Jawel, weer een topic over scrollmuizen.
En ik heb zelfs het scrollwieltje aan de gang gekregen met
Maar ik wil meer
. Ik heb namelijk 2 muizen, die ik allebei afwisselend gebruik op verschillende comps(hangt ervanaf welke batterijen ik overheb
).
De ene heeft een scrollwieltje(logitech).
Deze werkt dus.
Maar, alleen verticaal. Ik wil dat hij op het moment dat er geen verticale scrollbalk is, maar WEL een horizontale, dat het scrollwieltje dan op de horizontale scrollbalk werkt. Kan dat?
De andere heeft twee scrollwieltjes(vaag merk).
Nou wil ik dat het linker scrollwieltje verticaal omlaag scrollt, en het rechts scrollwieltje verticaal omhoog(in tegengestelde richting dus). Klinkt vaag, maar dit ben ik met die muis gewend om te doen.
Zou ik dan iets als:
moeten doen(ik kan niet op deze scrollwieltjes drukken)? Want dat heb ik dus geprobeerd en dat werkt niet.
Weet iemand of en hoe het dan wel kan?
En ik heb zelfs het scrollwieltje aan de gang gekregen met
code:
1
| Option "ZAxisMapping" "4 5" |
Maar ik wil meer
De ene heeft een scrollwieltje(logitech).
Deze werkt dus.
Maar, alleen verticaal. Ik wil dat hij op het moment dat er geen verticale scrollbalk is, maar WEL een horizontale, dat het scrollwieltje dan op de horizontale scrollbalk werkt. Kan dat?
De andere heeft twee scrollwieltjes(vaag merk).
Nou wil ik dat het linker scrollwieltje verticaal omlaag scrollt, en het rechts scrollwieltje verticaal omhoog(in tegengestelde richting dus). Klinkt vaag, maar dit ben ik met die muis gewend om te doen.
Zou ik dan iets als:
code:
1
| Option "ZAxisMapping" "4 5 7 6" |
moeten doen(ik kan niet op deze scrollwieltjes drukken)? Want dat heb ik dus geprobeerd en dat werkt niet.
Weet iemand of en hoe het dan wel kan?
Tja