monitor dood na standby mode

Pagina: 1
Acties:

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-08 19:18
Ik had een paar maanden geleden plotseling op een hele duisterij manier een monitor verloren. Mijn pc staat snachts ook aan en dan is het dus de gewoonte om de monitor uit te doen als ik ga slapen of weg ga,
nu was ik dit een keer vergeten en toen ik terug kwam zag ik dit. Ik bewoog mijn muis om de pc weer te wekken maar er gebeurde niets,niet eens een klein vlikkertje van hem ledje op de monitor. het ledje gaf nog steeds de standby mode aan en is hier nooit meer mee opgehouden.
Ik reboote m'n pc maar nog steeds geen beeld. stekkers los nog niks. andere monitor en ja hoor alles werke weer (behalve die dooie monitor dus)

Vannochtend heeft mijn susje mijn 2e monitor opgeblazen op precies de zelfde manier. (hem niet uitzetten) en ook nu doet een andere monitor het wel op het systeem wat ondertussen een ander is geworden.. (compleet nieuw)

Ik wil eigenlijk wel eens weten hoe dit kan en hoe ik mijn 2 spliter nieuwe monitors weer tot leven kan wekken. heeft iemand anders dit weleens gehad of heb ik een soort force field op m'n kamer wat eens in de zoveel maanden een monitor opeist..

help me please..
mijn koei draait nu nog maar op 1 athlon ipv 2 en das niet leuk. boohoo ;(

openkat.nl al gezien?

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 08:56

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

mmm raar... heb je geen garantie? het zijn toch nieuwe monitoren? gewoon terugbrengen zou ik zeggen...

aAarGhh