Toon posts:

PC Blijft hangen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit probleem heb ik sinds dat ik mijn pc terug kreeg na reperatie het volgende is probleem:

Ik krijg pc terug ik start hem op alles gaat lekker kom in winxp loopt ie vast kan niks meer doen.
ik dacht ja misschien os verneukt dus ik install win 98 SE (Sucky Edition)
alles ging goed bleef niet hangen tot 4 uur naderhand hij blijft gewoon hangen ode vrijwel niets en hangt. Dus ik laatst naar mini lan van mijn neefje dus ja ik weer win xp erop gepleurd alles goed en we zouden gaan kijken wat het probleem is. hij werd 48 graden met mijn koeler + een extra fan erop gericht dus ja bleef hangen. we dachten misschien mijn videokaart brak was dus ik zijn asus geforce erin en bleef nog hangen ram verwiseeld die van hem erbij mij in en bleef nog hangen wij een andere voeding erin en nog blijven hangen. het meeste himg ik als ik ging counter striken maar ik blijf nu ook vaak gewoon in windows hangen dus mijn vraag is waar kan het nog meer aan liggen misschien suggesties voor me

Verwijderd

Hangen is vaak het probleem dat het geheugen niet goed met het moederbord communiceerd. Wat voor moederbord heb je en wat voor geheugen.

Verwijderd

Topicstarter
1 maal 128 SD ram en 1 maal 256 ram aangesloten op bank 1 en bank 3

mobo is suckie mobo jetway 663AS-Pro omdat ze mijn MSI 6330-LITE eruit hadden gehaald omdat die op onverklaarbare reden ermee ophield

Verwijderd

Topicstarter
heb ook al een mijn coller veranderd nu is mijn pc zonder extra fan erop aan te sluiten 32/35 graden

hier url van mijn nieuwe cooler :

http://www.spire-coolers.com/products/5E198B1H3R.htm

CPU is nu koeler maar blijft nog hangen ram zit er wel degelijk goed in

mijn voltages zijn wel laag

Verwijderd

Op donderdag 09 mei 2002 16:03 schreef S0laR het volgende:
1 maal 128 SD ram en 1 maal 256 ram aangesloten op bank 1 en bank 3

mobo is suckie mobo jetway 663AS-Pro omdat ze mijn MSI 6330-LITE eruit hadden gehaald omdat die op onverklaarbare reden ermee ophield
Volgens mij is de oorzaak te zoeken bij het mobo zelf(:'()...Je zegt zelf dat dat vervangen is en zo...

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:05
waarom niet in bank 1&2 :?

ik dacht dat het nooit goed was om een bank over te slaan

Verwijderd

Topicstarter
Bank 1 & 3 was beter heb ik van meerdere gehoord en ja tis een suckie mobo als het dus aan mijn mobo ligt ga ik een asus of een abit halen
MSI en Jetway komen erbij mij niet meerin
Tis klote breng hem zaterdag weer weg en wil hem pas terug hebben als hun het probleem gevonden en gemaakt hebben willen ze iets gaan veranderen in mijn pc moeten ze me bellen dan zeg ik wel wat erin moet komen niet dat ik weer van dat brakke spul erin gestopt krijg :D
Pagina: 1