Verstuurd vanaf mijn Computer®
is een feature van topix
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd

[edit]
Nu we toch bezig zijn:
Ik zou dat jaartal toevoegen...De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Volgens mij als je een <a href="blaat"> zonder http:// maakt, plakt ie 't achter het adres van de pagina waar de link op staat aan...
Anyway, tis gefixt nu

Ik heb die user nu pas gevonden, bij toeval, en zag dat zijn url fout wasOp donderdag 09 mei 2002 17:59 schreef deMatthijs het volgende:
En pas na bijna een jaar ontdekt...
Ik heb BC3 niet meegemaakt

Dat wil je niet wetenOp donderdag 09 mei 2002 18:15 schreef W3ird_N3rd het volgende:
[..]
Ik heb die user nu pas gevonden, bij toeval, en zag dat zijn url fout was
Ik heb BC3 niet meegemaakt. Wat heb ik allemaal wel niet gemist

Het was een gekkenhuis..
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
geregeldOp donderdag 09 mei 2002 17:59 schreef deMatthijs het volgende:
En pas na bijna een jaar ontdekt...
[edit]
Nu we toch bezig zijn:
[..]
Ik zou dat jaartal toevoegen...
Verwijderd
zo leuk was het echt niet hoorOp donderdag 09 mei 2002 18:15 schreef W3ird_N3rd het volgende:
[..]
Ik heb die user nu pas gevonden, bij toeval, en zag dat zijn url fout was
Ik heb BC3 niet meegemaakt. Wat heb ik allemaal wel niet gemist
ja een cloontje ja
Verwijderd
Everything is possibleOp donderdag 09 mei 2002 19:15 schreef BreadFan het volgende:
Is BC3 Victim nou ook gebanned, of kan de iemand van de crew er gewoon mee posten?
tududududududuOp donderdag 09 mei 2002 19:22 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Everything is possible
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
BC4?Op donderdag 09 mei 2002 19:25 schreef BC3 Victim het volgende:
[..]
tududududududu
Als we dan toch gaan mierenneuken, in dat zinnetje mogen ook nog wel wat komma's
Verwijderd
BC = Big Crash, sla de search er maar even op na. [topic=277036/1/25] staat in het kort uitgelegd wat er bij BC3 is gebeurt.Op donderdag 09 mei 2002 19:30 schreef Acronymos het volgende:
Ik snap er helemaal nix van... kan dat kloppen? Ben net geregd (hep eerst tijd lopen rond kijken ende search gebruikt... jaja) Maar hoe zit/zat het nu eigenlijk met BC3 , wat is BC3??
http://www.tweakers.net/plan/99
Idd, die is wat uitgebreider.Op donderdag 09 mei 2002 19:39 schreef JvS het volgende:
of deze dan:
http://www.tweakers.net/plan/99
LolOp donderdag 09 mei 2002 19:25 schreef BC3 Victim het volgende:
[..]
tududududududu
1 van de weinige posts van BC3 Victim die niet zomaar gecopyed maar echt geschreven is (toch? of hebben jullie BC3 wel vaker gebruikt?
maar BC3_Victim staat niet in de top 250 van Kees!
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
W8 es...Op donderdag 09 mei 2002 19:25 schreef BC3 Victim het volgende:
[..]
tududududududu
Lijkt er veel op dat Hlpdsk deze post heeft gedaan.
Als dat zo is : in de FAQ staat dat kloontjes verboden zijn. Ban Hlpdsk maar
Als dat niet zo is : in de FAQ staat dat kloontjes verboden zijn. Ban de mod die die post met BC3 Victim heeft gedaan maar
WheheheOp donderdag 09 mei 2002 19:25 schreef BC3 Victim het volgende:
[..]
tududududududu
Daar zat ik dus op te wachten
Die heeft er ooit wel ingestaan, toen stond HlpDsK op de 22 plaats.Op donderdag 09 mei 2002 22:15 schreef AW_Bos het volgende:
Hlpdsk is vast jaloers op BC3_Victim!
maar BC3_Victim staat niet in de top 250 van Kees!
Hij moet door een hel zijn gegaan.
want de datum waarop hij geregged is, is volgens mij ver voor 't begin van GoT...
(beetje overdreven om hier een nieuw topic voor te openen, maar ik wil 't wel weten eig...)
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Verwijderd
Volgens mij is jeroen een databeestdude geweest die dat nav een geintje heeft veranderdOp vrijdag 10 mei 2002 13:54 schreef Flat© het volgende:
nu we 't toch over wazige users hebben, wie is http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/107 ?
want de datum waarop hij geregged is, is volgens mij ver voor 't begin van GoT...
(beetje overdreven om hier een nieuw topic voor te openen, maar ik wil 't wel weten eig...)
Via de SEARCH:
[topic=169992/1/250]
Ja, heb je gelijk in, maar moet kunnne voor een keertje.Lijkt er veel op dat Hlpdsk deze post heeft gedaan.
Als dat niet zo is : in de FAQ staat dat kloontjes verboden zijn. Ban de mod die die post met BC3 Victim heeft gedaan maar
* TERW_DAN is eigenlijk ook een kloontje, omdat mijn vorige account is omgekomen tijdens BC3
Nee, die zijn er niet..Op vrijdag 10 mei 2002 16:03 schreef Terw_Dan het volgende:
Is er eigenlijk ook een BC1 Victim, en BC2 Victim? (wanneer waren BC1 en BC2 eigenlijk?)
BC1 en BC2 kwamen vrij kort na elkaar, in 1999.
Ik geloof dat dat vanwege de vrij brakke servers bij Pair was. (of zaten we toen al bij RukSpace? volgens mij nog bij Pair)
Kloontjes zijn vooral verboden als je geband bent. Dan wordt de kloon ook geband. En daarnaast was het HlpDsK nietOp vrijdag 10 mei 2002 00:26 schreef W3ird_N3rd het volgende:
[..]
W8 es...
Lijkt er veel op dat Hlpdsk deze post heeft gedaan.
wat erin/op kan: BC1,BC2,BC3,nieuwe servers, server verhuizingen, nieuwe crew en dat soort dingen
als je meer ideeen wilt, kijk dan maar in je geschiedenis boek
hehe, het moet iemand geweest zijn die in de database kan heOp vrijdag 10 mei 2002 16:47 schreef JvS het volgende:
[..]
Kloontjes zijn vooral verboden als je geband bent. Dan wordt de kloon ook geband. En daarnaast was het HlpDsK niet.
wat moet dit eigenlijk voorstellen?
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/64
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/65
Ook een verschijnsel van BC3?
accounts worden niet verwijderd hoor...Op vrijdag 10 mei 2002 17:09 schreef WaarAnders het volgende:
denk het niet, zal wel gewoon verwijderd zijn
Nu niet meer nee.Op vrijdag 10 mei 2002 17:10 schreef Azrael het volgende:
[..]
accounts worden niet verwijderd hoor...
Professioneel Hyves-weigeraar
Mja, 'toen' vast nog wel.Op vrijdag 10 mei 2002 17:10 schreef Azrael het volgende:
accounts worden niet verwijderd hoor...
Er missen wel meer users, werkelijke usercount is namelijk 45000 + nogwat.
Terwijl de nieuwste userid's al dik in de 48000 zitten.
Mja, deze kloon heb ik als 'adje' gemaaktOp vrijdag 10 mei 2002 00:26 schreef W3ird_N3rd het volgende:
Ban de mod die die post met BC3 Victim heeft gedaan maar
Dus daar kom ik dan mooi weer van af.
Ikzelf heb overigens nooit met BC3 victim gepost, dus wie bovenstaande post gedaan heeft weet ik niet.
[edit]
Weet ik nu wel
Aha, vroeger was er nog een echt stalinistisch systeem waarbij "zomaar" (Op vrijdag 10 mei 2002 18:00 schreef ACM het volgende:
[..]
Mja, 'toen' vast nog wel.
Er missen wel meer users, werkelijke usercount is namelijk 45000 + nogwat.
Terwijl de nieuwste userid's al dik in de 48000 zitten.
[..]
Mja, deze kloon heb ik als 'adje' gemaakt
Dus daar kom ik dan mooi weer van af.
Ikzelf heb overigens nooit met BC3 victim gepost, dus wie bovenstaande post gedaan heeft weet ik niet.
[edit]
Weet ik nu wel
(JvS stout he, ACM?
Verwijderd
I so don't careOp vrijdag 10 mei 2002 11:44 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
Die heeft er ooit wel ingestaan, toen stond HlpDsK op de 22 plaats.
Hij moet door een hel zijn gegaan.
En nee, ik heb die post hierboven niet gedaan. Ik had geen zin om de moeite er voor te doen.
Ik zou het namelijk wel kunnen hoor als het echt nodig was
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
ROFLOp vrijdag 10 mei 2002 23:44 schreef WaarAnders het volgende:
ik denk dat het dexterslab was![]()
Maar iets wat maar weinig mensen weten is dat we BC4 ook eigenlijk al achter de rug hebben gehad. Als ik me goed herrinner was dat een Cheetah in RAID-1, waardoor er geen data verloren ging.
http://www.tweakers.net/plan/114
* BreadFan denkt ook dat het Bu... euh, dexterslab wasOp vrijdag 10 mei 2002 23:44 schreef WaarAnders het volgende:
ik denk dat het dexterslab was![]()

Verwijderd
Op zaterdag 11 mei 2002 00:48 schreef HlpDsK het volgende:
Jah .. fijne dingen die Cheatah's ..

*kuch*Update 2: Het probleem is inmiddels gevonden: één van de twee schijven in Apollo (Quantum Atlas 10k rpm SCSI) blijkt te zijn overleden. Omdat deze in een RAID-1 (mirror) opstelling geconfigureerd waren is er geen data verloren gegaan. De jammerlijk gestorven schijf (de tweede in 3 maanden...) is nu vervangen door een reserve Seagate Cheetah X15 die nog in de 'rescue kit' zat, en op dit moment wordt de RAID-config weer opnieuw opgebouwd. Apollo is teruggeplaatst en weer functioneel, zodat het forum weer online is.
De hint staat toch duidelijk in het topic.Op zaterdag 11 mei 2002 01:16 schreef W3ird_N3rd het volgende:
Damn, wie was het nou
Ik zou er nog een bijdoen: Hij is stout geweest.
Ik weet het ik weet het!!!Op zaterdag 11 mei 2002 01:18 schreef JvS het volgende:
[..]
De hint staat toch duidelijk in het topic.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
goh JvS wie zou dat geweest zijnOp zaterdag 11 mei 2002 01:18 schreef JvS het volgende:
[..]
De hint staat toch duidelijk in het topic.
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Wa krijgen we nou, is dit een quiz geworden oid?Op zaterdag 11 mei 2002 01:21 schreef blackd het volgende:
[..]
Ik weet het ik weet het!!!
Ja toch?Op zaterdag 11 mei 2002 01:23 schreef SONiCB00M het volgende:
[..]
Wa krijgen we nou, is dit een quiz geworden oid?
Onze quizmaster JvS houdt ons in spanning. WIE oh wie gaat er doorrrrrrrrrr voor de magnetron?????Op zaterdag 11 mei 2002 01:24 schreef blackd het volgende:
[..]
Ja toch?![]()
Ik wil graag het woord raden!Op zaterdag 11 mei 2002 01:26 schreef SONiCB00M het volgende:
[..]
Onze quizmaster JvS houdt ons in spanning. WIE oh wie gaat er doorrrrrrrrrr voor de magnetron?????
Wat was de categorie ook al weer?
Stoute UsertjesOp zaterdag 11 mei 2002 01:38 schreef BreadFan het volgende:
[..]
Ik wil graag het woord raden!
Wat was de categorie ook al weer?![]()
Stout geweest? (eeuhm ff SM checken dan maar)
'T kan buzzman of bulldog zijn denk ik... Eeeuhm
Ik weet het niet!!
Op zaterdag 11 mei 2002 01:57 schreef JvS het volgende:
De kat van gargamel wist het blijkbaar wel.
Azrael dusblackd says:
huh?
Moet het nog duidelijker!? Ik wil die magnetron!!Op zaterdag 11 mei 2002 01:57 schreef JvS het volgende:
De kat van gargamel wist het blijkbaar wel.
Grmbl Molletje
Ik zat fout...Op zaterdag 11 mei 2002 01:48 schreef W3ird_N3rd het volgende:
Stond ergens "bu..."
Stout geweest? (eeuhm ff SM checken dan maar)
'T kan buzzman of bulldog zijn denk ik... Eeeuhm
Ik weet het niet!!![]()
![]()
![]()
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
No microwave for you today!Op zaterdag 11 mei 2002 09:35 schreef stam15 het volgende:
En het is geworde ? ?
Voor mij ook niet, maar zeg het nou!Op zaterdag 11 mei 2002 10:27 schreef SONiCB00M het volgende:
[..]
No microwave for you today!
Ik wil het ook weten
(dit hebben jullie vast allemaal met elkaar besproken op irc he...damn misschien moet ik ook weer es op irc komen...)
Maar vertel het nou..
Ben nog nooit op IRC geweestOp zaterdag 11 mei 2002 12:41 schreef W3ird_N3rd het volgende:
[..]
Voor mij ook niet, maar zeg het nou!
Ik wil het ook weten![]()
(dit hebben jullie vast allemaal met elkaar besproken op irc he...damn misschien moet ik ook weer es op irc komen...)
Maar vertel het nou..
Ik was het dus en dit topic eindigt hier
Dit topic is gesloten.