[SP] Is het goed als mijn DS topic weer open gaat?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
[topic=490305/1/25]

Dit is gesloten en terecht ook, maar in het grote DS topic krijg ik niet echt veel antwoord. En ik vind het eigenlijk best zonde van mijn geld dat het spel het niet doet. Dus kan mijn topic alsjeblieft ff open O+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Move -> SM :? :)

Forget your fears...
...and want to know more...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:58

JvS

Ik heb hem zelf ook

nee niet echt dit hoort in LA.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Ben ik niet met je eens, dat jij niet zo snel antwoord krijgt is natuurlijk erg jammer voor je, maar om nou voor elk probleem(pje) een nieuwe topic aan te maken omdat de ander zo groot is lijkt me wat overdreven, wat je wel zou kunnen doen is The Will/Itsnows/Icestorm kunnen contacten om te vragen of je een deel 2 van die topic mag openen (zit immers al op 1000 posts) en dan in je eerste post jouw probleem zetten, valt ie meteen op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op donderdag 09 mei 2002 20:01 schreef NG het volgende:
Ben ik niet met je eens, dat jij niet zo snel antwoord krijgt is natuurlijk erg jammer voor je, maar om nou voor elk probleem(pje) een nieuwe topic aan te maken omdat de ander zo groot is lijkt me wat overdreven, wat je wel zou kunnen doen is The Will/Itsnows/Icestorm kunnen contacten om te vragen of je een deel 2 van die topic mag openen (zit immers al op 1000 posts) en dan in je eerste post jouw probleem zetten, valt ie meteen op :)
Maar blijft het er nog steeds gaan als het al opgelost is, en dan zou het de indruk kunnen wekken dat het HELE topic over dat probleem gaat.
Zoiets kun je dan toch beter gelijk er onder replyen desnoots dan, dat staat allemaal wat beter IMO. :P

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:14
Op donderdag 09 mei 2002 20:12 schreef DataBeest het volgende:

[..]

Maar blijft het er nog steeds gaan als het al opgelost is, en dan zou het de indruk kunnen wekken dat het HELE topic over dat probleem gaat.
Zoiets kun je dan toch beter gelijk er onder replyen desnoots dan, dat staat allemaal wat beter IMO. :P
Het is slimmer om alles in 1 topic te bundelen dan 100 kleinene :P. Meestal zijn kleinene topics alleen persoonlijke vragen. En kan de buitenstaander niet zien wat voor fantastische spel jullie aan het promoten zijn :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apocrypha: je maakt een deel 2 aan? ;) Mag je als eerste post je vraag stellen. Als je niet te laat bent met het aanmalen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
is al gebeurt meneer ItSnows ;). Dees kan ook wel op slot nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 09 mei 2002 22:36 schreef apocrypha het volgende:
is al gebeurt meneer ItSnows ;). Dees kan ook wel op slot nu.
Dan moet ik Kaj gaat activeren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Kaj kom eens ff heel gauw hier :P
Pagina: 1