[MOHAA] Baal van die f*cking TK!

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-01 16:15

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Topicstarter
Ik wordt helemaal gek van die klote Team Killers op sommige MOHAA servers! :(

Niets is irritanter dan in een Team DeathMatch zo'n zielige gast in je team te hebben. Zoiemand verpest echt de hele server. :( Zo'n gast v/d server kicken gaat ook weer niet omdat er op die Dedicated Servers geen admins zijn! :(

Iemand enig idee hoe hier mee om te gaan? Zijn er bepaalde patches voor MOHAA servers die iemand na bijv. 3 TK's in 5 minuten gewoon eraf gooit voor 24 uur?

Want ik wordt er echt helemaal gek van! :(

Godfather Bodybuilding topic reeks

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Het is niet alleen in MOHAA ok in CS, DoD enz. Niks aan te doen. Gewoon terug TKen of bannen/kicken. Maar dat kan dus zo te zien niet bij MOHAA. Kweenie misschien moet je ff zoeken met google naar zo'n patch.

• CU2morO
  • Laatst online: 16-12-2025
Op donderdag 09 mei 2002 19:52 schreef apocrypha het volgende:
Het is niet alleen in MOHAA ok in CS, DoD enz. Niks aan te doen. Gewoon terug TKen of bannen/kicken. Maar dat kan dus zo te zien niet bij MOHAA. Kweenie misschien moet je ff zoeken met google naar zo'n patch.
|:( hoe lomp kun je zijn |:(

Verwijderd

open console-->callvote kick username

Als iemand anders hem wil votekicken: Open console: vote yes

En binnen een minuut issie weg... (het risico is dat hij onder andere naam terug komt)

Verwijderd

Op donderdag 09 mei 2002 19:52 schreef apocrypha het volgende:
*knip* Kweenie misschien moet je ff zoeken met google naar zo'n patch. *knip*
HmmZ kheb zelf voor een aantal crosshairs gezorgt voor MoH Allied Assault en geloof me er zijn voldoende patches om tkers te kicken en/of bannen van de server...

en anders bouw je toch je eigen script :? >:)

• MrJ

MrJ

Topicstarter
Op donderdag 09 mei 2002 20:15 schreef X-X-X het volgende:
open console-->callvote kick username

Als iemand anders hem wil votekicken: Open console: vote yes

En binnen een minuut issie weg... (het risico is dat hij onder andere naam terug komt)
Hmmm, klinkt goed. Deze onthoud ik, tnx!

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:36

Smurf

Detri

nu maar hopen dat de rest ook dat vote yes command weet...

)

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:09
waarschijnlijk weet dat niemand zo'n vote kick ben ik nog nooit tegengekomen

Verwijderd

hhaha, ik wordt wel altijd gekickt >:)

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:09
**** ** dus jij bent die gene die mij constatn af loopt te knallen ja shit hier zijn geen woorden voor :P

• MrJ

MrJ

Topicstarter
Shit, die callvote werkte toch niet (op deze server).

Jammer... :(

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

gewoon naar een andere server waar ff uit staat. Of gewoon een clanwar, dan heb je dat gezeik vaak niet.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-12-2025
Op donderdag 09 mei 2002 21:17 schreef silentsnow het volgende:
gewoon naar een andere server waar ff uit staat. Of gewoon een clanwar, dan heb je dat gezeik vaak niet.
Juistem... :X

MW | BF1 Stats

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op donderdag 09 mei 2002 19:58 schreef CU2morO het volgende:

[..]

|:( Waarom? Als jij hem de heletijd afschiet ALLEEN hem, is het voor hem ook geen fuck meer aan. Gaat ie vanzelf weg. Heb ik al vaak zat gedaan en het werkte meestal ook nog. Dus die opmerking van jou slaat nergens op |:(

Verwijderd

Rustig jullie 2 :) Clanwars vechten jullie maar ergens anders uit :+

Verwijderd

Op donderdag 09 mei 2002 20:33 schreef Smurf het volgende:
nu maar hopen dat de rest ook dat vote yes command weet...
Druk op Y en typ Please vote yes, open console, key left of 1, and enter vote yes.... The TK will be kicked.....

Verwijderd

DFLW wordt je na 3 teamkills op rij gewoon uit de server gegooid, dus bij ons komt het probleem aanzienlijk minder voor...

Dit systeem zouden ze bij de meeste online multi's in moeten bouwen zodat de TK's een beetje ontmoedigd worden...

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
* kamerplant is blij dat je daar in UT geen last van hebt. :)
Nu maar hopen dat dat zo blijft in UT2.

🌞🍃

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

GTOfire

Don't warn the tadpoles

retaliation gaat vaak te ver.

Stel, we hebben een n00b op de server, genaamd player.
verder zitten er nog eens 2 normale spelers in zn team.

player killt per ongeluk teammate1.
teammate1 helemaal over de zeik, killt em terug
teammate2 zag dat het per ongeluk was en denkt "wat maak je em nou?!" en killt teammate1 (retaliation, mag dus volgens die redenering)
teammate1 weer over de zeik, killt teammate2.
etc. etc.

retaliation TK is net zo erg als een gewone TK, niet doen dus.
nou okay, daar zijn 2 uitzonderingen op:
- bij spawn zit er een gast de hele tijd iedereen neer te knallen. er is niet alleen geen twijfel dat ie TKed, hij doet het ook nog eens 10 keer. kijk DAN mag je em van mij onder zn hol schoppen :)
- een cheater :)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Verwijderd

Op donderdag 09 mei 2002 19:58 schreef CU2morO het volgende:

[..]

Wil je zeggen dat je met cs tk'ers gewoon hun gang laat gaan?
Ik schiet iig terug voor dat hij mij heeft :P

• hives
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-04-2023
Ik heb effe een MOHAA n00b vraagje.
Want ik had een speler in me server die echt de boel lagde.

Iedereen zei tegen mij kick die gast.... maar ja ik ging nogal af als medal of honor gamer, tweaker en computer-nerd om te zeggen dat ik dat niet wist.

Dus nu stel ik hier mijn domme vraag.

Hoe kick ik een speler in free for all?

AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch

Verwijderd

Op donderdag 09 mei 2002 19:41 schreef MrJ het volgende:
Ik wordt helemaal gek van die klote Team Killers op sommige MOHAA servers! :(

Niets is irritanter dan in een Team DeathMatch zo'n zielige gast in je team te hebben. Zoiemand verpest echt de hele server. :( Zo'n gast v/d server kicken gaat ook weer niet omdat er op die Dedicated Servers geen admins zijn! :(

Iemand enig idee hoe hier mee om te gaan? Zijn er bepaalde patches voor MOHAA servers die iemand na bijv. 3 TK's in 5 minuten gewoon eraf gooit voor 24 uur?

Want ik wordt er echt helemaal gek van! :(
hehe, das altijd lache. 1 keer ging ik samen met een vriend teamkillen, was wel lachen. Vooral die reacties van mensen ('zal ik die teamkiller nou wel of niet afschieten ;)')

Verder nooit meer gedaan, heb normaal gesproken ook een hekel aan teamkillers

Verwijderd

:{

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

hmmm *zet jcross in zijn blauwe gamespay buddy list bolletje, het bolletje dat hij altijd ontwijkt*

Dat is nou echt bijzonder lam..

retaliation kan nog net als het echt duidelijk iemand is zoals, ja zoals jcross eigenlijk. maar anders ja, dan laat ik TKs gewoon hun gang gaan. Dan is er namenlijk voor hun geen hol meer aan. Zoals je kan zien aan jcross is het voor een lambal juist de bedoeling om zoveel mogelijk mensen over de zeik te helpen. Als je gewoon op je gemakkie doorspeelt en ze negeert zijn ze een stuk sneller weg.
(Of als ze de andere kant opgaan knal je ze 2 keer door hun kop, kijken hoelang ze het dan nog uithouden tegen de enemies :)

Verwijderd

Mensen, kom op, iedereen vind het wel eens leuk om zijn team af te knallen.. Ga me niet vertellen dat je dat nog nooit eens geprobeerd....

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ligt eraan wat je bedoeld. Op LAN met je vrienden DM spelen in een team-based game, vind ik geen lameheid. Je spreekt het van te voren af.

op inet mensen vermoorden die mij niks hebben misdaan heb ik nog nooit geprobeerd nee.

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 20:01 schreef GTOfire het volgende:
hmmm *zet jcross in zijn blauwe gamespay buddy list bolletje, het bolletje dat hij altijd ontwijkt*

Dat is nou echt bijzonder lam..

retaliation kan nog net als het echt duidelijk iemand is zoals, ja zoals jcross eigenlijk. maar anders ja, dan laat ik TKs gewoon hun gang gaan. Dan is er namenlijk voor hun geen hol meer aan. Zoals je kan zien aan jcross is het voor een lambal juist de bedoeling om zoveel mogelijk mensen over de zeik te helpen. Als je gewoon op je gemakkie doorspeelt en ze negeert zijn ze een stuk sneller weg.
(Of als ze de andere kant opgaan knal je ze 2 keer door hun kop, kijken hoelang ze het dan nog uithouden tegen de enemies :)
najah, heb ik maar een keer gedaan. En dat was omdat die 'vriend' van me opeens op teamgenoten begon te schieten, toen dacht ik, nah vooruit, ik doe et ook wel een keer. Normaal doe ik het dus NIET, maar ik schiet wel terug als een andere TK op me gaat schieten (tenzij ik een hoge score wil halen :) ).

Ohja, m`n username bij gamespy is niet jcross :P

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

je gamespy user ID bedoel ik ook niet, je gamenaam pakt ie.

maar goed, ook al is het voor 1 keertje en omdat die andere gast het deed. Ik zou zeggen schup een keer tegen zn reboot-knop en zorg dat ie ermee ophoud ipv dat je meedoet. of je het 1 keer of 100 keer doet, lam blijft het.

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 21:38 schreef illem het volgende:
Mensen, kom op, iedereen vind het wel eens leuk om zijn team af te knallen.. Ga me niet vertellen dat je dat nog nooit eens geprobeerd....
Nee >:)

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

MartNL

IK schiet alleen snipers dood.
Eigen team of niet dat maakt me niet uit.

Verwijderd

Het topic begint iets van zijn waarde af te nemen, maar toch wil ik bij het teamkill gebeuren ook eens mijn steentje opwerpen....

Tip1)
Teamkillen is niet het ergste. Verminken is veel leuker. zorgen dat je teammates nog maar 12HP overhebben voor ze de tegenstanders tegenkomen is beter en handiger.
Je geeft ze nog even tijd om te spartelen, je krijgt geen teamkill achter je naam, wordt dus niet gekicked en je hebt veel meer lol.

Tip2)
Zorg dat je als teamverminker zijnde ook nog eens als duitstalige overkomt, chat in het duits, verander je naam in iets duits of nog leuker, al speel je iets op de half-life engine; spreek in het duits. Het is hartstikke leuk als ze ook nog eens over je rug, omdat je het zgn niet kan verstaan , over je beginnen te praten.

Tip3)
Als je CS speelt, zorg dat je dan dus ook je spraylogo verandert :P Niets is erger dan eerst lopen zieken als 1 of andere duitser en dan uit automatisme ergens je spray neer te zetten en je clan te verraden .

Tip4)
Negeer alles wat hierboven staat, want je krijgt er de grootst mogelijke ruzie door.

Verwijderd

teamkillers, teamwounders, cheaters en mensen die het nodig vinden rasistische dingen te roepen en te schelden moeten gewoon aangepakt worden door een zeer strenge admin..... iets anders dringt niet tot die gasten door

en o o o wat heb ik me een lol weer eens zo'n grapjas te bannen die het nodig acht gameplay voor mij en de rest te verkloten >:)

• _cyclops_
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-03-2025
urban terror heeft hier gewoon beveiliging voor?! :)

• The System
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:43
Op zaterdag 11 mei 2002 14:12 schreef DataBeest het volgende:
* The System is blij dat je daar in UT geen last van hebt. :)
Nu maar hopen dat dat zo blijft in UT2.
nou.. ik heb ook wel es in UT dat iemand op mij schiet.. of met die pompding eraf kickt... :(

erg lame idd... en als je terugkickt dan denken ze dat je het leuk vind om met ze te spelen :(

• senater
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

nee alleen op singelplayer

Verwijderd

Op donderdag 09 mei 2002 20:54 schreef martijnf het volgende:
**** ** dus jij bent die gene die mij constatn af loopt te knallen ja shit hier zijn geen woorden voor :P
ik weet niet wat me aimbot allemaal doet >:)

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op zondag 12 mei 2002 22:59 schreef MartNL het volgende:
IK schiet alleen snipers dood.
Eigen team of niet dat maakt me niet uit.
Damn dat vind ik nou zelfs nergens op slaan. Snipen hoort gewoon bij het spel. Of je het nou leuk vindt of niet.

• Alphafox
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-01 20:40

Alphafox

wat zeggie!

Snipen hoort er idd bij,maar ik vind het wel lamer,als je gewoon goed strafen,dan ontwijk je ze wel. Snipers zijn alleen leuk als ze je niet zien en jij vlak achter hun staat >:)

wisdom is rarely common

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 19:09 schreef hives het volgende:
Ik heb effe een MOHAA n00b vraagje.
Want ik had een speler in me server die echt de boel lagde.

Iedereen zei tegen mij kick die gast.... maar ja ik ging nogal af als medal of honor gamer, tweaker en computer-nerd om te zeggen dat ik dat niet wist.

Dus nu stel ik hier mijn domme vraag.

Hoe kick ik een speler in free for all?
Sim-pel:

kick speler

bij speler dus de desbetreffende spelersnaam invullen ;)

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

MartNL

Op maandag 13 mei 2002 08:12 schreef apocrypha het volgende:

[..]

Damn dat vind ik nou zelfs nergens op slaan. Snipen hoort gewoon bij het spel. Of je het nou leuk vindt of niet.
Ik haat ze lekker toch.
Dus als je mij ziet in je zit weer te sniperen.
Oppassen. :+

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 14:17 schreef Thund3rKn0L het volgende:

[..]

Sim-pel:

kick speler

bij speler dus de desbetreffende spelersnaam invullen ;)
Of je tikt in console status en de desbetreffende speler heeft een nr voor ze nick staan en dan doe je vervolgens
clientkick(spelersnaam) is veel makkelijkker, want mensen die rare tekens in hun nick hebben kan je niet op de normale manier kicken :)

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 14:09 schreef Alphafox het volgende:
Snipen hoort er idd bij,maar ik vind het wel lamer,als je gewoon goed strafen,dan ontwijk je ze wel. Snipers zijn alleen leuk als ze je niet zien en jij vlak achter hun staat >:)
Hehehehe.....bij Delta Force LW heb je de zogenaamde 'claymore' mijnen. Dat zijn mijnen die aan de voorkant een bewegingssensor hebben. Registreren ze iets, dan gaan ze af. Best wel lache om ze achter een sniper te zetten en wachten tot 'ie gaat lopen...Boem! >:)

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Ik ga denk ik weer es delta force LW ff installen en online ff checken. Ben nu best wel benieuwd.

• Genghis Khan
  • Niet online
Alleen duitsers >:).

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op maandag 13 mei 2002 17:37 schreef KaAzKoP het volgende:

[..]

idem >:)

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 00:19 schreef Gifted1 het volgende:
Het topic begint iets van zijn waarde af te nemen, maar toch wil ik bij het teamkill gebeuren ook eens mijn steentje opwerpen....

Tip1)
Teamkillen is niet het ergste. Verminken is veel leuker. zorgen dat je teammates nog maar 12HP overhebben voor ze de tegenstanders tegenkomen is beter en handiger.
Je geeft ze nog even tijd om te spartelen, je krijgt geen teamkill achter je naam, wordt dus niet gekicked en je hebt veel meer lol.

Tip2)
Zorg dat je als teamverminker zijnde ook nog eens als duitstalige overkomt, chat in het duits, verander je naam in iets duits of nog leuker, al speel je iets op de half-life engine; spreek in het duits. Het is hartstikke leuk als ze ook nog eens over je rug, omdat je het zgn niet kan verstaan , over je beginnen te praten.

Tip3)
Als je CS speelt, zorg dat je dan dus ook je spraylogo verandert :P Niets is erger dan eerst lopen zieken als 1 of andere duitser en dan uit automatisme ergens je spray neer te zetten en je clan te verraden .
hehe, lol, volgens mij heb ik wel is bij jou in het teamgezeten ;)
Op maandag 13 mei 2002 17:37 schreef KaAzKoP het volgende:

[..]

:D, kijk, met jou wil ik wel in een cllan zitten ;)

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 00:19 schreef Gifted1 het volgende:
Tip2)
>:) >:)

Wat hebben jullie toch tegen Duitsers? :? 8-)

Verwijderd

Heej,

Ik heb gisteren de patch 1.1 van Mhaa geinstalleerd. Nouw blijkt dat de grafics dus wel aardig verranderd zijn alleen het hele spel loopt voor geen ene F*ck meer!!!! Ik heb een Geforce mx420 en speelde voorheen op 1600x1200 en alles op z'n hoogst, en het leip allemaal gesmeerd.. nu hapert het beeld om de 3 a 4 seconden. . . ook als ik de resulutie aanpas loopt het nog niet beter...... ligt dit aan die patch???

• SquatRS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:24
Verwijderd schreef op 13 mei 2002 @ 00:19:
Tip2)
Dat is echt een vet idee dat gaan we een keer proberen... >:) >:)

Verwijderd

Ben blij dattik geen MOHAA met een aantal losers hier speel. TK is echt ZIELIG!

Verwijderd

Tips:

Speel op goedde servers met normale mensen en waar regelmatig admins rond hangen.
Koop zelf een public server :)
Ik ken mohaa niet maar misschien zijn er servers zonder Teamhurt.
Of gewoon je hele team afmaken als je het zat bent en server dan leaven hehe })

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:43
Heej,

Ik heb gisteren de patch 1.1 van Mhaa geinstalleerd. Nouw blijkt dat de grafics dus wel aardig verranderd zijn alleen het hele spel loopt voor geen ene F*ck meer!!!! Ik heb een Geforce mx420 en speelde voorheen op 1600x1200 en alles op z'n hoogst, en het leip allemaal gesmeerd.. nu hapert het beeld om de 3 a 4 seconden. . . ook als ik de resulutie aanpas loopt het nog niet beter...... ligt dit aan die patch???
Probeer de 1.11 patch eens.

Over TK'ing... Speel dan op een server waar FF uit staat. Das het enige wat helpt.

Verwijderd

Team Killers zijn meestal toch mietjes die alleen maar kunnen schieten als er een mannetje stil staat. dus zij zijn ook makkelijk te raken
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.