ik kom zojuist op mijn kamer en er blijkt een trojan attack plaats te hebben gevonden; mijn gehele inbox is leeg van hotmail, wel heb ik het ip-adress van de attacker, wat kan ik doen om erachter te komen wie het was en hoe kan ik andere attempts verkomen?
installeer een firewall, kijk welke host er bij dat ipadres hoort, en stuur een mailtje naar de provider.
virus scanner / firewall en geen files openen id eniet bekend zijnOp donderdag 09 mei 2002 16:41 schreef userid het volgende:
ik kom zojuist op mijn kamer en er blijkt een trojan attack plaats te hebben gevonden; mijn gehele inbox is leeg van hotmail, wel heb ik het ip-adress van de attacker, wat kan ik doen om erachter te komen wie het was en hoe kan ik andere attempts verkomen?
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Ik geloof niet dat dit topic hier hoort, maar in SA.
En als je een trojan hebt gehad, dan kan dat toch niet je inbox van hotmail hebben leeggemaakt, dat staat toch op de servers van hotmail? Of denk ik nu verkeerd?
En als je een trojan hebt gehad, dan kan dat toch niet je inbox van hotmail hebben leeggemaakt, dat staat toch op de servers van hotmail? Of denk ik nu verkeerd?
Op www.ripe.net kijken door welke isp dat ip-adres geregistreerd is, dan een mailtje sturen naar abuse@provider.land met je logs als bewijsmateriaal.
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
omg, wat heeft je hotmail inbox te maken met een trojan attack.
OKE je kan keyloggen en passwords stelen met een trojan maar dat je inbox leeg is kan van alles zijn.
Misschien heeft je buurjongetje van 8 wel je geheime vraag geraden
OKE je kan keyloggen en passwords stelen met een trojan maar dat je inbox leeg is kan van alles zijn.
Misschien heeft je buurjongetje van 8 wel je geheime vraag geraden
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()