Vraag Audigy Pl.Ex veel stroom???

Pagina: 1
Acties:

• Morbid2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-08 12:26
Hoi,

ik zit met het volgende probleem(pje):
sinds 2 weken ben ik in t bezit van een wonderschone Audigy Platinum Ex. Helaas een probleem (en volgens mij geen driver probleem)... zodra ik bijvoorbeeld BPM opstart (of elk ander willekeurig programma) reboot mijn computer na ongeveer 5 a 10 minuten.

Ik zit te denken (misschien) aan een stroom probleem. Specs:
PIII 800, 22" Scherm, GF2 MX, 512 MB SDram, SB 128, SB Audigy Pl. Ex., USB scanner, USB printer (beide op usb hub met externe voeding), Chaintech mb en een 250W voeding

Iemand een idee?????

Verwijderd

Mits je voeding heel is, heb jij geen stroom probleem :)

Is de kaart niet defect:?
Of probeer een andere 250 watt voeding :?
Probeer is tijdje te werken zonder de nieuwe kaart :?

Toevoeging
Geen conflict tussen je kaarten :?

• Morbid2002
Neuj,

ik heb eerst even met alleen die Audigy gewerkt, dus sb 128 eruit. Het lijkt wel alsof ie reboot, nadat de Audigy echt moet gaan "werken"....

Verder geprobeerd in alle pci sloten, en zelfs 2 uur opgeofferd voor een XP fresh install. Bah ;)

• Morbid2002
Heel zacht schopje.... in de hoop dat iemand nog *iets* :? weet???

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-08 22:19
Hmm, misschien toch wel een voeding probleem. Haal eens wat 'zware' aparaten los zoals cd-spelers (als je meerdere harddisks hebt haal je d'r zo veel mogelijk los).
En probeer het dan nog eens. Als alles normaal werkt dan ligt het aan je voeding.

• Morbid2002
jaja, eigenlijk even vergeten te zeggen |:(, maar tegenwoordig vrij standaard: 2 x 40 GB HD en DVD speler en CD rewriter. Omdat de kast nu propvol apparatuur zit dacht ik dus het 1ste aan een voedingsprobleempje....

• Ali G
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08-2024
Lijkt me duidelijk. Ik had ongeveer hetzelfde probleem en een nieuwe voeding lostte het op. 350 Watt Enermax is prima :)

Verwijderd

Inderdaad, voeding.
300Watt is toch echt het minimum tegenwoordig.
Pagina: 1