Koeler Geforce 2 MX 400 gezocht

Pagina: 1
Acties:

• brouwerpower
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 19:22
Ik zoek al een tijdje naar een koeler voor mijn Geforce 2 MX 400. Er zit nu een heatsink op, maar een koeler zou toch wel beter zijn. Ik heb al even op internet zitten zoeken, maar ik kan niets vinden.
Weet iemand waar ik een koeler kan vinden?
Of kan ik beter een koeler boven of onder mijn GF zetten die lucht door een PCI-slot de kast uitblaast?

Verwijderd

Kijk ff in die bak met zooi achter je. Neem die 468 proc met koeler erop, flikker de proc weer in de bak en schroef koeler op je GF2 Heatsink. Heb ik ook gedaan, en werkt hier als een trein. :D

Verwijderd

hoeft niet gekoeld te worden ik heb ook een geforce 2 mx 400 ding is naar een half uur return to wolfenstein op 1600x1200 32 bit is hij lauw warm.
wil je hem perse koelen gewoon een p1 koelblok + fan pakken en op de gpu plakken.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
alternate heeft er wel 1
funprice ook =)

Tweakers Discord

Verwijderd

die blue orb?

• Lennieboy83
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05-2024
Er bestaan wel degelijk van die koelers om op je VGA chipset kan plaatsen, van Thermal Take heb je de Blue Orb, ik heb ie pas geleden nog voor mn ouders besteld. Hier is de link, hij staat in magazijn uitverkoop, ze hebben zelfs ook nog Voodoo 2 koelers 8-) Informatique Magazijn Uitverkoop

Hoe bedoel je trouwens door een PCI gat laten blazen :? kan dat dan? Ik zou gewoon een Case-fan gebruiken 80 mm.

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Een vriend van mij is een meganisme aan het maken zodat hij twee 80mm fan's ervoor heeft hangen.

Het ziet er tot nu toe erg goed uit.

Tot hoever heb jij hem geoverclocked?

iRacing Profiel | Mijn SimRig

• Lennieboy83
  • Laatst online: 31-05-2024
ik ben geen overclocker ;)

• Yonni
  • Laatst online: 14-02 07:45
toevallig zeg, ik heb gisteren mijn oude fan van mn oude coolermaster cooler op mn geforce 2 mx400 geschroefd. ik heb heb er scheef op geschroefd dus dat i ook voor een gedeelte op het geheugen blaast.
Het ding werkt nu perfect, met 3dmark heb ik score gehaald van 3481 3dmarks :) (2001se) en daarvoor was mn maximum 3058 B-) ik heb m nu strak lopen op 246/218

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op donderdag 09 mei 2002 23:28 schreef Yonni het volgende:
toevallig zeg, ik heb gisteren mijn oude fan van mn oude coolermaster cooler op mn geforce 2 mx400 geschroefd. ik heb heb er scheef op geschroefd dus dat i ook voor een gedeelte op het geheugen blaast.
Het ding werkt nu perfect, met 3dmark heb ik score gehaald van 3481 3dmarks :) (2001se) en daarvoor was mn maximum 3058 B-) ik heb m nu strak lopen op 246/218
En je hebt geen extra heatsink op het geheugen zitten? Welke oc had je voordat je die fan erop had?

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Pagina: 1