Kan ik mijn KDM (dat venstertje) in Mosfet Liquid stijl krijgen, de Conectiva Icoontjes zijn geen probleem (check de nieuwe beta van Conectiva icons daar zitten ze bij) maar nu wil ik dat lelijke grijze venster ook versieren, en hoe kan ik als ik dat gedaan heb daat een screenshot van maken ?
Ik heb 't zelf niet getest, maar ik denk dat je als root de Liquid style moet kiezen.
Om vervolgens een screenshot te maken, moet je met telnet (misschien lukt het met een andere console ook wel, dus effe CTRL+ALT+F1 doen), en dan hetvolgende intypen:
Ik weet alleen niet of dit ook werkt met KDM, maar het allicht het proberen waard. 'import' is trouwens een programmatje dat bij ImageMagick komt (www.imagemagick.com).
Om vervolgens een screenshot te maken, moet je met telnet (misschien lukt het met een andere console ook wel, dus effe CTRL+ALT+F1 doen), en dan hetvolgende intypen:
code:
1
| DISPLAY=localhost:0 import -root bestand.jpg |
Ik weet alleen niet of dit ook werkt met KDM, maar het allicht het proberen waard. 'import' is trouwens een programmatje dat bij ImageMagick komt (www.imagemagick.com).
Je moet in 't control center bij system -> login manager in de appearance tab de GUI style op "Liquid" zetten.
enige probleem is dan dat de kleuren niet kloppen. iemand enig idee hoe je de color scheme van kdm aanpast ?
enige probleem is dan dat de kleuren niet kloppen. iemand enig idee hoe je de color scheme van kdm aanpast ?
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
thnxs, ben wel dat ik een waus ben dat niet gezien te hebbe maar okeej nu de kleuren nogOp donderdag 09 mei 2002 14:44 schreef Aaargh! het volgende:
Je moet in 't control center bij system -> login manager in de appearance tab de GUI style op "Liquid" zetten.
Ik dacht niet dat dat al mogelijk was.Op donderdag 09 mei 2002 14:44 schreef Aaargh! het volgende:
Iemand had dat er zelf wel in gepatcht: [topic=469297]
"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."
Pagina: 1