"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
lijkt me een prima ding.
maar over de prijs weet ik niet
maar over de prijs weet ik niet
Is 'ie echt nieuw en met garantie van Dell? Zo ja: doen!
Check www.dell.nl voor de prijzen van dit speeltje.
Check www.dell.nl voor de prijzen van dit speeltje.
Zie hier van de Dell site:
Standard Features: Notebook Chassis
Intel® 830MP chipset
Intern 56K Modem (onboard)
Intern 10/100 NIC netwerkkaart (onboard)
3.5" 1.44MB floppy drive
ESS Meastro 3i audio soundblaster
IR port voor draadloze data-overdracht
Touchpad & pointing stick
AC Adapter
Smart Lithion Ion Batterij
Norton AntiVirus 2001 (90 days free updates)
Scherm: 14,1" TFT XGA Kleurenscherm (1024*768)
Processor: Mobile Intel® Celeron® processor 1.06GHz-M/256kB cache
Systeem kleur: Midnight Grey (standaard kleur)
Keyboard: QWERTY/US
Geheugen: 256 MB SDRAM 133MHz (2x128MB) (+ EUR 145.00 EUR)
Harde Schijf: 30GB Ultra ATA/100 Harde Schijf (rpm 4200) (+ EUR 100.00 EUR)
Grafische kaart: 16MB ATI Radeon grafische kaart
Removable Optical Media Bay mogelijkheden: 16x CD-RW/ 8x DVD Combo (+ EUR 291.00 EUR)
Communicatie mogelijkheden: Xircom Realport 10/100 ethernet & 56K Modem (+ EUR 265.00 EUR)
Operating System: Microsoft® Windows XP Home (NL)
Software: Microsoft® Works 6.0
3171 Euro daar, en deze is niet eens zo goed als die van jou, kopen dus lijkt me.
Standard Features: Notebook Chassis
Intel® 830MP chipset
Intern 56K Modem (onboard)
Intern 10/100 NIC netwerkkaart (onboard)
3.5" 1.44MB floppy drive
ESS Meastro 3i audio soundblaster
IR port voor draadloze data-overdracht
Touchpad & pointing stick
AC Adapter
Smart Lithion Ion Batterij
Norton AntiVirus 2001 (90 days free updates)
Scherm: 14,1" TFT XGA Kleurenscherm (1024*768)
Processor: Mobile Intel® Celeron® processor 1.06GHz-M/256kB cache
Systeem kleur: Midnight Grey (standaard kleur)
Keyboard: QWERTY/US
Geheugen: 256 MB SDRAM 133MHz (2x128MB) (+ EUR 145.00 EUR)
Harde Schijf: 30GB Ultra ATA/100 Harde Schijf (rpm 4200) (+ EUR 100.00 EUR)
Grafische kaart: 16MB ATI Radeon grafische kaart
Removable Optical Media Bay mogelijkheden: 16x CD-RW/ 8x DVD Combo (+ EUR 291.00 EUR)
Communicatie mogelijkheden: Xircom Realport 10/100 ethernet & 56K Modem (+ EUR 265.00 EUR)
Operating System: Microsoft® Windows XP Home (NL)
Software: Microsoft® Works 6.0
3171 Euro daar, en deze is niet eens zo goed als die van jou, kopen dus lijkt me.
Goedkoop voor zn geld iig!!
btw, MADG0BLIN, waarom nog een extra Xircom? (heeft al lan en 56k onboard standaard)
enne, animal_X, kun je er nog een fixen???
btw, MADG0BLIN, waarom nog een extra Xircom? (heeft al lan en 56k onboard standaard)
Ik heb al een jaar of 3 een Dell Inspiron 3500/366Mhz (destijds +/- Fl 7000). Prima en degelijke apparaten. Gebruik um nog steeds dagelijks zonder enige problemen.
1550 euro voor een _nieuwe_ 4100 is zeker niet gek. Op dell.nl kom je uit op bijna het dubbel (2800 euro inc BTW)
1550 euro voor een _nieuwe_ 4100 is zeker niet gek. Op dell.nl kom je uit op bijna het dubbel (2800 euro inc BTW)
ja hij is nieuw (nog in de doos).
Ik had al ff bij dell.nl gezien maar ik kan niet echt de zelfde combo als hierboven vinden.
Ik kan wel de Dell inpiration 4100 vinden met prijs en ook dat er ook een Pentium III 1200 en al die andere opties maar ik kan de prijs niet vinden
Ik had al ff bij dell.nl gezien maar ik kan niet echt de zelfde combo als hierboven vinden.
Ik kan wel de Dell inpiration 4100 vinden met prijs en ook dat er ook een Pentium III 1200 en al die andere opties maar ik kan de prijs niet vinden
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Foutje, maar dan nog is het lekker.Op donderdag 09 mei 2002 18:33 schreef Jelmer Barhorst het volgende:
Goedkoop voor zn geld iig!!
Erg interessante reactie van een hoog niveau zeg...Op donderdag 09 mei 2002 18:33 schreef ferenc het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb trouwens veel gelezen dat Dell laptop's over het algemeen van wel goede kwaliteit zijn, dus daar is niks mis mee.
Alleen 1 ding valt me op: 14,1" UXGA, dat betekent dat je op 1600x1200 draait op een 14,1", dan moet je d'r een vergrootglas bij hebben om alles te kunnen lezen. Niet echt optimaal dus.
jeeezz wat een replies in 2 minuten.
Anyway kopen dus!
Mischien kan ik er nog wel eentje kopen maar ik zal morgen eerst even bellen over wanneer ik hem kan ophalen.
Ik zal wel ff vragen jelmer.
Ik post hier dan wel ff een mail adresje wanneer ik meer weet.
Anyway kopen dus!
Mischien kan ik er nog wel eentje kopen maar ik zal morgen eerst even bellen over wanneer ik hem kan ophalen.
Ik zal wel ff vragen jelmer.
Ik post hier dan wel ff een mail adresje wanneer ik meer weet.
http://commerce.euro.dell.com/dellstore/config/frameset.asp?b=32550&m=nlg&c=2307&n=2310&cu=nldhs&l=nl&s=nldhs&store=dhs&sbc=nldhsinspn&v=dOp donderdag 09 mei 2002 18:35 schreef Animal_X het volgende:
ja hij is nieuw (nog in de doos).
en dan de gewenste aanpassingen aanbrengen (geheugen/HD etc) en dan kom je op zo'n 2800 euro.
Als je zelf meer onderzoek had gedaan dan wist je dat dit een goeie prijs was. Dicht dus
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()