"Passing silhouettes of strange illuminated mannequins"
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
voorrijkosten rekenen (UPC kennende zullen ze dat 2 of meer keer doen)
en ze hoeven niet meer te dokken als de monteur toch niet langs komt...
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
"Passing silhouettes of strange illuminated mannequins"
Verwijderd
Helpt die persoon je daar ook niet voldoende dan roggel je m flink in zn gezicht, dat helpt misschien ook wel.
Just as Good
Verwijderd
UPC huurt gewoon een installatiebedrijf in, dus de monteurs zijn dan gewoon verkeerd ingelicht. Die monteurs hebben verder helemaal niets met UPC te maken...
Verwijderd
Meestal zijn die monteurs ex gedetineerden die weer hopen op een kans in de samenleving..Op dinsdag 21 mei 2002 21:54 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
nog een kleinigheidje:
UPC huurt gewoon een installatiebedrijf in, dus de monteurs zijn dan gewoon verkeerd ingelicht. Die monteurs hebben verder helemaal niets met UPC te maken...
Verwijderd
Op dinsdag 21 mei 2002 21:58 schreef sjaak250 het volgende:
[..]
Meestal zijn die monteurs ex gedetineerden die weer hopen op een kans in de samenleving..
Hoppa, weer een uurtje eerder klaaren nou zit ik er over te denken de monteur maar eens voor niks te laten komen.
Tevens mag je dan zelf ook weer opnieuw gaan bellen voor een nieuwe afspraak .. duurt weer een week.. weer geen garantie dat er iemand komt opdagen .. mocht er niemand komen opdagen heb jezelf weer veel ergenis .. weer bellen .. blablaba .. denk aan je hart..
Ik wil me er niet mee bemoeien maar als je zegt dat die monteurs ex-gedetineerden zijn zit er waarschijnlijk een schroefje bij je los. Een kennis van me is installateur en is geen ex-gedetineerde volgens mij ben jij gewoon gefrustreerd no offenseOp dinsdag 21 mei 2002 21:58 schreef sjaak250 het volgende:
[..]
Meestal zijn die monteurs ex gedetineerden die weer hopen op een kans in de samenleving..
Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip
idd die monteurs vinden het prachtig als ze niet terecht kunnen ze zullen hooguit een halfuurtje wachten en dan zijn ze pleite. Gaan ze iig op een terras zitten mits het weer dat toelaat. HIHIHIOp dinsdag 21 mei 2002 22:22 schreef Enforcer het volgende:
Die monteurs lachen zich dood als er iemand niet thuis is .. weer een extra terrasje pakken met een biertje erbij genietend in de zonheeeeeeeerlijk
Tevens mag je dan zelf ook weer opnieuw gaan bellen voor een nieuwe afspraak .. duurt weer een week.. weer geen garantie dat er iemand komt opdagen .. mocht er niemand komen opdagen heb jezelf weer veel ergenis .. weer bellen .. blablaba .. denk aan je hart..
Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip
Verwijderd
Ja zulke vage verzinsels hou je dus in vervolg gewoon voor je.Op dinsdag 21 mei 2002 21:58 schreef sjaak250 het volgende:
[..]
En jij bent hoe oud?? 3??Op dinsdag 21 mei 2002 21:40 schreef sjaak250 het volgende:
Helpt die persoon je daar ook niet voldoende dan roggel je m flink in zn gezicht, dat helpt misschien ook wel.
Owja, ik heb ook voor UPC gewerkt, niet op Installations, maar op Service Disruption.... Maargoed, daar geldt hetzelfde voor als voor de Installatie-monteurs, die kunnen aan een verkeerde afspraak absoluut niks doen, en zullen er echt niet om malen dat je niet thuis bent, dan zitten ze idd. gewoon lekker een uurtje eerder thuis...
Verwijderd
Was het maar zo kon ik mn leven beteren, meer socializen enzoOp dinsdag 21 mei 2002 22:57 schreef Mark_640 het volgende:
[..]
En jij bent hoe oud?? 3??
Half uur wachten ?!Op dinsdag 21 mei 2002 22:44 schreef maontje het volgende:
[..]
idd die monteurs vinden het prachtig als ze niet terecht kunnen ze zullen hooguit een halfuurtje wachten en dan zijn ze pleite. Gaan ze iig op een terras zitten mits het weer dat toelaat. HIHIHI
5 a 10 minuten .. langer niet ... niet thuis is niet thuis .. ut bier wordt dan te warm heh
Op dinsdag 21 mei 2002 23:00 schreef sjaak250 het volgende:
[..]
Was het maar zo kon ik mn leven beteren, meer socializen enzo
Verwijderd
Je krijgt dan een heel mooi upc-kaartje met het bericht om terug te bellen voor een nieuwe afspraak. Verder niks.
Ik heb een UPC ervaring gehad die bijna niet te geloven is (positief!!)
Ik bel maandag:
Geen wachttijden, direct iemand aan de lijn, probleem uitgelegd (slecht signaal) zonder zeuren werd er meteen een afspraak gemaakt, kon al vanaf dinsdagmiddag, ik heb gezegd dat ze op woensdagochtend maar moesten komen.
Woensdagochtend:
Er staat inderdaad keurig op tijd een UPC monteur voor de deur, kijkt even naar het signaal en besluit dan even bij de kast aan de straat te gaan kijken. 5 minuten later belt ie terug: er is hier iets kapot, ik heb de goeie spullen niet maar vanmiddag komt m'n collega het oplossen.
Die middag was het signaal weer perfect
Het kan dus wel bij UPC
Verwijderd
Dan woon jij vast in een regio waar de invloed van internet net om de hoek komt kijken??Op donderdag 11 juli 2002 22:16 schreef Pc123 het volgende:
Nu iemand dit topic toch al omhoog geschopt heeft:
Ik bel maandag:
Geen wachttijden, direct iemand aan de lijn, probleem uitgelegd (slecht signaal) zonder zeuren werd er meteen een afspraak gemaakt, kon al vanaf dinsdagmiddag, ik heb gezegd dat ze op woensdagochtend maar moesten komen.
Woensdagochtend:
Er staat inderdaad keurig op tijd een UPC monteur voor de deur, kijkt even naar het signaal en besluit dan even bij de kast aan de straat te gaan kijken. 5 minuten later belt ie terug: er is hier iets kapot, ik heb de goeie spullen niet maar vanmiddag komt m'n collega het oplossen.
Het kan dus wel bij UPC
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Verwijderd
Pc123.... JÍJ een POSITIEF bericht over UPC ?!Op donderdag 11 juli 2002 22:16 schreef Pc123 het volgende:
Nu iemand dit topic toch al omhoog geschopt heeft:
Ik bel maandag:
Woensdagochtend:
Het kan dus wel bij UPC
Nee hoor, internet via de kabel was hier al lang voordat upc ook maar bestond.Op vrijdag 12 juli 2002 17:11 schreef Atmosferic het volgende:
[..]
Dan woon jij vast in een regio waar de invloed van internet net om de hoek komt kijken??
Ik en een postief bericht over UPC, das idd heel lang geleden
Da's gedeeltelijk.. UPC heeft zelf ook wel wat monteurs.. Maar waar woon je nou PC123??Op dinsdag 21 mei 2002 21:54 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
nog een kleinigheidje: