[Photoshop] PS7.0 files openen in PS6.0 :?

Pagina: 1
Acties:

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Topicstarter
Voor school moet ik een aantal interface designs maken. Op school hebben we Photoshop 6.0, maar hier thuis (waar ik het ga maken) heb ik Photoshop 7.0.

Nu is mijn vraag: Als ik iets in 7.0 maak, ziet dit er dan het zelfde uit in 6.0 of 'verziekt' Photoshop het helemaal omdat het een te nieuwe versie is? Het moeten namelijk *.PSD files zijn, en geen *.JPG.

In de search heb ik verder nix kunnen vinden over 6.0 <-> 7.0
Alvast thnx.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nee is geen probleem, heb het net nog ff gecheked voor de zekerheid.

Maar nieuwe functies uit PS7 zie je natuurlijk niet in PS6. Dus nieuwe blendmodes in lagen e.d kun je niet gebruiken

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Topicstarter
Okee. Dan kan ik zonder zorgen alles in 7.0 maken. Thnx!

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Omgekeerd werkt niet, merkte ik in de resequence al... ik kreeg een PS6 of 7 file aangeleverd en heb zelf maar 5.5 ... en toen ging er wat mis met kleuren en layer modes.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op donderdag 09 mei 2002 15:29 schreef Dark Blue het volgende:
Omgekeerd werkt niet, merkte ik in de resequence al... ik kreeg een PS6 of 7 file aangeleverd en heb zelf maar 5.5 ... en toen ging er wat mis met kleuren en layer modes.
5.5 ondersteund bijvoorbeeld geen mapjes voor layer, terwijl alleen dat al (zeker met een sequence project) de reden is om naar 6 te gaan, beter naar 7 want zes is wat brakjes.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Op donderdag 09 mei 2002 18:00 schreef OzBoz het volgende:

[..]

5.5 ondersteund bijvoorbeeld geen mapjes voor layer, terwijl alleen dat al (zeker met een sequence project) de reden is om naar 6 te gaan, beter naar 7 want zes is wat brakjes.
Ja maar dan moet dat op de :X :X :X manier, of kan ik gewoon upgraden? Ik heb geen cracks etc. op deze versie...

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

volgens mij kun je gewoon upgraden van 5.5 naar 7 ?
Pagina: 1