Zijn er ergens nog unlockte Durons te krijgen??

Pagina: 1
Acties:

• f1r3b4ll
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-09 02:38
help! ik moet nog een Duron 700 zonder multiplier lock en met pennen hebben!!! welke winkels hebben ze nog??? dit ivm met het AMD 760MP dual bord ;-)

🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 10:35
Yup; die pic's met waar de pinnen van de proc af zijn schijnen dus bullshit pic's te zijn... ik heb er 2 weken geleden nog een Duron700 gehaald waar alles nog op en aan zat..

Je hoeft dus alleen nog maar te kleuren...

Pvouput live

• @r!k
  • Laatst online: 05:00

@r!k

It is I, Leclerq

probeer de computerhal op de beverwijkse bazaar eens. Vorige keer hadden deze nog wel durons waar je alleen de l1 bruggetjes even terug moest tekenen.

Een hele rij microsoft certificeringen.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Zijn die borden al ergens te verkrijgen ??? Zoja waar en hoeduur ??

En bedoel je met ge-unlockte durons ook dat de bruggen (L1) nog dicht moeten zijn ?? Die heb ik al een tijdje niet meer gezien...(in de winkels)

Voor een duron MET pinnen kun je naar mijn weten overal nog krijgen....(gewoon ff pennen)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• f1r3b4ll
heb inmiddels al een 700 besteld bij Bolderhardware (www.hard-ware.nl). De Dual amd borden zijn nog niet te krijgen. over een maandje zal de productie wel beginnen, dus in januari/februari zullen de eerste modellen wel in de Nederlandse winkels liggen. Tot die tijd zal ik het moeten doen met een Abit KT7-RAID ;-)

🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
Fascom Computers heeft allerlei unlockte Durons... laatst nog naar gevraagd

Concrete Loop Watercooling

Verwijderd

Voor zover ik weet heeft Ome Tom van Tom's Hardware Guide uitgevogeld, dat je bij een Duron/Athlon op een multiplier enabled mobo alleen de L1 bruggen dicht hoeft te trekken, zodat het mobo de Duron/Athlon een andere multiply door zijn silicon heen kan rammen.

Verwijderd

Het is dus bullshit dat er Durons op de markt zouden zijn/komen zonder pinnen. Ik begon zelf ook te twijfelen, maar bij http://www.hardocp.com hebben ze vandaag een foto staan van een Duron 800 (NIEUW) MET pinnetjes... Volgens mij heeft iemand dit gerucht in de wereld geholpen om veel Durons te verkopen...

• f1r3b4ll
dat de nieuwe Durons zonder pennen zouden worden verkocht, is inderdaad BULLSHIT!!! de L1 bruggen zijn alleen doorgebrand, dus een potloodstreepje maakt alles weer goed.

• Hurricane
  • Laatst online: 04-09 14:04

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Dus als ik het goed begrijp zijn alle durons die ze nu verkopen gewoon gelockt en je hoeft dus alleen maar de L1 bruggen met een potloodstreepje te bewerken en ze zijn unlocked?
Pagina: 1