Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
misschien een glitch.. zoals er wel vaker zijn
Kan ook gewoon zijn dat zowel ik als ItSnows ermee bezig waren dat ie net op het moment dat hij zijn message aan het editten was toch weer open was (bug in Topix, als 2 mods hem dicht doen is een topic weer open
).
LekKer handigOp donderdag 09 mei 2002 12:41 schreef IceStorm het volgende:
Kan ook gewoon zijn dat zowel ik als ItSnows ermee bezig waren dat ie net op het moment dat hij zijn message aan het editten was toch weer open was (bug in Topix, als 2 mods hem dicht doen is een topic weer open).
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Sjah, dat is een beetje brak gedaan misschien, maarja het gebeurd ook weer niet zo vaak.Op donderdag 09 mei 2002 12:42 schreef PsYgHo het volgende:
[..]
LekKer handig
Het 'slotjesknopje' doet niet veel meer dan
code:
1
2
3
| 'set status=1 if status=0 or set status=1 if status=1' |
Het maakt dan dus niet uit wat de status is (open of dicht), als je op het 'sluitenknopje' drukt, dan veranderd de status gewoon.
[Edit] Ik kan natuurlijk niet proggen, maar dit zag er wel eenvoudig uit zo
Bericht hierboven
set status = !status
Professioneel Hyves-weigeraar
Verwijderd
Neen. Ik heb dat topic niet geslotenOp donderdag 09 mei 2002 12:41 schreef IceStorm het volgende:
Kan ook gewoon zijn dat zowel ik als ItSnows ermee bezig waren dat ie net op het moment dat hij zijn message aan het editten was toch weer open was (bug in Topix, als 2 mods hem dicht doen is een topic weer open).
Weet ik heel zeker omdat ik hem nog even open wilde laten staan: was nl. aan het controleren of de deeplink van de pixs wel mocht.
In 1 topic 4 verschillende soort kleurennamen 
Blauw, rood, groen & zwart
(Dit was de offtopicpost voor vandaag!)
Blauw, rood, groen & zwart
(Dit was de offtopicpost voor vandaag!)
The devil is in the details.
Wasn't meOp donderdag 09 mei 2002 12:41 schreef Kaj. het volgende:
misschien een glitch.. zoals er wel vaker zijn
Ja zo kan ik me er ook onderuit lullenOp donderdag 09 mei 2002 13:28 schreef ItSnows het volgende:
Neen. Ik heb dat topic niet gesloten
Weet ik heel zeker omdat ik hem nog even open wilde laten staan: was nl. aan het controleren of de deeplink van de pixs wel mocht.
Verwijderd
En toch is dat waarOp donderdag 09 mei 2002 15:08 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Ja zo kan ik me er ook onderuit lullen
Pagina: 1