“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Nee is geen probleem, heb het net nog ff gecheked voor de zekerheid.
Maar nieuwe functies uit PS7 zie je natuurlijk niet in PS6. Dus nieuwe blendmodes in lagen e.d kun je niet gebruiken
Maar nieuwe functies uit PS7 zie je natuurlijk niet in PS6. Dus nieuwe blendmodes in lagen e.d kun je niet gebruiken
Okee. Dan kan ik zonder zorgen alles in 7.0 maken. Thnx!
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Omgekeerd werkt niet, merkte ik in de resequence al... ik kreeg een PS6 of 7 file aangeleverd en heb zelf maar 5.5 ... en toen ging er wat mis met kleuren en layer modes.
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
5.5 ondersteund bijvoorbeeld geen mapjes voor layer, terwijl alleen dat al (zeker met een sequence project) de reden is om naar 6 te gaan, beter naar 7 want zes is wat brakjes.Op donderdag 09 mei 2002 15:29 schreef Dark Blue het volgende:
Omgekeerd werkt niet, merkte ik in de resequence al... ik kreeg een PS6 of 7 file aangeleverd en heb zelf maar 5.5 ... en toen ging er wat mis met kleuren en layer modes.
Ja maar dan moet dat op deOp donderdag 09 mei 2002 18:00 schreef OzBoz het volgende:
[..]
5.5 ondersteund bijvoorbeeld geen mapjes voor layer, terwijl alleen dat al (zeker met een sequence project) de reden is om naar 6 te gaan, beter naar 7 want zes is wat brakjes.
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Pagina: 1