ik heb een onzin slotje

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleison667
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-10 07:14

Eleison667

from other space

Topicstarter
lieve adjes, ik heb gisteren in wos een topic gestart
[topic=490025]
daar heb ik een slotje op gekregen met een verwijzing naar de oplossing, maar die zogenaamde oplossing had ik al getest, en het werkte nog steeds niet, en de oplossingen die ik met de search heb gevonden hebben ook geen effect, maar waarom heb ik een slotje, dat is naar mijn id echt onzin

maar jah, ik ben GEK

laterz jobah

am i paranoid,do you think i am paranoid? you think i am paranoid dont you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topic-titel niet correct, gebruik je SHIFT eens alsmede leestekens en normaal Nederlands wil ook wel eens helpen.

Verder:

WAT heb je allemaal precies al gedaan?

Beetje duidelijker zijn in het vervolg dus.
laterz jobah
Uit alles wat je hier doet blijkt dat je de regels niet hebt doorgenomen. Dan krijg je inderdaad snel een slotje.

Je hebt dus geen onzin-slotje! Beetje meewerken en je kunt een hoop hulp verwachten.

Kijkt achter zijn naam.. geen rood kruisje. Waarom post ik dit allemaal eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-10 15:20

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op donderdag 09 mei 2002 12:07 schreef René vd Veen het volgende:
Kijkt achter zijn naam.. geen rood kruisje. Waarom post ik dit allemaal eigenlijk...
Omdat ik het dan niet hoef te doen ;)

Maar je hebt wel helemaal gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleison667
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-10 07:14

Eleison667

from other space

Topicstarter
topic titel is wel correct want ik kan nix meer met mijn dvdrom speler en brander, dus dan doen ze het niet duhuh, zon slim ben ik nog net wel, en als je de faq had gelezen had je misschien gezien dat onnodige replies niet wenselijk zijn, en naar mijn id is jouw replie niet wenselijk

maar jah, dat is mijn mening en ik ben gek

am i paranoid,do you think i am paranoid? you think i am paranoid dont you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 09 mei 2002 12:14 schreef Jobah het volgende:
topic titel is wel correct want ik kan nix meer met mijn dvdrom speler en brander, dus dan doen ze het niet duhuh, zon slim ben ik nog net wel, en als je de faq had gelezen had je misschien gezien dat onnodige replies niet wenselijk zijn, en naar mijn id is jouw replie niet wenselijk

maar jah, dat is mijn mening en ik ben gek
Mijn reply onwenselijk, als ik een zwarte lijst met gebruikers had die ik niet hielp kwam jij erop te staan. Mijn reply was goede raad. Maar goed jij je zin, veel succes en pak nog maar lekker veel slotjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op donderdag 09 mei 2002 12:14 schreef Jobah het volgende:
topic titel is wel correct want ik kan nix meer met mijn dvdrom speler en brander
[XP] dvdrom en brander doen het niet meer
dus dan doen ze het niet duhuh, zon slim ben ik nog net wel
En inderdaad, als je niet aanggeeft wat je allemaal al geprobeerd hebt is het voor ons lastig om te troubleshooten.

Maar dit is eigenlijk een letterlijke herhaling van dat wat René vd Veen ook al schrijft. Dus waarom schrijf ik het dan toch :? :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:25

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ga deze maar eens lezen:

[topic=489710/1/100]
  • Je hebt daadwerkelijk wel gezocht en je topic is toch gesloten
    Als je topic, met in de opening alleen een simpele probleemstelling, toch gesloten is en je hebt wel al gezocht en de zaken ook daadwerkelijk geprobeerd, neem dan contact op met de mod en leg dat uit. Dan kan je wellicht je topic weer openen. Wil je dit voorkomen, zet er dan bij dat je al wat topics gevonden hebt en welke dat waren en dat de oplossingen daar niet werkten. De standaard disclaimer "Ik heb gezocht" zonder uitleg wordt genegeerd, net als de NOFI of wat dan ook.

<li>Een mod kan je via mail of ICQ bereiken, dat werkt vele malen sneller en handiger dan via het forum. Vaak is het niet nodig om te gaan discusseren omdat de reden duidelijk in de sluitmessage staat. Als je een topic opent in LA en het is echt overduidelijk waarom je topic op slot gaat, dan zal dat resulteren in een officiele waarschuwing.
De reply van Rene v/d veen was gewoon een correcte. En zijn reply is alles behalve offtopic of onwenselijk. Gezien jij alleen maar reply's wil zien met daarin "ohja het is fout hij gaat weer open" gaat deze dicht.</li>

Lees eerst dat sticky topic bovenaan maar eens.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.