Toon posts:

TMPGenc probleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net met Smartripper een DVD geript (voor backup >:)) en met DVD2AVI de *.wav file geript. Nu zou ik dus met TMPGenc het geheel om moeten zetten naar VCD.

Ik heb het gister al 2x gedaan en werkte goed, maar nu 'pakt' TMPGenc opeens mijn *.dv2 files niet meer. Ik kan bij audio source dus wel mijn *.wav laden, maar bij video source niet mijn *.dv2.

Iemand oot dit probleem gehad? En hoe opgelost??

Verwijderd

Topicstarter
niet?

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-04 09:28
Als ik een divx rip krijg ik geen geluid bij mijn mpeg... of moet ik nog extra decocers/encoders ofzo downloaden?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 09 mei 2002 15:27 schreef Vrieskist het volgende:
Als ik een divx rip krijg ik geen geluid bij mijn mpeg... of moet ik nog extra decocers/encoders ofzo downloaden?
http://www.vcdhelp.com/divxtovcd.htm

hier staat een hele guide... ik heb deze stappen gevolgd met mijn DivX bestanden, en die kreeg ik goed op VCD... kwaliteit niet super trouwens...

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:25

mno

Op donderdag 09 mei 2002 10:38 schreef Demolition-Man het volgende:
Ik heb het gister al 2x gedaan en werkte goed, maar nu 'pakt' TMPGenc opeens mijn *.dv2 files niet meer. Ik kan bij audio source dus wel mijn *.wav laden, maar bij video source niet mijn *.dv2.
Heb ik volgens mij ook wel eens gehad. Weet niet meer hoe ik het heb opgelost. Misschien door PowerDVD of WinDVD opnieuw te installeren waardoor de Mpeg-2 codec weer vers was.

Wat je ook zou kunnen doen is VFAPI downloaden bij doom9.org. Daarmee 'converteer' je het .d2v bestand naar een fake .avi bestand (frameserver). Dit duurt enkele seconden. Daarna kun je de fake avi inlezen in Tmpgenc.

Gewoon rösti