Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
????Op donderdag 09 mei 2002 16:36 schreef naftebakje het volgende:
Ik heb een oude ZW-tv liggen, waar ik dus gerust aan mag gan modden. Ik had hem graag als 2e monitor op de TV-out van mijn GF2MX aangesloten, maar de enige aansluiting is distributie.
De distributie gaat echter naar een metalen "blok" met een plakkertje erop (Type 31BX2015/30L 220V~50Hz 25 Watt Siera Nr. TY000973). Kan er iemand mij vertellen of er na die omzetter een S-video signaal verder in de TV wordt verwerkt ofzo, of dat ik op een simpele manier toch een S-video (of zo'n ander, een beetje als die oude PS/2 ansluitingen) signaal kan aansluiten???
Edit: Of zou ik de Velleman kit K4601 kunnen gebruiken? Hij is wel redelijk duur vind ik, jammer als dat dan niet werkt.
distributie?
Wat bedoel je nou. Wil je weten hoe je tvout op deze tv kun aansluiten? Wat wil je weten, iets duidelijker aub
Verwijderd
om hier een tulp (scart) op aan te sluiten heb je een modulator nodig...
die zijn DUUR!
in de conrad staan ze ergens (conrad.com)
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
je kun een oude videorecorder kopen, dan kun je ook omzetten. Een oude nes heeft ook zo'n modulator. Een 2e hands NES is volgens mij goedkoper dan een modulator.Op donderdag 09 mei 2002 16:47 schreef naftebakje het volgende:
C001JU135, bedoel je met DUUR dan 37.50 , zoals die set van velleman? Is die trouwens hetgeen je bedoeld? Audio/video modulator noemt hij.
Distributie noemen we hier centrale antenne/kabel/coax ingang
Ow jah, om meer spraakverwarring te voorkomen, een NES is een Nintendo Entertainment System
Alps (merk?)
67189-0036-33
411313A-EU
Made in Japan
Onderaan kan je net een stukje PCB zien , met 5 pinnetjes naar de grote PCB, en bij elk van de pinnetjes staat (in volgorde) V, G, A, MB, BB.
Kan iemand een datasheet vinden ofzo??
Ik heb al geprobeerd met de TV aan te sluiten enzo maar totnutoe heb ik nog geen beeld gehad.