Toon posts:

[internet] Geen verbinding meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat eerst een beetje te klieren met de multiplier van mijn moederbord en toen ik mijn processor op 1400MHz liet draaien en windows opstartte zij die dat ie het register ging terugzetten. Toen ik weer opstartte heb ik gekeken of er nog een recente versie was van een register backup, maar de nieuwste was van januari. Ik zette die terug. Ik wou een tijdje later internetten, maar hij deed niet meer.
De modem belde wel in maar er was later totaal geen activiteit en de browser kon de pagina's niet vinden en antwoordde met de bekende foutpagina.
Kan iemand me helpen? |:(

Verwijderd

De instellingen van de provider kloppen nog wel, DNS enzo ? misschien moet je deze even opnieuw configureren, evt de modem ook.

Welke Windows heb je trouwens ?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alles via de handleiding van de provider weer goed gezet, DNS telefoonnummer enz.
Ik heb windows ME.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
waarschijnlijk door die 'overclockactie' het modem opgeblazen... ;)

A wise man's life is based around fuck you

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-08 21:40
Op donderdag 09 mei 2002 20:47 schreef zwelgje het volgende:
waarschijnlijk door die 'overclockactie' het modem opgeblazen... ;)
Daarom dus eerst ff het modem controleren ;)

Verwijderd

Topicstarter
Natuurlijk niet. Hij doet het nog perfect en ik kan er nog wel mee inbellen, andere providers die ik heb geinstalleerd na het probleem werken ook niet.
[edit] ik heb het modem trouwens grondig gecontroleerd en getest in andere systemen

Verwijderd

ja das jammer geen internet...

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

pci slot opgeblazen?

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

Topictitel editted. :)
Pagina: 1