Sinds kort heb ik Vodafone en ik krijg nu steeds een SMS-je wanneer mensen mijn voicemail gebeld hebben maar geen bericht hebben achtergelaten. Nou hoorde ik van iemand dat je deze SMSjes zelf moet betalen. Weet iemand of dat klopt? Ik heb in de handleiding en op de internet site gezocht maar niets gevonden.
lijkt me onzin, ik heb nog nooit gemerkt dat ik daarvoor betaal, en ik ben al 1.5 jaar abonnee... Of ik ben heel dom natuurlijk
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Verwijderd
Nee die hoef je niet zelf te betalen, je moet alleen betalen als je ervoor hebt gekozen dat je opgebeld wordt door je voicemail als je een bericht hebt.Op donderdag 09 mei 2002 10:36 schreef calpro het volgende:
Sinds kort heb ik Vodafone en ik krijg nu steeds een SMS-je wanneer mensen mijn voicemail gebeld hebben maar geen bericht hebben achtergelaten. Nou hoorde ik van iemand dat je deze SMSjes zelf moet betalen. Weet iemand of dat klopt? Ik heb in de handleiding en op de internet site gezocht maar niets gevonden.
Ok, wat een goeie service dan van Vodafone! Maar ja, je gaat dan natuurlijk alsnog die mensen bellen die geen bericht achter hadden gelaten. Bedankt voor de info iig!
Als iemand jou voicemail heeft ingesproken en de voicemail belt jou dan vervolgens op, dan ik dat ook gratis.
Nuttige replyOp donderdag 09 mei 2002 21:52 schreef kreuk050 het volgende:
hoi
Maar ik word echt gek van die sms-sjes dat er iemand gebeld heeft.
Dat kan ik zelf ook wel zien in het scherm van me telefoon
Maar niet als je telefoon uitstondOp donderdag 09 mei 2002 23:31 schreef Daap het volgende:
[..]
Nuttige reply.
Maar ik word echt gek van die sms-sjes dat er iemand gebeld heeft.
Dat kan ik zelf ook wel zien in het scherm van me telefoon
Is het niet zo dat je alleen een smsje krijgt als iemand je voicemail heeft beluisterd (en evt. heeft ingesproken) tot ná de PIEP?
Anders lijkt het me idd. zwaar irritant.
Anders lijkt het me idd. zwaar irritant.
Je gaat het pas zien als je het doorhebt.
wat is het nummer van de voicemail van vodafone? of kan je hem alleen luisteren als ze bellen dat je gebeld bent?
121 was het toch?Op vrijdag 10 mei 2002 12:22 schreef xilebo het volgende:
wat is het nummer van de voicemail van vodafone? of kan je hem alleen luisteren als ze bellen dat je gebeld bent?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Nee dat is niet zo. Als je gebeld wordt door je voicemail en het bericht wordt meteen afgespeeld, dan betaal je vanaf het moment dat je het bericht hoort.Op donderdag 09 mei 2002 19:43 schreef Ramonkey het volgende:
Als iemand jou voicemail heeft ingesproken en de voicemail belt jou dan vervolgens op, dan ik dat ook gratis.
Pagina: 1