He gasjes. Ik heb zelf een Nokia 3210 met software versie 5.01. Is het mogelijk om deze te updaten naar 5.36 met behulp van een linkkabel?
Verwijderd
Kan alleen met een flash kabel, software updaten is illegaal dus slotjeOp donderdag 09 mei 2002 12:32 schreef BasjeBanaantje het volgende:
He gasjes. Ik heb zelf een Nokia 3210 met software versie 5.01. Is het mogelijk om deze te updaten naar 5.36 met behulp van een linkkabel?
Software updaten van je eigen gsm illegaal? Geloof er niks van.
Het is wat anders als je dat met als doel om te unlocken doet. Als je een normale firmware wilt updaten, is daar totaal niks mis mee.
Het is wat anders als je dat met als doel om te unlocken doet. Als je een normale firmware wilt updaten, is daar totaal niks mis mee.
Nope
Verwijderd
Het kan wel met een datakabel inderdaad, alleen ik weet niet waar je de software vandaan moet halen.
Met Nokia Logo Manager kan het dacht ik.
Verwijderd
Unlocken kan wel met een datakabel..Op donderdag 09 mei 2002 12:46 schreef Streetracer het volgende:
Het kan wel met een datakabel inderdaad, alleen ik weet niet waar je de software vandaan moet halen.
Software updaten alleen met een flashkabel.
Software updaten met logomanager, uhuh lol
Verwijderd
Het is inderdaad illegaal want de flash files die je van internet haalt om nieuwe software erop te zetten zijn copyright Nokia.
Verwijderd
Word het dan niet tijd om zelf software te gaan schriven voor mobile telefoons daar zit vast wel een gat in de markt, Natuurlijk waanzin dat je de software niet zou kunnen updaten omdat er maar 1 is die de software maakt en die niet los zou willen verkopen. Wie heeft een idee met welk programmatje die software zou moeten schrijven, en zou de bronkode dan niet ergens beschikbaar zijn (microsoft moest die ook beschikbaar stellen) Mischien draait Nokia wel makkelijk op een linux kernelVerwijderd schreef op 09 May 2002 @ 17:54:
Het is inderdaad illegaal want de flash files die je van internet haalt om nieuwe software erop te zetten zijn copyright Nokia.
Het flashen van telefoontoestellen bespreken we niet hier op GoT, wegens copyright problemen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()