Grote computer probleemen

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-08 15:44
Ik heb sinds 2 weken een nieuwe computer ( voor specs en OS zie game sys ) maar dat ding blijft sinds een week achterelkaar vast loopen ( niet in windows maar 3dmark 2001 SE kan ik niet eens completeeren of CS zit ik niet eens 1 minuut in of me computer hangt gewoon aleen reset werkt dan nog ) soms krijg ik dan de fout die iets met Nv4_dll heeft temaaken ( iedergeval als windows niet crast dan zie je dat er iets met nv4_ is )

Windows zelf is perfect stabiel ik kan winamp en 10 internetvensters open hebben + nog een 4 msn vensters dus daar ligthet niet aan

me toetsen bord geef als ik aant typen ben soms zomaar verkeerden tekens ( was ook al toen HL en het nog deed :( ) maar dat is op telossen door ff weer amerikaanse toetsenbord indeeling aan tezeten ( standaart NL krijgt her er ook niet van AF )

Nou d8 ik laat ik HEEL me computer schoon maaken maar zelfs dat kan niet omdat ik niet kan formateeren want er zou zgn een schijf program in use zijn terwijl ik nixx draai behalven msn mom

Het is geen hite probleem want ik heb een zalman cooler op me XP ( copper heatsink onder full stres 56 graden ) en 5 enermax case fans + een voeding met tempratuur gestuurde cooler dus warmte is het probleem niet ) ik weet echt niet wat het is maar ik kan dus niet eens me computer formateeren :( ik heb de nieuwste DETXP drivers maar tijdens de SETUP krijg ik ook allemaal fouten en dat windows niet me GF 4 TI zou ondersteunen ... ARGGGG i kwordt er niet goed van ( let ff niet op spel fouten want ik moet dit snel typen want ik merk dat alles weer erg lekker stabiel is :( NOT )

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Heb je je HD al gecontroleerd op fouten?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

iedergeval als windows niet crast dan zie je dat er iets met nv4_ is
NVidea driver prob :Y)

ff een andere Detonator proberen, bijv 28.32

Oja verwijder eerst je vorige Detonator met DetonatorDestroyer

• Roberto
Op donderdag 09 mei 2002 14:52 schreef Oracle het volgende:

[..]

NVidea driver prob :Y)
ja denk ik zelf ook aan omdat hij aleen crast in 3d APS ( maar het wordt steeds erger ) ik had CS en heel HL er af gepleurt ( omdat DOD na 5 sec ingame al vast liep ) heb ik meteen heel me registorie wat met Sierra had temaaken verwijdert toen kon ik opeens weer 2 dagen DOD en alle andere game's speelen en ik haal 7970 3D marks maar nou kan ik de 1e 2 testen niet een volbregen want dan hang hij al of krijg ik zon NV4_ fout melding

maar ik heb nog niet de drivers gedelt met DetonatorDestroyer moet dat dan ? en dan gewoon nieuwe det XP er over gooien ? ( of moet ik heel me VGA kaart uninstallen ? )

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-07 20:25
Je kunt je bootdisk niet vanuit windows formateren....
Gewoon bootfloppy maken en dan lukt het.

Do as I say, don't do as I do.

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-07 20:25
Maar het lijkt inderdaad een driver probleem van je video kaart te zijn.
Als je hem overklokt hebt, zet hem terug.
Zet eens de fastwrites uit in het bios.
Controleer of je geen conflicterende irq"s hebt.
Wordt de videokaart wel goed gekoeld?.

Do as I say, don't do as I do.

Verwijderd

Op donderdag 09 mei 2002 14:55 schreef RS_003 het volgende:
maar ik heb nog niet de drivers gedelt met DetonatorDestroyer moet dat dan ? en dan gewoon nieuwe det XP er over gooien ? ( of moet ik heel me VGA kaart uninstallen ? )
nja, moeten moeten, tis eerder handig, dan weet je tenminste dat alle shit ervan af is. En nee je hoeft niet je kaart te uninstallen.

Wat betreft XPDet, als die nu niet werkt, zou ik em eerst opnieuw downen, werkt ie nog niet, dan zou ik andere versies proberen

edit:
en hier kan je DetonatorDestroyer downen.

Verwijderd

heeft je videokaart geen extra voeding nodig? lijkt erop dat de videokaart niet genoeg voeding krijgt om in 3d te kunnen presteren. kijk effe of de kabeltjes allemaal goed zitten in je kast. anders de detonator destroyer en dan niet drivers. probeer de 27.** dit waren de eerste die de geforce 4 aankonden.

succes

• Roberto
Op donderdag 09 mei 2002 15:08 schreef Oracle het volgende:

[..]

nja, moeten moeten, tis eerder handig, dan weet je tenminste dat alle shit ervan af is. En nee je hoeft niet je kaart te uninstallen.

Wat betreft XPDet, als die nu niet werkt, zou ik em eerst opnieuw downen, werkt ie nog niet, dan zou ik andere versies proberen
als ik detremover draai krijg ik dit nadat ik op die uninstal butom ram [img]http://members.ams.chello.nl/asaveur/pic/arg.JPG[/img[ ( had het meer keer gedaan maar goed let daar ff niet op ) en het leter typen op GOT wordt voor mij opeens steeds groter terwijl op adnere site's het niet zo is aleen het woordt hardware algemeen neemt bijna een kwart van me scherm in beslag :? en een leter icon uit de smilie's bar is groter dan 2 smilie's bij elkaar :?

Verwijderd

Typ de dll die de error geeft in de search in en je hebt leesvoer voor een hele middag.

En wat duidelijker laten zien wat je al geprobeert heb is niet strafbaar hoor :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.