Toon posts:

Wat gebeurt als je 3X toestelcode verkeerd...

Pagina: 1
Acties:
  • 171 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ooit namelijk toestelcode voor de fun erin gezet 1.5jaar geleden (DEZE CODE staat NIET aan) alleen nu weet ik de code niet meer, heb hem nu al 2x fout ingetoetst, wat als je 3x fout hebt? VOor simcard heb je een PUKcode, maar voor je toestel dan?

OF moet je dan door Siemens dat dingen laten unlocken?

• localhost
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

localhost

Ook in geel, groen, paars, wit

Ik heb exact hetezlefde. Siemens S35 hier. Ook de toestelcode kwijt. Ik mag nog 2x.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 09 mei 2002 13:30 schreef localhost het volgende:
toestelcode kwijt. Ik mag nog 2x.
Hehe heb jij ff geluk ;)

Ja ik baal er dus wel van, want toestel is nu al 1.5 jaar oud dus het niet waard om er geld aan uit te gaan geven. En aangezien de code niet geactiveerd staat kan je hem er ook niet uitslopen. Dus nog erger. en de phone updaten wat ik eigenlijk wilde kan nu ook niet omdat die code er nog op staat :'(

Verwijderd

Op donderdag 09 mei 2002 13:22 schreef Delete het volgende:
Ooit namelijk toestelcode voor de fun erin gezet 1.5jaar geleden (DEZE CODE staat NIET aan) alleen nu weet ik de code niet meer, heb hem nu al 2x fout ingetoetst, wat als je 3x fout hebt? VOor simcard heb je een PUKcode, maar voor je toestel dan?

OF moet je dan door Siemens dat dingen laten unlocken?
Met een datakabel en een proggie kan je die toestelcode weer resetten .. anders moet je hem opsturen naar siemens maar dat gaat volgens mij wel een tijdje duren dan :z

Verwijderd

nou dan heb je pech!!!!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Als je bij Siemens die code kwijt bent mag je 34 euro dokken, en dan krijg je een unlockcode van ze... Je hoeft je phone dus niet op te sturen, maar het kost gewoon veel te veel... M'n pa zit hier ook met een toestel waar nu geen andere sim meer in kan... :(

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 09 mei 2002 20:10 schreef Moartn het volgende:
Als je bij Siemens die code kwijt bent mag je 34 euro dokken, en dan krijg je een unlockcode van ze... Je hoeft je phone dus niet op te sturen, maar het kost gewoon veel te veel... M'n pa zit hier ook met een toestel waar nu geen andere sim meer in kan... :(
Voor 34 Euro.... hehe mijn siemens s35 is zo gaar als ik weet niet wat... Krijg de hele tijd simcard error's, loopt vaak vast, Belsignaal is onwijs zacht (speaker is gaar), krassen etc etc.... Dat is de mijne dus echt niet waard

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 09 mei 2002 16:12 schreef sjaak250 het volgende:

[..]

Met een datakabel en een proggie kan je die toestelcode weer resetten .. anders moet je hem opsturen naar siemens maar dat gaat volgens mij wel een tijdje duren dan :z
Weet je ook welk progje dan om de code te resetten?
Mocht deze vraag niet helemaal juist zijn... geef dan alleen maar JA of NEE als antwoord

Verwijderd

dan wordt je sim geblockt...

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Nostalgicus 🕰

Op donderdag 09 mei 2002 22:05 schreef kreuk050 het volgende:
Na 10 foute pukcodes ja!
Ik denk dat je een beveiligingscode moet intikken. Meestal 00000 en is 6 cijfers.

"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën

Verwijderd

Topicstarter
LAMA toestelcode heb ik eruit gehaald door IMEI te veranderen... Hmz dat was niet wat ik wou... maarja ik kan gewoon niet meer bij al die funties komen...

NU zit ik alleen nog met laatste probleem... die gare S35 draait nog op v12 heb al v21 gedowned maar hij blijft de melding geven over een BOOTSTRAP error...

Verwijderd

Topicstarter
Iemand die 't wel gelukt is om zijn S35 software te upgraden??? Bij mijn S45 ging 't wel meteen goed
Met de Software van de Siemens Site

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op vrijdag 10 mei 2002 12:20 schreef Delete het volgende:
Iemand die 't wel gelukt is om zijn S35 software te upgraden??? Bij mijn S45 ging 't wel meteen goed
Met de Software van de Siemens Site
hoe probeer je hem te flashen ?

en met welk doel ?, want om te unlocken mag dat hier namelijk niet.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 10 mei 2002 12:58 schreef [Airwolf] het volgende:

[..]

hoe probeer je hem te flashen ?

en met welk doel ?, want om te unlocken mag dat hier namelijk niet.
Lees goed.... toestel is 1.5 jaar oud en verrot heb al een nieuw toestel, heb hem toendertijd bij een abonnement gekocht. S35 worden NOOIT als prepaid en gelockte toestellen geleverd.

Ik wil gewoon van V12 naar v21 upgraden...

Verwijderd

Op donderdag 09 mei 2002 22:05 schreef kreuk050 het volgende:
Nee hoor, je kunt alleen niet meer bij de functies waar je de toestelcode voor nodig hebt. Je toestel blijft gewoon werken.
Ik heb het zelf ook gehad.
Met een datakabeltje kun je de telefooncode weer verwijderen, dit gaat op een vergelijkbare manier als het (illegale) simlockverwijderen, er wordt een stuk flash overschreven.
Je sim wordt alleen geblokkeerd als je 3x een foute pin intoetst en definitief geblokkeerd bij 10x foute puk.

Verwijderd

Topicstarter
ok duidelijk... ik was bang dat die helemaal dat geblocked zou zijn... Maarja echt vaag de Siemens Software voor mijn S45 gaat wle gelijk goed maar die S35 geeft elke keer een Bootsrap error.... Wilde gewoon mijn oude telefoontje iets beter laten werken.... Dat ding is zooooo traag bij het aandoen en raadplegen van je TEL.boek duurt zeker een minuut.... Ik denk dat v21 dat niet meer heeft

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op vrijdag 10 mei 2002 13:47 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Nee hoor, je kunt alleen niet meer bij de functies waar je de toestelcode voor nodig hebt. Je toestel blijft gewoon werken.
Ik heb het zelf ook gehad.
Met een datakabeltje kun je de telefooncode weer verwijderen, dit gaat op een vergelijkbare manier als het (illegale) simlockverwijderen, er wordt een stuk flash overschreven.
Je sim wordt alleen geblokkeerd als je 3x een foute pin intoetst en definitief geblokkeerd bij 10x foute puk.
Met welke software moet dat dan? Mij is t niet gelukt, ik heb die code nog steeds geblocked, problemen heb ik er gelukkig niet door, met mn datakabel kan ik de functies activeren en deactiveren die erachter zitten :D

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

Verwijderd

Topicstarter
Mij is het dus alleen maar gelukt door IMEI opnieuw te schrijven. Maarja...

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:44

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Op vrijdag 10 mei 2002 14:29 schreef bas_konings het volgende:

[..]

Met welke software moet dat dan? Mij is t niet gelukt, ik heb die code nog steeds geblocked, problemen heb ik er gelukkig niet door, met mn datakabel kan ik de functies activeren en deactiveren die erachter zitten :D
Moet je eens op deze site rondkijken :

<h1> ILLEGALE LINK</h1>

Hiervoor krijg je een Officiële waarschuwing

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
* itsme hoeft niet zo nodig een link, maar de naam van t proggie zou erg op prijs worden gesteld

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

Pagina: 1