Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Via IRC 
We hadden em dus ook al opgemerkt(Webgoodie) http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=514221 :D:D
(Renegade) mogge
(Webgoodie) ej Renegade
(Renegade) overbodig erbij
(Webgoodie) vindt je?
(Renegade) jah
(Renegade) eigenlijk wel
(Webgoodie)
(Renegade) als ie er nou een smiley bij had gebruikt kon ie wmb wel doorgaan voor grappig
(Renegade) maar op deze manier is ie wel overbodig
(Webgoodie) hij meent het misschien dus nog serieus ook
(Renegade)
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Neehee, ik zag dit topic voorbijkomen.Op donderdag 09 mei 2002 11:12 schreef Renegade het volgende:
Via IRC
[..]
We hadden em dus ook al opgemerkt
Op donderdag 09 mei 2002 11:13 schreef Webgoodie het volgende:
[..]
Neehee, ik zag dit topic voorbijkomen.![]()
Hmm, dan F5 jij vaker dan ik
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Als ik heel eerlijk moet zijn kan ik stiekem de humor er wel van in zien. Maar buiten dat om is het eigenlijk een troll, want hij daagt de poster uit omdat hij vindt dat hij loopt te patsen, maar de manier waarop kan ik wel lachen.
* KeX gaat deze post uiteindelijk downmodden.
* KeX gaat deze post uiteindelijk downmodden.
Ik vind 'm ook wel grappig ergens
. Omdat het toch een reactie is op een nutteloze pats-post waarvan iedereen wel denkt '
'. Ik denk dat bierings zo wel duidelijk heeft gemaakt dat dit soort dingen niet echt gewaardeerd worden. Misschien op een iets overdreven manier, maar IMO nog net niet in de richting van troll of flaimbait

Professioneel Hyves-weigeraar
er was wel meer in het draadje overgewaardeerd
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Pagina: 1