)

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ik speel bijna alleen maar op duel servers.

jolt.co.uk nummertje 7 bijvoorbeeld
verder zijn mn favourites weg sinds de patch en dat was de enige die ik me kan herinneren :)
jolt servers geven mij een goeie ping iig.

• SvEn
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-12-2025

SvEn

a.k.a sv3nrg

ik heb hem ook maar hij vraagt om de cd , heeft iemand misschien ook een crack?

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

als ik jou was zou ik die vraag snel editen en verwijderen. op GoT hebben we het alleen over legale dingen. (en okay, je mag een persoonlijke backup maken, maar toch)

• Bramster
  • Laatst online: 23:02
het saberen is iid erg veel veranderd met de nieuwe patch, weer effe wennen :) maar ondertussen own ik alweer, ehehe

als je in een clan zit zorg dan dat die clan zich aanmeld op Battelstats, elke eerst week van de maand is er WoW (week of war) en er is ook nog een WoD (week of duels) is met rankings enzo :)

ik sta daar nu best wel goed in de rankings

http://www.battlestats.com/games/jkoc/

Verwijderd

mijn truuk is niet saber vechten, deden ze op die lan waar ik was ook niet

zaten ze allen maar te grippen en pushen over randjes :9 maar ik ben nu een jedi mastur , ik ken je eruit grippen ;)

vechten moet ik alleen nog op oefenen :P

Verwijderd

Wie baalt er nog meer als een stier dat Kyle Katarn in deze game zo'n ongelooflijke pansy is geworden ?

In Dark Forces was ie nog een stoere bink met norse blik in een leren jasje. In Jedi Outcast is het een broodmagere baardaap.

WTF is up with that?

Hij doet de titel van het spel ('outcast') eer aan...

Maar waarom een held zo vernaggelen???

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik was xtje aan duelleren met een dude. Maar hij beweegt niet, hij staat daar bij een rand. Ik bne nog beetje beetje newbie. Dus ik loop echt releax naar 'm toe met een lightsaber die uit staat. Op een gegeven moment pakt ie me vast met Choke en gooit me over de rand. Erg zielig. hij werd dan ook de volgende 2 rondjes afgemaakt, waarna gekicked.

Ik won dat duel wel met 10 Kills, Nr. 2 had 8 Kills.

8-)

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

mensen over randjes pushen, pullen of slepen is niet zielig, dat is een onderdeel van het spel. Waarom denk je dat ze dat nar shadaa level hebben gemaakt zoals het is?

Ik zou eerder zeggen dat jij nog wat moet oefenen. Als iemand je gript moet je hand al boven de F10 of F1 hangen. F1 om em te pushen, dan kukelt hij naar beneden. F10 is absorb, dan breekt de grip ook en krijg je een hele lading force terug.

BTW, volgende keer zorgen dat je op een richel word gegript met aan twee kanten afgrond. Dan laat hij jou naar beneden ketsen, maar vlak voordat ie loslaat push jij em aan de andere kant over de rand. best geinig om te doen :)

• Switch
Maar 't gaat erom dat we op die server een ritueel hadden.

Eerst ging je rustig met een gedeactiveerde zwaard naar dat platform. Daarna ging je tegenover elkaar staan en knielde je voor elkaar. Waarna je elkaar uitdaagde met woorden zoals "The force is my allie". Daarna begonnen we met eer te vechten.

MAar die gast duwde me d'r al af toen ik m'n zwaard ngo niet eens had kunnen activeren. Da's best zielig, je kileld toch geen ongewapende mensjes?

Jedi-onwaardig :P

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 02:06 schreef Shock3r het volgende:
Eerst ging je rustig met een gedeactiveerde zwaard naar dat platform. Daarna ging je tegenover elkaar staan en knielde je voor elkaar. Waarna je elkaar uitdaagde met woorden zoals "The force is my allie". Daarna begonnen we met eer te vechten.
Ja dit soort server rulen, ik heb zo'n JK2/BSD ofzo, een franse server met een paar russische admins waar ik vaak speel. HONOR is alles daar. Supergezellig en chill, geen gelame en joiners die dat doen: bye bye.

Voor de rest over dat grip/push in afgrond, tja het is lachen om te doen maar niet in een lightsaberduel.

PS. rentone.nl server heb ik gevonden: is wel lachen.

• Switch
Op zondag 12 mei 2002 02:12 schreef bLiNk het volgende:

[..]

Ja dit soort server rulen, ik heb zo'n JK2/BSD ofzo, een franse server met een paar russische admins waar ik vaak speel. HONOR is alles daar. Supergezellig en chill, geen gelame en joiners die dat doen: bye bye.

Voor de rest over dat grip/push in afgrond, tja het is lachen om te doen maar niet in een lightsaberduel.

PS. rentone.nl server heb ik gevonden: is wel lachen.
De sfeer die in dat soort servers hangt is echt uitermate chill, je voelt je altijd op je gemak. En 't is niet irritant om te wachten op de andere gasten. Je hebt zweet op je voorhoofd en je w8! :)

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ja, dat soort duels vind ik ook het leukste. Maar als iemand niet die pracht en praal eromheen wil en gewoon wil knokken met forces, dan ga ik em dat niet bijzonder kwalijk nemen. Ik blijf gewoon bezig zoals ik bezig was en laat hem maar lekker komen. (ik trek mn sabre nooit als eerst en val ook nooit als eerste aan. Dus als hij daar lekker blijft staan, blijf ik tegenover em staan :) )

Ja, ik had liever gehad dat zon gast terugbuigt, maar ik kan er mee leven als ie dat niet doet. Zolang ie me niet aanvalt tijdens mijn buiging mag ie doen wat ie wil.

(want zo ben ik wel weer. Als ik aangevallen word tijdens de buiging sla ik em dat rondje helemaal dood, en de volgende rondjes dat ik tegen em vecht buig ik ass-first en pleeg ik zelfmoord ofzow. Ik vecht niet tegen dat soort oneerbare knakkers :)

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

oh en BTW, je hebt je zwaard ook niet nodig om pushen tegen te gaan :)
zoals ik het heb begrepen:
duel start
spawn
lightsabre uit
hij staat daar
jij loopt op em af
hij gript jouw
jij hangt daar een beetje te stikken
hij smijt je over de rand
jij dood.

Wat daarvoor met de andere spelers gebeurde is niet van belang. Hij heeft gewoon niet die collegiale speelstijl, is zijn probleem. door wel te buigen en kwetsbaar op te stellen ben je gewoon in het nadeel en dat weet je en accepteer je van te voren.

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Beetje een kick weer omhoog :P

maaruh ik zie heel veel lui die heavy mode doen en dan zon swing achteruit, ofzo en dan gelijk killen.

How word dat gedaan ? ik wil me ook beetje kunnen verdedigen dus wat moves etc zou fijn zijn :)
Pagina: 1