Toon posts:

Aankoop Liteon 32/12/40?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja, mijn sony 8/4/32 brander is al flink verouderd... kan niet goed overburnen, maakt vaak fouten enz....

Is de Lite-on 32/12/40 aan te bevelen? voor 89 euro in de pricewatch, dus errug goedkoop!

Als jullie een betere zouden weten voor max 100 euro ofzo?

Verwijderd

Doen, lite-on is een zeer goede brander, gebruik de search ook even, vind je veel over de lite-on vs plextor branders.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm klinkt goed als ik het zo lees allemaal, alleen in een review stond dat ie niet veel sneller was als de meeste 24x branders (alsof dat veel slecht maar ja :+ )

Ik ga het maar doen... thanx.

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-02 23:17
ik heb hem zelf ook. een errug mooie brander maar je moet wel opletten dat je pc snel genoeg is want 32x brander vraagt aardig wat.

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

• franklin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-04 09:05

franklin

denkt teveel...

ik heb m ook en ik ben er heel erg tevreden over!

ik heb m hier in een p3-450 met 512mb zitten, win2k en het branden trek 6% cpu.. dus met dat snelle computer valt nog wel mee...

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-04 12:12

Snow_King

Konijn is stoer!

doen!!!!

ik heb hem hier ook en hij fikt als een zonnetje, geen fouten!

voor mijn specs check sig....

het is echt een aanrader, houdt je hdd het niet bij dan gaat ie automatisch langzamer branden, noem maar op..

en op www.sallandautomatisering.nl is de 40*12*48 versie in de aanbieding! €115,-

Verwijderd

De Lite-On is een goede brander. Niks mis mee.
Ik heb zelf voor de Plextor 40/12 gekozen... in de 1ste plaats omdat ik heel tevreden ben over mijn Plextor CDROM (als die stuk mocht gaan: opvolger wordt TEAC. Plextor maakt geen CDROM meer :'( :() Gedeeltelijk was de keuze voor de Plextor gewoon omdat ik die naam zo ongeveer heilig vind klinken... :D

En in de tweede plaats: ik heb vroeger (3 jaar geleden) een slechte ervaring met Lite-On gehad. 1 cdspeler DOOD binnen 1 week. De tweede had een hele slechte audioextractie. Tevens DOOD in een maand. De brander in het systeem van een kennis was toen ook Lite-On, en die is ook binnen 8 maanden naar de haaien gegaan. Dat geeft een wat vieze nasmaak aan die naam, voor mij

Maar het lijkt erop dat Lite-On in de laatste 3 jaar heel erg verbeterd is. Ze zijn tegenwoordig een grote speler op de CDRW en CDROM markt, tegen aardige prijzen. Ik hoor niets meer van kreperende branders en cdspelers, terwijl meerdere kennissen van mij die toch hebben.

offtopic:
Dat 40/12 brander spul....
Weet iemand of er al 12x RW schijven zijn? Ik kan die nergens uithalen.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 09 mei 2002 12:56 schreef Deacon het volgende:
ik heb hem zelf ook. een errug mooie brander maar je moet wel opletten dat je pc snel genoeg is want 32x brander vraagt aardig wat.
De harddisk vooral lijkt mij... seagata ultra ata 3 20 gig...
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1943965543

Verder: Tb 1200@1308 (12*109), 512mb@145mhz(4-way intlv).

Zal wel lukken toch? :)
Tis geen state-of-the-art systeem meer.. maar zeker niet langzaam.

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 11:53
Ik heb ook zo'n lite-on geval net als vele huisgenoten van mij; Ik vind ze uiterst fijn. Ze zijn snel en goedkoop!

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 09 mei 2002 13:30 schreef Snow_King het volgende:
doen!!!!

ik heb hem hier ook en hij fikt als een zonnetje, geen fouten!

voor mijn specs check sig....

het is echt een aanrader, houdt je hdd het niet bij dan gaat ie automatisch langzamer branden, noem maar op..

en op www.sallandautomatisering.nl is de 40*12*48 versie in de aanbieding! €115,-
Kan ik ook doen... heb ik net ff iets nieuwer, voor de snelheid moet ik het niet doen denk ik.. maakt niet veel uit volgens mij (10 sec ofzo).

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op donderdag 09 mei 2002 15:50 schreef DeadMeat het volgende:

[..]

De harddisk vooral lijkt mij... seagata ultra ata 3 20 gig...
[afbeelding]

Verder: Tb 1200@1308 (12*109), 512mb@145mhz(4-way intlv).

Zal wel lukken toch? :)
Tis geen state-of-the-art systeem meer.. maar zeker niet langzaam.
Is snel genoeg hoor

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 09 mei 2002 15:54 schreef Mr_Atheist het volgende:
Ik heb ook zo'n lite-on geval net als vele huisgenoten van mij; Ik vind ze uiterst fijn. Ze zijn snel en goedkoop!
Ja... ander vraagje: slikken ze ook alle cd's?

Kheb nu die standaard gevallen: http://www.endoria.net/upload/index.php/2854166471

:? Vreemd dat ie de tag niet slikt. was toch echt [ img]http://urlnaarplaatje[/img] zonder spatie

Ohja! Nog belangrijker, brandt ie safedisc 2?

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 11:53
Op donderdag 09 mei 2002 15:56 schreef DeadMeat het volgende:

[..]

Ja... ander vraagje: slikken ze ook alle cd's?

Kheb nu die standaard gevallen: http://www.endoria.net/upload/index.php/2854166471

:? Vreemd dat ie de tag niet slikt. was toch echt [ img]http://urlnaarplaatje[/img] zonder spatie

Ohja! Nog belangrijker, brandt ie safedisc 2?
Bij mij pakt hij alles; Safedisc 2 weet ik niet... Staat vast ergens op de site van liteon :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

Of op de site van clonecd..
Pagina: 1