Would you like to know more?!! [StarShip Troopers] - Void Station
Maar toen ik de topic-titel las, dacht ik... "Ja doe maar, als het gratis is"
valt dat ff tegen
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
ik zocht nog een leuke dvd player. en deze ziet er erg "chic" uit en nog regio vrij te maken ook.
en dat alles voor zon prijsje
specs zijn ook goed:
werkt die meteen als 5.1 versterker??Geschikt voor DVD/SVD/VCD/CDR(W)
Weergave MP-3 cd's
Dolby Digital Decoder
Dolby Pro Logic / DTS
3D surround weergave
Zoom-functie keus uit 3 standen
Digitale uitgang
2 scart aansluitingen
2 Microfoon aansluitingen
Karaoke functie
Kinderslot
On Screen-display; 7 talen
gezien zijn naam DAEWOO DVG-8000 5.1 MP3
DVD SPELER""
mooi, nu alleen nog een stel boxen uitzoeken
[edit]
lama al gegoogled
DVD Player
DVD / SVCD / VCD / CD / CD-R / CD-RW (MP3) compatible
Video D/A Conversion 10Bit/27Mhz, Audio D/A Conversion 24Bit/96kHz
Built-in Dolby Digital Decoder / MPEG2, DTS Digital Out, Dolby Digital 5.1 Out and DTS
Dolby Pro-Logic Out, Digital Zoom (x1.5, x2, x4)
Video - 1 x S-Video / 1 x RGB Scart / 1 x Composite, Audio - 1 x Coaxial / 1 x Optical
16:9 / 4:3 (LB / PS), Frame-by-Frame Advance
Screen Saver, Angle Function, LPCM Output, RCA Jack (Headphones 3-pin)
NTSC/PAL compatible
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Allen sereo uit analoog en digitaal optic en gewoon digitaal.. Maar ja ik zou ook nooit een 5.1 set direct op de 5.1 analoog uitgang van de speler aansluiten.
Altijd via digitaal naar de versterker en die het laten decoden, die is er namelijk opgebouwd samne met de speakers dus ok.
hmm jammer idg bedankt.Op donderdag 09 mei 2002 15:08 schreef KMK het volgende:
hiju heeft geeen!!! 5.1 analog uit hoor!
Allen sereo uit analoog en digitaal optic en gewoon digitaal.. Maar ja ik zou ook nooit een 5.1 set direct op de 5.1 analoog uitgang van de speler aansluiten.
Altijd via digitaal naar de versterker en die het laten decoden, die is er namelijk opgebouwd samne met de speakers dus ok.
zal ik toch een versterker moeten kopen, iemand nog tips
wel vaag meerdere sites die ik vind zeggen wel dat die 5.1 analoog uit heeft
deze bijv. http://www.pc-matrix.de/shop3/index.html?dvd_dvd-player_daewoo.htm (onderaan de pagina)
[edit]
wat een stumper ben ik ook
Met decoder is hij gewoon de 8000 ipv de 5000, als je het wilt moet je dus gewoon meer betalen
alleen hopen dat t zelfde truukje met die regio's ook bij deze werkt
Verwijderd
Zit er namelijk zeer over te denken ook zo'n ding te kopen maar twijfel tussen deze Daewoo en de Finlux 510. Over de Daewoo lees ik namelijk nogal wat verschillende dingen, de een is er heel tevreden over maar ik lees toch nogal wat mindere ervaringen.
Nog geen klachten?
Ik heb de Finlux 510, puur omdat ie niet duur was, een ingeboude Dolby Digital (niet DTS dus) decoder heeft en er wat mooier uit zien dan de Cyberhome bijvoorbeeld.Op dinsdag 21 mei 2002 15:14 schreef DGR het volgende:
En hoe bevalt ie tot nu toe?
Zit er namelijk zeer over te denken ook zo'n ding te kopen maar twijfel tussen deze Daewoo en de Finlux 510. Over de Daewoo lees ik namelijk nogal wat verschillende dingen, de een is er heel tevreden over maar ik lees toch nogal wat mindere ervaringen.
Nog geen klachten?
Ik ben redelijk tevreden, afgezien van een paar kleine haperingen bij The Godfather doet iet het prima. Jammer is alleen dat een aantal voorkeurinstellingen niet blijft staat, zodat je die telkens weer opnieuw moet instellen.
En de gebruiksaanwijzing is heel onduidelijk, maar dat lijkt me duidelijk
Ik heb alles uitgebreid getest en : HET IS EEN PRIMA dingOp dinsdag 21 mei 2002 15:14 schreef DGR het volgende:
En hoe bevalt ie tot nu toe?
Nog geen klachten?
Erg tevreden
Verwijderd
Maar wat heb je er allemaal al mee getest KMK? VCDs, SVCDs, DVDs, MP3s. Want ik ben toch van plan alles te gebruiken hehe
Enne, met mp3s... maakt het uit of er ook andere bestanden op de cd staan. Zoals .txt bestanden ofzo?
Zoals gezegd, zit echt enorm te twijfelen tussen deze en de Finlux 510/410. 150-200 euro is in principe niks voor een dvdspeler maar voor mij is zelfs dat nog een aardig bedragje.
VCD SVCD DVD audiocd mp3Op dinsdag 21 mei 2002 21:20 schreef DGR het volgende:
Nee, idd... maar ja, misschien hebben ze hem gewoon nog. Anders morgen maar even kijken.
Maar wat heb je er allemaal al mee getest KMK? VCDs, SVCDs, DVDs, MP3s. Want ik ben toch van plan alles te gebruiken hehe
Enne, met mp3s... maakt het uit of er ook andere bestanden op de cd staan. Zoals .txt bestanden ofzo?
Zoals gezegd, zit echt enorm te twijfelen tussen deze en de Finlux 510/410. 150-200 euro is in principe niks voor een dvdspeler maar voor mij is zelfs dat nog een aardig bedragje.
ik heb geen mp3 cd met andere bestanden er op getest alleen
Verwijderd
Finlux 510 heeft geen ID3-tag ondersteuning
Deze ook niet maar ik ken er ook geen die dat wel doed hoorOp dinsdag 21 mei 2002 21:53 schreef max3534 het volgende:
geeft dit apparaat ook ID3-tag bij mp3-cd's????
Finlux 510 heeft geen ID3-tag ondersteuning![]()
.
Verwijderd
Ik heb hem via scart direct op de tv aangesloten (ik heb geen video, is oude analoge troep van slechte kwaliteit;) )Op dinsdag 21 mei 2002 23:46 schreef DGR het volgende:
En nog even wat, heb je de dvd speler direct op de tv aangesloten of via de video. Heb namelijk gehoord dat het Macrovision gedoe nogal wat problemen kan geven wanneer het via de video gedaan wordt...
en kijk via RGB en niet via composite dus het beeld is perfect
Verwijderd
Alleen 1 probleem... hijs ook in het zwart maar de verkoper heeft niet gevraagd welke kleur ik em wilde... en ik wil em in het zilver
Dat wordt morgen bellen...
Soms geeft dat idd nog wel eens problemen. Je kan proberen als je deze problemen ook hebt of je de macrovision op je dvd-speler uit kan schakelen. Bij sommige dvd-spelers gaat dat heel makkelijk, bij andere lukt het soms niet.Op dinsdag 21 mei 2002 23:46 schreef DGR het volgende:
En nog even wat, heb je de dvd speler direct op de tv aangesloten of via de video. Heb namelijk gehoord dat het Macrovision gedoe nogal wat problemen kan geven wanneer het via de video gedaan wordt...
Een andere oplossing is om gewoon de dvd meteen op de tv aan te sluiten. Sommige dvd-spelers hebben twee scartaansluitingen, zodat je je videorecorder kan doorlussen via de dvd-speler naar de tv.
Verwijderd
Speelt alles af, vcd, svcd, mp3, audio en ja, ook dvd
Verwijderd
Geluid is wel ok.. beeld vind ik persoonlijk niet zo super... maja.. ik heb ehm niet via scart of s-video.. dus dat zal nog wel omhoog gaan..
Verder wel een plezerig apparaat om mee te werken en netjes afgewerkt..
Verwijderd
en Alternate.nl verkoopt nog steeds de CyberHome 528 en nu ook een Yamakawa (kleiner spelertje)
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Hmm, die Daewoo 8000D lijkt erg op de 8000F die ik daar een paar weken geleden gekocht heb. Weet iemand of er een verschil is?Op donderdag 30 mei 2002 21:45 schreef dreeke het volgende:
Hier nog 2 andere cheape DVD-spelers (bij Mediamarkt)
Gewoon rösti
Verwijderd
"budget" DVD speler(s) van die "RCE" beveiligde DVD's af ?
Ik zou geen Cyberhome AD-L 528 kopen. Ik heb hem zelf en de laaste tijd ging hij steeds meer problemen vertonen. Hij schokte bij alle dvd's en telkens stond het beeld ontzettend vaak stil tijdens de film, hij sloeg stukken over of liep zelfs helemaal vast (alleen aan en uitzetten werkte nog, de rest van de knoppen reageerde niet meer).Op donderdag 30 mei 2002 21:45 schreef dreeke het volgende:
en Alternate.nl verkoopt nog steeds de CyberHome 528 en nu ook een Yamakawa (kleiner spelertje)
Ik heb hem dus afgelopen weekend teruggebracht naar de winkel en nu ben ik hem 4 weken kwijt voor reparatie
Verwijderd
Kan je dit instellen ?
Verwijderd
Ik heb sinds kort de 5000D en daar zitten groene lichtjes op.Op woensdag 05 juni 2002 13:45 schreef Pauluz het volgende:
Wat voor kleur zijn de ledjes naast de CD lade bij jullie, bij mij zijn ze groen.. maar ik vond dat blauwe juist zo mooi
Kan je dit instellen ?
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb hier nog even gekeken:
http://www.bestekeus.nl/s...info.php/products_id/1673
Daar hebben ze hem nog, kost alleen een hoop meer : 159 euro...
Verwijderd
(brutus hercules=vriend van mij, zit ook wel eens ingelogd op deze pc, vandaar)
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2002 10:56 ]