Ik wil graag ftpen (en games via p2p) met iemand die in dezelfde zone zit van @home. Normaal zou dit kunnen door add route commands toe te voegen etc. Maar, ik zit echter achter een router en hij niet. Nu werkt het dus niet, omdat ik denk dat de router niet weet dat hij add route <ip van die persoon> <gateway> moet toepassen. Is het mogelijk om dit de router wel te laten weten, zodat het dan wel werkt? Ik heb een E-tech router.
Weet niemand hier een oplossing voor?
*schop*
*schop*
Ik ken de E-Tech router niet van dichtbij, maar zoals als de gemiddelde router zul je er vast wel een route in toe kunnen voegen. Zie de handleiding.
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf Workstation Server
Hmmm, nou bij mijn router is dat niet mogeljk. Ik heb net te horen gekregen dat dit allemaal niet mogelijk is. Ik zal dus een VPN moeten opzetten met de kerel. In de search zijn er talloze topics over.
Kan je niet ff met de @ home helpdesk bellen..?
Het schijnt dat zij het ook kunnen regelen in hun gateways.
Wees consequent, maar niet altijd
"Hej, ik wil een ftp server opzetten zodat mensen bij me kunnen leechen, maar iemand die in dezelfde zone zit als ik kan er zo niet op... Willen jullie ff een route adden?"Op zaterdag 11 mei 2002 09:06 schreef Ook het volgende:
Kan je niet ff met de @ home helpdesk bellen..?
Verwijderd
Google -> search for : athome software (o.i.d)
daar is een standaard oplossing voor .. heb ik ook gedaan . .. werk prima
Neehee... "Ik stuur probeer vaak files te versturen naar een vriend, maar het lukt niet. Ik gebruik hiervoor nooit ftp, maar altijd ICQ en/of MSN."Op zaterdag 11 mei 2002 09:26 schreef DizzyWeb het volgende:
[..]
"Hej, ik wil een ftp server opzetten zodat mensen bij me kunnen leechen, maar iemand die in dezelfde zone zit als ik kan er zo niet op... Willen jullie ff een route adden?"
Gebeurt echt wel vaker hor!
Wees consequent, maar niet altijd
Verwijderd
ja die proggen zijn er om de beveiliging van @home te omzeilen, dat werkt fijn. nou heeft 4hp een router (ik ben "de vriend"Op zaterdag 11 mei 2002 14:01 schreef Skizmo het volgende:
Google -> search for : athome software (o.i.d)
Alleen hoe het moet op een router...start uitvoeren-->
route add (ip van je m8) mask 255.255.255.255 (ip van gateway)
dus zoiets
route add 1.1.1.1 mask 255.255.255.255 1.1.1.1
Pagina: 1