Toon posts:

moederbord stuk van sony viao?

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een sony viao maar hij bevriest telkens weer na 10 minuten. als ie dan een uurtje uitstaat dan gaat ie 20 minuten mee!
Ik heb de recovery cd 's gedraaid, maar krijg hetzelfde effect. Is dit nu een softwarematig probleem of moet ik een nieuw moederbord kopen?

Verwijderd

kijk es ff of ie niet te warm wordt...

kan best zijn dat ie steeds afslaat omdat de procesor te warm wordt

Verwijderd

Topicstarter
Hij voelt niet warm aan, tenminste niet warmer als mijn Dell notebook, die wordt veel heter, kan het iets te maken hebben met de aansluiting van de hd naar de mobo?

• Alientrader
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01 08:58

Alientrader

Dit was mijn compu!!

Nee, het is echt hoogstwaarschijnlijk de processor die te warm wordt. Zit er toevallig een duron processor in?

Ik heb wel eens topics voorbij zien komen met een hitteprobleem bij sony vaio's met een duron

Slotenmaker in Rotterdam | Slotenmaker in heel Nederland | Slotenmaker in Den Haag

Verwijderd

Topicstarter
hij heeft dit probleem 2 maanden, heb toen een andere laptop geleend, en die viao niet gebruitk, en vorige week weer aangezet en toen deed ie ut weer voor een uur of 2, maar als je een te lange uptime hebt dan bevriest ie (quote d'sony helpdsk) en hoe langer ie uit is hoe langer ie meegaat.
Maar ik had hem gisteren avond zo ver dat ik win2k via recoverycd er weer op had (hij crashte op 100% recovery ;))
maar de hd gaf toen wel 100000 foutmeldingen aan. en kon hier duidelijk niet mee overweg!

Verwijderd

Is dit probleem inmiddels al verholpen. Dan zou ik graag weten wat het probleem was en (vooral) hoe dit op te lossen is. Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem. Ik heb een Sony Vaio PCG-FX501 en af en toe (dagelijks) bevriest het scherm en slaat 'ie compleet vast.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Tegenwoordig hebben we de FAQ en de troubleshooter: Dit graag lezen eer je een topic opent (check de laatste posting) en Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen :)

Overigens zou ik zo'n OEM bak gewoon laten repareren bij de leverancier en/of bij Sony ..

/kansloze kick
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.