Toon posts:

Jesus SOF II Server

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste "lullig hoor"

Dit is echt belachelijk in het grote topic praten ze alleen hoe geil ze een ak47 wel niet vinden en dat ze een lage ping hebben lekker interessant allemaal maar echt server vragen worden niet beeantwoord dus zouden jullie aub dat topic nu een willen open(en) laten.
En ja ik heb me helemaal geil gezocht op internet ben nu al 3 a 4 dagen bezig en ik denk dat er zat gamers rond lopen die het wel lukt dus!

Mijn dank zou groot zijn,

GERUND

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

[topic=466443]

Je bent een beetje hardleers of niet :{

[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/36332]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/36332[/url]

[topic=490411]
[topic=259001]
[topic=487357]
[topic=487350]
[topic=477355]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 09 mei 2002 16:15 schreef Pizzaman het volgende:
[topic=466443]

Je bent een beetje hardleers of niet :{
JA crtl + F my ass ikke zoeken en zoeken posten nog eens posten maar het boeit ze niet want het is een hoe speel ik het en niet hoe serve ik het topic.

I tried so hard :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JIJ bent gewoon aan het zieken.

Hier: [topic=259001]
Hier: [topic=490411]
Hier: [topic=487350]
Hier: [topic=477355]

Waarom moet JIJ met alle geweld de starter van een topic zijn!? Je post dat in het daarvoor bestemde topic (punt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Op donderdag 09 mei 2002 16:19 was ItSnows sloom :z
Spuit elf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 09 mei 2002 16:19 schreef ItSnows het volgende:
JIJ bent gewoon aan het zieken.

Hier: [topic=259001]
Hier: [topic=490411]
Hier: [topic=487350]
Hier: [topic=477355]

Waarom moet JIJ met alle geweld de starter van een topic zijn!? Je post dat in het daarvoor bestemde topic (punt).
Ga ik nu doen he de tijd is 16:20 en we gaan kijken of er voor 17:00 een reply op is ja! dat is 40Min voor een simpele reply maar dat gaat denk niet lukken!
:r GOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 09 mei 2002 16:20 schreef Pizzaman het volgende:

[..]

Spuit elf :+
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Op donderdag 09 mei 2002 16:20 schreef Gerund het volgende:

[..]

Ga ik nu doen he de tijd is 16:20 en we gaan kijken of er voor 17:00 een reply op is ja! dat is 40Min voor een simpele reply maar dat gaat denk niet lukken!
Niet iedereen zit 24/7 achter zijn pc hoor, zeker niet met dit weer.

Misschien moet je iets meer geduld hebben dan 40 minuten.

En :r GOT :? Beargumenteer dat eens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 09 mei 2002 16:12 schreef Gerund het volgende:
Beste "lullig hoor"

Dit is echt belachelijk in het grote topic praten ze alleen hoe geil ze een ak47 wel niet vinden en dat ze een lage ping hebben lekker interessant allemaal maar echt server vragen worden niet beeantwoord dus zouden jullie aub dat topic nu een willen open(en) laten.
En ja ik heb me helemaal geil gezocht op internet ben nu al 3 a 4 dagen bezig en ik denk dat er zat gamers rond lopen die het wel lukt dus!

Mijn dank zou groot zijn,

GERUND
Heb jij dat "grote" topic weleens goed doogelezen dan :? volgens mij heb ik nooit echt opschepperij gezien van een lage ping of ak74 gedoe.

//edit: aah ik ziet het al, je wordt daar niet geholpen ondanks je gespam :P nou als je al op i-net hebt gezocht en je krijgt hier geen antwoord dan zal de oplossing er wel niet zijn of het is niet makkelijk te vinden, ik zou Raven een mail sturen ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 09 mei 2002 16:21 schreef Pizzaman het volgende:

[..]

Niet iedereen zit 24/7 achter zijn pc hoor, zeker niet met dit weer.

Misschien moet je iets meer geduld hebben dan 40 minuten.

En :r GOT :? Beargumenteer dat eens :P
Ik heb een topic gemaakt he laatste post door iemand

anders was |Door DataBeest - dinsdag 07 mei 2002 19:16|
Dat is bijna 2 dagen!!!!
[topic=488623/1/100]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:38

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Wat doe je hier dan nog ga lekker ergens anders zieken op het vobis forum ofzo dan

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 09 mei 2002 16:23 schreef Lighteye het volgende:

[..]

//edit: aah ik ziet het al, je wordt daar niet geholpen ondanks je gespam :P nou als je al op i-net hebt gezocht en je krijgt hier geen antwoord dan zal de oplossing er wel niet zijn of het is niet makkelijk te vinden, ik zou Raven een mail sturen ofzo :+
He iemand die zijn ogen niet vol met stront heeft en de realiteit ziet van een BIGG ASS topic met 700 Reply's.
En daar gaat niemand meer in lezen he Nee!
Zoek me echt helemaal de tering!

Ben niet zo'n lamzak die uit gemakzucht post maar uit pure wanhoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

Dan ga je toch naar een ander forum toe waar ze je sneller kun helpen... (:D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Op donderdag 09 mei 2002 16:24 schreef Gerund het volgende:

[..]

Ik heb een topic gemaakt he laatste post door iemand

anders was |Door DataBeest - dinsdag 07 mei 2002 19:16|
Dat is bijna 2 dagen!!!!
[topic=488623/1/100]
De laatste posts zijn van jou, de laatste twee zelfs een schop na 30 minuten :Z

Gaan schelden heeft trouwens ook helemaal geen zin hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[topic=487357/1/250]
[topic=487368/1/250]
[topic=373254/1/100]

[..]

Als dat jouw mening is (die erg goed onderbouwd is dat is weer zeer duidelijk) heb ik 2 vragen: Jij gaat vrijwillig weg? Of wachten we op het onvermijdelijke moment dat 1 van mijn HG's vind dat het wel genoeg is geweest met jou?

Je past je aan aan de manier zoals het hier toegaat OF je komt met duidelijke argumenten waarom JOUW wens om niet op deze manier door te gaan met posten beter zou zijn dan de manier zoals 99% van diegenen die de Userpoll hebben ingevuld voor het onderdeel SP die die WEL zo willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Gerund: hebben ze geen pilletjes tegen ongesteldheid? Je lijkt er nogal last van te hebben, zit je in een moeilijke periode ofzo? :?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Gerund: geef me één goede reden waarom ik je nu niet van het forum zou schoppen?
Je hebt een grote bek, je schoffeert mensen en je zit hier ten onrechte een beetje de verongelijkte user uit te hangen.
En het is niet de eerste keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[topic=488623/1/100]

Deze staat trouwens nog open na overleg met een aantal moderators. Dus waarom ben jij aan het zieken op het forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:25

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je had al een ander LA topic geopend over dat het niet in een groot topci hoefde, dat het inderdaad lastig is om in zo'n groot topic zulke specifieke technische vragen te stellen. En daar had je toen inderdaad een punt. (was je tweede topic, in het eerste begon je alleen maar te gillen en is je verteld dat we daar niet op reageren).

Daarom is je topic toen weer open gegaan of mocht je een topic openen.
[topic=488623/1/100]

Die staat gewoon nog open!!!

Het is niet de bedoeling om met je vraag de fora vol te gaan spammen en hem 6 keer te stellen... Ik snap je probleem ook niet, maar ik vind dit topic echt UITERST overbodig... :{

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geachte Admins,

Mijn Argument:

1* Een groot topic is na 2 a 3 pagina's niet meer intersant om vragen in te stellen(mensen beginnen bij pag 1 en hebben na 300 reply's er al weer genoeg van).

2* Het onderwerp server in het GROTE topic kom je alleen tegen met zoeken bij : iemands zijn nick,ondertitel, "geef ff een ip van een goede server" en "veel servers met password.

3* Als ik duidelijk een topic start over specifiek de online server start en problemen is het ook niet goed!

4* Als jullie elk van mijn topics dicht gooien met de reden "dit hoort in het grote topic thuis" is dat wel een beetje makkelijk (zie ook argument 1).

5* Als ik het niet mag post zou ik graag een oplossing willen hebben hoe het dan wel moet!

Bij voorbaat dank,

GERUND

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-10 15:28
Op donderdag 09 mei 2002 16:39 schreef Gerund het volgende:
Bij voorbaat dank,

GERUND
Begin maar met de FAQ's te lezen:
[topic=309815]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte gerund:

Het anwoord op al je vragen: [topic=488623/1/100]
WAAROM moet je met alle geweld MEER topics dat dit topic?
WAAROM maak je WEER een topic aan waar je GISTEREN nog zelf een 2 keer in een 1/2 uur een kick op heb gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit is een probleem met 3d dus niet algemeen mensen kijken en zien 2 dingen onder het scrollen 3D en server dan komt er een conclusie 3d server wat als resultaat heeft ken ik niet en ze scrollen door.

Die staat gewoon nog open!!!

Het is niet de bedoeling om met je vraag de fora vol te gaan spammen en hem 6 keer te stellen... Ik snap je probleem ook niet, maar ik vind dit topic echt UITERST overbodig... :{
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Geachte Admins,

Mijn Argument:

1* Een groot topic is na 2 a 3 pagina's niet meer intersant om vragen in te stellen(mensen beginnen bij pag 1 en hebben na 300 reply's er al weer genoeg van).

2* Het onderwerp server in het GROTE topic kom je alleen tegen met zoeken bij : iemands zijn nick,ondertitel, "geef ff een ip van een goede server" en "veel servers met password.
klopt, maar dat hadden we al besproken.
3* Als ik duidelijk een topic start over specifiek de online server start en problemen is het ook niet goed!
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/488623/1?limit=100

Wat is daar niet goed aan? DUBBELtopics zijn inderdaad niet gewenst. Net als alsmaar je topic blijven schoppen.
4* Als jullie elk van mijn topics dicht gooien met de reden "dit hoort in het grote topic thuis" is dat wel een beetje makkelijk (zie ook argument 1).

5* Als ik het niet mag post zou ik graag een oplossing willen hebben hoe het dan wel moet!
Je topic staat er toch gewoon!!!

Wat voor problemen ben je aan het zoeken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 13-10 15:20

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Tegen beter weten in:
Dat is heel vervelend dat je dat vind maar een forum met 12 topics per spel is minstens net zo onoverzichtelijk.
Een topic doorspitten op het woord server kost je 10 sec.
Een duidelijk topic? Valt wel mee. Je zegt totaal niet wat je voor instellingen hebt of wat je al geprobeert hebt.
Sta je er bij stil dat als we dat niet doen je echt een waslijst aan allerhande topics krijgt over 1 spel en het dus nog steeds NIET overzichtelijk is (zie argument 1).
Heel simpel, post in dat 'grote' topic. Klaar.
Of mail Raven, misschien willen ze je wel helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn wens is simpel laat mij 1 topic over algemene SOF II server vragen maken het boeit me geen **** als je die andere dan locked. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 09 mei 2002 16:45 schreef Gerund het volgende:
Mijn wens is simpel laat mij 1 topic over algemene SOF II server vragen maken het boeit me geen **** als je die andere dan locked. ;(
:D :+ |:( help ik wordt gek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-10 15:28
Kan een DB admin even de starter van het grote SOF II topic naar Gerund veranderen ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 09 mei 2002 16:45 schreef IceStorm het volgende:
Tegen beter weten in:
[..]

Dat is heel vervelend dat je dat vind maar een forum met 12 topics per spel is minstens net zo onoverzichtelijk.
[..]
correct maar je kan het wel indelen in SP & MP
Een topic doorspitten op het woord server kost je 10 sec.
[..]
Is ook zo maar van de 600+ reply's niet 1 usefull
Een duidelijk topic? Valt wel mee. Je zegt totaal niet wat je voor instellingen hebt of wat je al geprobeert hebt.
[..]
ga er maar van uit dat als je zo veel post dat je alles al hebt geprobeerd

Sta je er bij stil dat als we dat niet doen je echt een waslijst aan allerhande topics krijgt over 1 spel en het dus nog steeds NIET overzichtelijk is (zie argument 1).
[..]
ik sta nu STIL (zie antwoord argument 1)

Heel simpel, post in dat 'grote' topic. Klaar.
Of mail Raven, misschien willen ze je wel helpen.
Grote topic been there done that & Mail naar raven? Kan ik denk beter zelf sof 2.1 schrijven is sneller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Dat topic heb je toch al?

Heeft * GaMeOvEr nu last van de warmte of Gerund?

:?

Deze dus : [topic=488623/1/100]

Die is van jou en niet op slot. Nou, prima toch?

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Op donderdag 09 mei 2002 16:49 schreef GaMeOvEr het volgende:

Heeft * GaMeOvEr nu last van de warmte of Gerund?

:?
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Wat is er mis met dit topic:http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/488623/1?limit=100

* JvS denkt: Ben ik nou zo slim of....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja een algemeen topic met een slot is niet echt handy he!

[topic=490411/1/100]

Als jullie nu dit topic open gooien en dit:

[topic=488623/1/100]

topic ff sluiten eindeprobleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 09 mei 2002 16:53 schreef JvS het volgende:
Wat is er mis met dit topic:http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/488623/1?limit=100

* JvS denkt: Ben ik nou zo slim of....
Het antwoord is nee!

Als je echt zo slim was had je ff met je vingertje op de spatie balk gedrukt tussen :
Wat is er mis met dit & [topic=488623/1/100]

En dit is een topic over een specifiek probleem dus snap ik niet waarom hier geen slot op zit :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In dit geval is het beter om hier [topic=488623/1/100] verder te gaan lijkt me, men kan er dan ook zijn problemen kwijt voor andere spellen mocht jouw sof2 probleem zijn opgelost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 09 mei 2002 16:55 schreef Gerund het volgende:

[..]

Het antwoord is nee!

Als je echt zo slim was had je ff met je vingertje op de spatie balk gedrukt tussen :
Wat is er mis met dit & [topic=488623/1/100]
Als je alleen maar kinderachtig kan reageren en niet inhoudelijk op die post in kan gaan kan je discussie vergeten.

Maar je vindt dus dat je topic wat je geplaatst hebt niet goed is en je wil daarvoor in de plaats een ander topic hebben of dat topic gerenamed hebben.

Ik moet toegeven dat ik het jou eigenlijk niet gun, maar als je het nou ook even zo gevraagd had! Dat scheelt een hoop gemier :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
AUB

Dit topic te hernoemen
[topic=488623/1/100]
tot Algemeen SOF II SERVER Topic

Of nog makelijker het vinkie bij slotje weg halen bij dit topic :

[topic=490411/1/100]
en deze slot erop:.
[topic=488623/1/100]

Scheelt een hoop tijd en dan kunnen we gewoon alle twee weer verder! DANK U :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dat is geregeld. Topic is geopend en topic is gesloten. :)

Gerund, aangezien het niet je eerste keer is dat je zo op hoge poten schreeuwerig in LA aan komt zetten met een relatief klein probleempje, geef ik je voor het openen van dit topic wel een officiele waarschuwing. Je moet leren eerst eens tot 10 te tellen en een vraag normaal te stellen. Als wij niet willen dat jij dubbelposts plaatst, dan moet je even met een mod in overleg gaan en zeggen dat je een _ander_ draadje zou willen hebben.
Niet lukraak maar dubbelposts maken en dan gaan gillen en vanalles op de man gaan spelen in [forum=15].

Deze waarschuwing is tevens je laatste waarschwuwing.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.