ik heb een chaintech 6btm (2e pc). en daar heb ik gister een nieuwe videokaart voor gekocht. een msi geforce 2 mx 200. Maar die wil dus niet lopen. hij geeft wel beeld mar als ik de drivers (nieuwste of meegeleverde) probeer. Wil hij niet werken. hij start wel op in win 2k maar als ie gaat laden (windos startscherm) blijft ie bij het laatate streepje hangen en dan loopt ie vast. Ik heb in de search gevonden dat nog iemadn anders dit gevraagd heeft is dus bekend. maar die kreeg geen antwoord.
Verwijderd
Volgens mij moet je hiervoor het laatste pinnetje van je VGA-kaart afplakken, gebruik even de search, is al vaak langsgekomen dit combo probleem met de 6BTM en Geforce-based kaarten
in safe mode doet ie het wel weer ivm de 16 kleuren. ik kan ook wel gewoon ermee werken zonder drivers alleenheb ik dan maar 16 kleuren
ik heb de nieuwste detonator drivers gebruikt
en welk pinnetje moet dat dan zij aan de achterkant de linker of de rechter vanuit de achterkant gezien
ik heb de nieuwste detonator drivers gebruikt
en welk pinnetje moet dat dan zij aan de achterkant de linker of de rechter vanuit de achterkant gezien
Verwijderd
Dit is het juiste antwoord en is VELE malen in de search te vinden.Op donderdag 09 mei 2002 17:41 schreef TweakGuy het volgende:
Volgens mij moet je hiervoor het laatste pinnetje van je VGA-kaart afplakken, gebruik even de search, is al vaak langsgekomen dit combo probleem met de 6BTM en Geforce-based kaarten
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()