Toon posts:

Crucial PC2100 DDR korting

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op www.crucial.com krijgt je een coupon van 20$ voor een latje 256MB PC2100 DDR . Is best goeie RAM dacht ik zo , en daar m'n Corsair maar niet blijkt te komen dacht ik dat dus te bestellen . Kheb dan maar de NL site genomen omdat Nederland dichter bij Belgie ligt dan de VS , maar daar kan je die Coupon niet nemen . Kan ik nu best op crucial.com uit de VS bestellen en m'n coupon nemen(scheelt meer dan 20€) of zonder m'n coupon uit de UK bestellen ?

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

zonder coupon in UK. Als je in de VS bestelt moet je er nog een hoop belasting op betalen.

offtopic ik heb nog crucial ecc liggen btw

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm , hoeveel wil je der voor hebben ?
En is het beter om te OC'en dan non-ECC ?
Kwil eigenlijk maar gewoon goede OC-RAM , kdacht eerst Corsair PC2700 te nemen maar daar wacht ik nu al een maand op ze kunnen de pot op bij Corsair hoor ..

Verwijderd

Op donderdag 09 mei 2002 20:40 schreef real_raichu70 het volgende:
Hmm , hoeveel wil je der voor hebben ?
En is het beter om te OC'en dan non-ECC ?
Kwil eigenlijk maar gewoon goede OC-RAM , kdacht eerst Corsair PC2700 te nemen maar daar wacht ik nu al een maand op ze kunnen de pot op bij Corsair hoor ..
ECC is slechter OCbaar. Waarom? search.
Crucial is heel goed ram, dit komt vaak op 180 mhz cas 2 stabiel. En je moet het idd niet in de VS kopen, dan krijg je allemaal invoerrechten ;(.

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

cut

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Verwijderd

Topicstarter
Laat maar , koop ik wel nieuwe :D

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Zit samsung pc 2700 in je budget >:)
Dan zeker dat nemen draait bij mij op een FSB van 204 :)

Turn it off and on again.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga normaal 2X256MB Samsung van Rick2001 kopen :)
Pagina: 1