Toon posts:

Het gaat niet echt goed in het onzinforum

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sweet Pumpkin zit nogal aandacht te vragen (vooral van de mannen daar) met allerlei topics enzo en het is inmiddels eigenlijk meer spam dus de lol is er behoorlijk van af van al dat gegeil, maar zij vind het leuk, ken iemand er niet effe iets van zeggen want ik ben al dat "ja, mag ik je rug wassen?" enzo (minstens 1000 postings nu al zijn het) echt HELEMAAL BEU

Verwijderd

wat loop je nou te bokken?
ik doe dat helemaal niet. de boys kregen geen aandacht en dat gaf ik ze. alleen zie jij ut als geil gezeik. tsja...kan de rowk niks aandoen dat sommige dus meteen zo moeten gaan denken ! Zo zijn hopelijk nie alles boys !

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:54

Exterazzo

Qeasy

Who the fuck cares???????

Audentia

Verwijderd

vin ut nie leuk dat er gedacht wordt, dat ik de boys loop op te geilen of hoe je ut owk noemen wilt !

Verwijderd

Topicstarter
Zo, het gaat gewoon om al die fucking leipe "aandacht"

Nou jah, dan niet.. dan niet he, dan verpestten jullie de sfeer maar..

Verwijderd

Ik vind het wel gezwellie hoor ... en anders moet je niet die topic lezen klaar uit!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-02 20:10
ik zie niks staan, waarvan ik denk dat het echt te ver gaat.... als zij aandacht wil geven, mag ze dat doen.. zodra het ranzig gaat worden, of echt uit de hand loopt, zeg ik er wel wat van.. voorlopig vind ik het wel best. Ze snapt denk ik zelf wel hoever ze kan gaan, welke grenzen er zijn. Zo niet, dan zoekt ze me maar op, op icq.. en jij ook, als je het niet eens bent met mijn mening.
Zal ik er direct ff bij zeggen, dat ik op irc en icq de naam Rainstorm gebruik :)
wat jij doet, vind ik eigenlijk wel een beetje te ver gaan (sweet pumpkin must die fanclub als sig)

• Tom
  • Niet online

Tom

sja :P

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Geplaatst door De-lamerizer - donderdag 28 september 2000 18:54

--------------------------------------------------------------------------------
Sweet Pumpkin
------------------
Sweet Pumpkin Must Die Fanclub®[/quote]http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/48983/2

En je nieuwe signature is wel gezellig :?

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Verwijderd

Topicstarter
Die is voor half uur heb ik bepaald :?

Stomme Sweet Pumpkin eist nog steeds ALLE aandacht en denkt dat ze nu echt superwomen is en alles kan maken :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Verwijderd

helemaal nie.
je bent erg kinderachtig bezig jonguh. jaloers ofzow? ik zit niemand op te geilen, te treiteren. Als iemand die topic nie wil lezen...dan doet die gene ut gewoon nie. Das dus je eigen keuze.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>De-lamerizer slaps Marjor Carnage with a large shout and blood flying everywhere. After that De-lamerizer takes his Desert Eagle .50 and shoots a hole in Sweet Pumpkin's head[/quote]Hmmz :(

Verwijderd

hijs ene beetje laag bezig. ut schijnt dat ie me zelfs wilt gaan hacken, terwijl ik hem of andere hier nog nooit iets fouts ofzow heb gedaan.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-02 13:56
delamineizer: volgens mij staat er toch nog duidelijk ONZIN in het Tweakers over tweakers onzin forum

als er iemand is die te ver gaat ben jij't trouwens wel naar mijn mening!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-01 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

EEEHHHMM, kan niet anders dan de-lamerizer gelijk geven.

Er zijn allemaal van die geile jongetjes daar, en SP vraagt volgens mij ook een beetje om aandacht op het forum, het is duidelijk te merken, met topic als 'ik ga douchen'. Het is maar dat hij het heeft gezegd.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

De-lamerizer is een beetje de sfeer aan het opfokken vind ik... Ik denk ook dat het eerdaags fout gaat, en dat De-lamerizer er dan de schuld van gaat zijn...

Ik heb totaal geen last van sweet pumpkin. Alle rare threads over fan-clubs enzo lees ik trouwens niet eens... Vind ik een beetje triest as je een fan club opricht voor een meisje waarbij je alleen op een foto afgaat. Voorderest : iedereen die er blij mee is. ok, no offense, zelf weten. Ik ga me er gewoon niet mee bemoeien.

De-lamerizer : zo kan het dus ook.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Alle rare threads over fan-clubs enzo lees ik trouwens niet eens... Vind ik een beetje triest as je een fan club opricht voor een meisje waarbij je alleen op een foto afgaat. Voorderest : iedereen die er blij mee is. ok, no offense, zelf weten. Ik ga me er gewoon niet mee bemoeien[/quote]Mee eens!

Verwijderd

De-lamelizer, vroeger wel bekend (en berucht) als:
- Titan4holland
- Bloody-Titan
- Titansholyness
heeft al meerdere keren voor gekanker gezorgd :(
(en dus al meerdere bans ook)

• Tom
  • Niet online

Tom

Speelkwartiertje is afgelopen... kan deze weer dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.