WINAMP

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• poelmann
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-07 16:03
He hallo,

Wie kan mij vertellen of het mogelijk is of Winamp een logfile maakt van de MP#-tjes die afgespeelt worden?

M

2xNetfinity 5500-4SX(dual PII 400, 1gig, scsi hotswaps) + ws1, ws2, ws3

• Passenger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-08 00:25
hmzz... misschien kun je ergens een plug-in vinden? of zoek iemand die handig is met devven en laat m een plug-in schrijven met devkit van nullsoft (uiteraard te vinden op www.winamp.com)

• VDM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-07 16:57

VDM

Wil je echt een lijst met alle tracks die je luistert of gewoon een playlist?

• poelmann
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-07 16:03
Ik zou graag een log hebben die noteert wanneer (datum - Tijd) en welke file gespeeld heeft.

M

2xNetfinity 5500-4SX(dual PII 400, 1gig, scsi hotswaps) + ws1, ws2, ws3

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 20:42
Niet om het een of het ander hoor, maareh.... waarom???

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Lijkt me een niet zo nuttige log en gemiddeld kunnen niet zo nuttige dingen ook NIET ;)

En toch ben ik wel benieuwd waarom :)

Verwijderd

jaik wil ook wel eens weten waarom als je het zegt wil maybe er wel eentje dev en ;)

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-09 07:58
ik zou graag een plug-in hebben die bij houd welke mp3's je vaak luistert, en zo zelf playlists maakt...

die je daan apart kan openen, meerdere playlist op je scherm is vet...

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-08 23:37
op http://www.icepick.com/music.shtml wordt muziek bijgehouden die afgespeeld is, maybe doen ze dat ook wel met winamp.
dus maybe kun je is aan hun vragen hoe ze dat doen!?

[My Home Automations]

• Freak_NL
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-08 14:17
Als je met Delphi of VB kan omgaan, kun je makkelijk zelf een app schrijven die op WinAmp events reageert (en kan reageren daarop, ook d.m.v. commands richting WinAmp)

Als iemand er interesse in heeft; ik heb hier een *.pas (Delphi) file met de mogelijke aanroepen en events voor WinAmp 2.x... mail of icq me maar. Je kan ook es kijken bij winamp.com's developer afedeling.

Ik heb/ben nu zelf een app aan het maken/heb gemaakt die op over een LAN "stemmen" van andere gebruikers opvangt (kun je een bepaald in nummer in de afspeel-queue stemmem :)) en afhandelt en doorgeeft aan de winamp die aan het ShoutCasten is... >:)

[edit:] ..dan kun je dus die app playlists laten schrijven (gewoon text, open maar es een *.m3u)
Pagina: 1