Ik heb een Database met 1853 records, deze moet hij weergeven in.
Dit is al een ongelukkig scenario omdat het al meer dan 15 sec duurt (de eerste pagina) want ik geef opdracht voor 100 records per pagina met de volgende lap code :
iedere keer wordt dat $idcodenummer verhoogt met 100 dus zou hij op iedere pagina 100 records moeten weergeven.
Dit werkt redelijk (als het sneller kan, ik sta open voor suggesties).
Maar bij iedere pagina verder de database in wordt het langzamer, is dit normaal of is daar iets aan te doen ?
Want na een tijdje komt het gewoon boven de 30 sec uit
Dit is al een ongelukkig scenario omdat het al meer dan 15 sec duurt (de eerste pagina) want ik geef opdracht voor 100 records per pagina met de volgende lap code :
PHP:
1
| <?if (!$VolledigeDBweergeven==""){$database="Groenboek";$db=mysql_connect("localhost","root") or die ("Het maken van de verbinding met de database is mislukt dus uw boek is niet toegevoegd");@mysql_select_db($database,$db) or die ("Het maken van de verbinding met de database is mislukt dus uw boek is niet toegevoegd");if ($idcodenummer=="") { $result = mysql_db_query($database, "SELECT * FROM boekenlijst LIMIT 0, 100",$db) or Die ("Error :".Mysql_error()." ");}if (!$idcodenummer==""){ $idcodenummer2 = $idcodenummer + 100; $result = mysql_db_query($database, "SELECT * FROM boekenlijst LIMIT $idcodenummer, $idcodenummer2",$db) or DIE ("Error :".Mysql_error()." ");}?> |
iedere keer wordt dat $idcodenummer verhoogt met 100 dus zou hij op iedere pagina 100 records moeten weergeven.
Dit werkt redelijk (als het sneller kan, ik sta open voor suggesties).
Maar bij iedere pagina verder de database in wordt het langzamer, is dit normaal of is daar iets aan te doen ?
Want na een tijdje komt het gewoon boven de 30 sec uit