Toon posts:

pc samenstellen

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik wil een nieuwe pc kopen, maar heb niet zo een idee wat ik het beste kan doen. ik heb een budget van € 1100 en ik wil een goede kast (chieftec)ik heb nog een asus geforce 3 dus een videokaart hoef ik niet.

kunnen jullie mij wat helpen??

ik zat aan een asus met kt333 chipset te denken.
kingston 512 mb 2700 ddr ram (kingston goed??)
Lite on dvd en lite on writer
geluid onboard? (misschien toch een kaart?)
Maxtor 40gb ata 133 (heeft dit al zin?)
floppy drive

zijn er veder nog tips? die zijn altijd welkom.

(moderators, als dit niet mag dan sorry, wil alleen graag wat hulp en anders kan je hem verwijderen)

p.s. monitor heb ik ook al.

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:07

dominic

will code for food

Vul voor de grap eens al die artikelen in op een willekeurige webshop, kijk in je winkelwagen en kijk naar het bedrag :)

Voor onderdelen-reviews hoef je slechts de naam van het onderdeel hier op GoT in de search in te vullen.

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ze al ingevuld en blijf wel binnen het budget, maar ik was ook beniewd of de twaeakers mensen hier nog tips voor mij hadden of dat ze me dingen die ik zou willen af zouden raden. heb nu al een miskoop als computer staan en dat wil ik voorkomen, vandaar de voorzichtigheid.

thanx

Verwijderd

pak aub wel een gewone geluids plank want die on-bord dingen weken shit.

Verwijderd

Topicstarter
en wat voor kaart zal ik dan voor geluid halen? ik heb nu een soundblaster live, maar die is erg irritant onder xp. ik wil zeker xp blijven draaien. een fortissimo 2 of zoiets??

bedankt

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:57
Op donderdag 09 mei 2002 20:52 schreef degged het volgende:

.........
(moderators, als dit niet mag dan sorry, wil alleen graag wat hulp en anders kan je hem verwijderen)
.......
Dit 'mag' inderdaad niet. Maar volgens mij heb jij je wel verdiept in de zaken want ik zie geen probleem en alleen maar goede onderdelen :) Voor ervaringen v.d. diverse onderdelen (mobo bijvoorbeeld) kun je het beste de search gebruiken; er is wel redelijk wat te vinden over de Asus A7V333. Voor geluidskaarten moet je niet hier zijn maar in het AV sub-forum :) Als je wil gaan overclocken is het raadzaam ook eens een search te doen naar PC2700 geheugen (en dan met name Samsung ;) ).

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.