The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Wat houd een 3D Mark team eigenlijk in, en wat is de bedoelingOp donderdag 09 mei 2002 02:07 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
Aangezien meerdere forums een 3D Mark Team hebben had ik et ID om een Tweakers.net team samen te stellen
Wat vinden jullie van dit ID en wie zouden erin moeten ?
Op zich heb ik wel interesse om mee te doen, maar ik zou wel graag willen weten waaraan iemand moet voldoen om in het team te "passen"?
NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com
dat is idd een beetje flauw, dat wil namelijk zeggen dat we allemaal zo'n nvidia (Op donderdag 09 mei 2002 08:03 schreef knights16 het volgende:
dit worden dus mensen met minimaal
boven de 10.000 punten met 3dmark 2001se?
Kyro2 rox hier nog steeds duseh
mag ik erin?
-edit- liep op 246/218 GEEN ARTIFIACTS
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Duron Dude
a.p.versteeg
ik natuurlijk
silentsnow
Heb je msn of icq silentsnow ?
Turn it off and on again.
/edit
voor de mensen die willen weten wat een 3dmark team ong. inhoud, klik even hier, en let dan op users zoals ddtung,oppainter,macci en mricee.
dan krijg je wel een beetje een id
leuk maari k ga geen heel forum doorlezen om dat uit te zoeken. Kan je het niet ff samenvatten?Op donderdag 09 mei 2002 13:14 schreef lange het volgende:
voor de mensen die willen weten wat een 3dmark team ong. inhoud, klik even hier, en let dan op users zoals ddtung,oppainter,macci en mricee.
dan krijg je wel een beetje een id(duron dude zwerft daar ook rond btw).
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Op donderdag 09 mei 2002 13:58 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
leuk maari k ga geen heel forum doorlezen om dat uit te zoeken. Kan je het niet ff samenvatten?
je zo bv. gewoon even kunnen zoekn op usernames, topicstarters of het lijstje met topics door nemen, dan kom je al een hoop tegen.
het ging me er vooral om om jullie te laten zien hoe die mensen met hun 3dmark score bezig zijn, nou verwacht ik bij lange na niet hetzelfde van tweaker's (eventuele) 3dmark team, maar dit ik wel een voorbeeld om een id te krijgen en dan hoef je echt niet meteen het hele forum door te lezen
maar wat moet je precies doen om erin te komen? want als je op forum leest dan is er wel meer te doen dan alleen maar 3dmarken, je moet ook je systeem kunnen ocen enzo?
Verwijderd
hmz ik speel geen 3dmark, maar het idee van een apart forum voor de echte DIE-hards spreekt me wel aan. overclocking en casemodding zijn tegenwoordig geheel aparte zaken.
Verwijderd
ik haal met mijn hercules fdx8500LE een score van 7952punten http://service.madonion.com/compare?2k1=3387468
het overclocken van de mem is niet al te best maar dat komt door de 4ns geheugen wat er op zit maar de core krijgt ik makelijk op 320mhz.
Dus mag ik ook please mee doen
soz m8s
En ik heb al gevraagd om een apart forum voor de Die Hard 3D Markers.
Maar Sinterklaas vond et niet zon goed id.
Maar als hij de reacties nu ziet denkt hij er misschien anders over
Verwijderd
Het zou wel vet zijn zo'n een apart forum voor de Die Hard 3D Markers!!!!Op donderdag 09 mei 2002 14:55 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
Ja idd was FMS en thamar nog vergeten
soz m8s![]()
En ik heb al gevraagd om een apart forum voor de Die Hard 3D Markers.
Maar Sinterklaas vond et niet zon goed id.
Maar als hij de reacties nu ziet denkt hij er misschien anders over
Als de mods lezen hoeveel animo ervoor isOp donderdag 09 mei 2002 15:03 schreef beastlock het volgende:
[..]
Het zou wel vet zijn zo'n een apart forum voor de Die Hard 3D Markers!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Ik vind mijn 10025 met een R8500 ook wel knap btw
Ati kan nvidia op dit moment niet bijsloffenOp donderdag 09 mei 2002 23:42 schreef Mister_X het volgende:
nou sorry maar ik hoor het al, alleen mensen met hoge scores (nvidia & ati only...)
De r250 is ook nog steeds niet uit die zou er ook al in maart wezen
Iemand een id bij wie ik moet wezen om een extra forum aan te vragen
Verwijderd
en waarom vraag je zeker af ??
wel we zitten hier met ze alle
en we moeten van elkaar leren
van onze fouten
dit lijkt meer op een oreganten clubje
een tip voor jullie
ga zelf maar een forum maken
zoek wat web space op
en veel plezier met maken er van
Daarom juist hier zodat iedereen het kan vindenOp vrijdag 10 mei 2002 02:15 schreef suijkerbuijk het volgende:
persoonlijk vind ik dit een grote onzin
en waarom vraag je zeker af ??
wel we zitten hier met ze alle
en we moeten van elkaar leren
van onze fouten
oreganten clubjeOp vrijdag 10 mei 2002 02:15 schreef suijkerbuijk het volgende:
oreganten clubje
En een beetje vervelend ook want er zijn zat trotse eigenaren met een verouderde kaart en die zitten dan allemaal "ja... wrijf het er maar weer eens in ;("
onzin, pure onzin. Bij mij draait de bench zelf bagger maar het demo gaat superz! klopt van geen kant dat 3DMark
Ik heeft gesproken
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Verwijderd
Dat je Kl*te scores krijgt lijkt me duidelijk aangezien 3Dfx als zon jaar dood is .Op vrijdag 10 mei 2002 16:23 schreef Voodoo_man het volgende:
Kvind het gewoon opschepperij dat forum. Makkelijk zat
En een beetje vervelend ook want er zijn zat trotse eigenaren met een verouderde kaart en die zitten dan allemaal "ja... wrijf het er maar weer eens in ;("
onzin, pure onzin. Bij mij draait de bench zelf bagger maar het demo gaat superz! klopt van geen kant dat 3DMark
Ik heeft gesproken
Maar dat hoef je ons niet kwalijk te nemen
De kaart was zon 1.5 (HEEEEL lang op hardware gebied)jaarsupersnel, maar het is nu echt over.
Dus loop hier aub niet te flamen op de mensen die wel behoorlijk 3d mark kunnen draaien.
I rest my case
ja ok, klopt, tis al verouderdOp vrijdag 10 mei 2002 17:38 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
[..]
Dat je Kl*te scores krijgt lijkt me duidelijk aangezien 3Dfx als zon jaar dood is .
Maar dat hoef je ons niet kwalijk te nemen.
De kaart was zon 1.5 (HEEEEL lang op hardware gebied)jaar supersnel, maar het is nu echt over.
...
Maar 3dfx rocks nog steeds!!! zeker de V5
Alleen de 3dmarks.... ja geen hw T&L dus automatisch een heel eind minder punten
btw: de groenten aan turbotetter
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Ik heb je in mijn ICQ lijst gezet.Op donderdag 09 mei 2002 12:20 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
Een aantal personen die mij wel geschikt lijken :
Duron Dude
a.p.versteeg
ik natuurlijk
silentsnow
Heb je msn of icq silentsnow ?
The trade of the tools
Zal ik doen m8Op vrijdag 10 mei 2002 18:59 schreef Voodoo_man het volgende:
[..]
btw: de groenten aan turbotetter
Maar moet dan natuurlijk niet een soort strijd worden onderling, vind dat score er ook niet toe doet, gewoon kijken wat je uit je systeempje kan halen, als goede voorbeeld voor anderen (is toch leuk??) Zou graag mee doen, moet ff wachten op me nieuwe spulletjes, zit me nu nog ff te verlekkeren aan me voltmodje
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik zal ff wat meer mods contactenOp vrijdag 10 mei 2002 22:50 schreef justifire het volgende:
Vraag het de moderators of ze het wat vinden. Of maak je eigen site en laat die opnemen in de index, als dat tenminste mag
Verwijderd
Nostra niet zo aanstellen heOp zaterdag 11 mei 2002 11:29 schreef NoStra het volgende:
Leuk idee, alleen jammer dat ik niet mee kan doen met mijn bagger systeem
Ok je heb geen athlon xp maar die duron is toch ok nie slecht vooral met je fsb die lekker hoog staat
en hoeveel punten had je met je geforce gehaald 3200punten in 3dmar2001.Dat is toch wel een mooie scoren dat haalde ik niet eens met mijn geforce2.
maar ik zie je nog wel mazzle
* Bluppy2 heeft al iets te veel 3d mark testjes gedraait....
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Verwijderd
Eerst moet er maar eens een forum komenOp zaterdag 11 mei 2002 14:23 schreef real_raichu70 het volgende:
Als m'n GF2 Ti de deur uit is heb ik een watergekoelde GF3 Gainward Golden Sample . Mag uk der dan ook in?
Dan kunnen we daarin bespreken wie erin komen
Jij kan er dus inderdaad niet in.Op vrijdag 10 mei 2002 16:23 schreef Voodoo_man het volgende:
Ik heeft gesproken
Als je nog niet eens weet, dat de demo softwarematig word gedraait.En de echte bench hardware.
Misschien dat je nu wel snapt waarom die demo zo goed bij je draait.
Verwijderd
amd duron 1300@1460
384mb sdr geheugen
ecs k7s5a
club-3d 8500pro niet overgeklokt
6880punten
binnen kort ddr geheugen en dan ik op nieuw 3dmark draaien
Dat scheelt de "grote" Sint een boel werk.
Ook wil ik er een database maken met de prestaties van elke nieuwe driver in 3D Mark op mijn kaart dan.
Me broertje heeft een R8500 dus daar kan ik ook wel wat op testen
En ik denk dat wel HEEL hoog kunnen komen in de top 10 van 3D Mark wat dus voor meer bekendheid zorgt voor Tweakers.net en GOT
Er is een mem faq in de maak. Dus daar komt het een en ander in te staan over het tweaken van geheugen. Volgens mij had ik daar ook een artikel ingezet over Interleave enzo. Abbadon is daar als het goed is nu mee bezig. Wellicht kunnen we verwijzen naar bepaalde onderdelen uit die Faq.Op zondag 12 mei 2002 00:58 schreef m-m het volgende:
Ik vind het een goed idee wel, mijn systeem komt alleen niet in aanmerking. Zou wel leuk zijn als jullie in dat forum ook gewoon n00bs als ik helpen een zo hoog mogelijke score (dus betere gameprestaties) helpen halen. (Dus tips als 4-way-interleaving enzo).
The trade of the tools
Das idd erg handig alle mods working togetherOp zondag 12 mei 2002 01:06 schreef silentsnow het volgende:
[..]
Er is een mem faq in de maak. Dus daar komt het een en ander in te staan over het tweaken van geheugen. Volgens mij had ik daar ook een artikel ingezet over Interleave enzo. Abbadon is daar als het goed is nu mee bezig. Wellicht kunnen we verwijzen naar bepaalde onderdelen uit die Faq.
Maar dat maakt niet uit want dan maken we zelf een forum
Nee inderdaad hier kan wel een slotje op!Op zondag 12 mei 2002 21:58 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
Ik ben bang dat et niks word want de mods vinden et niks
Maar dat maakt niet uit want dan maken we zelf een forum
Verwijderd
Ik geef toe dat het misschien een beetje op een "opschepperij" clubje lijkt, maar voor de echte 3dmark freaks is het wel lachen natuurlijk om tweak ervaringen uit te wisselen.
Vooral het idee om op allerlij modellen videokaarten verschillende drivers te testen en de scores in een database opnemen vind ik positieve berichten.
ALS het 3dmark team er komt wil ik er zeker bij horen.
Dit heb ik zelf momenteel:
Gigabyte ga-7dxR (amd 760 northbridge
Amd Dondervogel 1400@1595
256MB ddr pc2100 @ cas 2-2-2
Gainward GF4 ti-4400 @ 295-675
3dmark2001-se standaard benchmark EXACT 10.000
(kon nog wel iets hoger komen, maar mn pc draait nu proef met waterkoeling, dus ik vond de 10.000 grens wel ff genoeg, morgen ga ik de waterkoeling in mn kast bevestigen)
Ik hoop dat er nog een plekje vrij is voor mij in het 3dmark team.
Want als ik deze zomer mn pc ga vernieuwen dan wil ik richting de 15.000 toe !! (amd barton gaat 0wnen)
Wacht jij eerst maar es op de ThoroughbredOp zondag 12 mei 2002 23:43 schreef Death996 het volgende:
Jammer dat de moderators hier het geen geslaagd idee vinden.
Ik geef toe dat het misschien een beetje op een "opschepperij" clubje lijkt, maar voor de echte 3dmark freaks is het wel lachen natuurlijk om tweak ervaringen uit te wisselen.
Vooral het idee om op allerlij modellen videokaarten verschillende drivers te testen en de scores in een database opnemen vind ik positieve berichten.
ALS het 3dmark team er komt wil ik er zeker bij horen.
Dit heb ik zelf momenteel:
Gigabyte ga-7dxR (amd 760 northbridge)
Amd Dondervogel 1400@1595
256MB ddr pc2100 @ cas 2-2-2
Gainward GF4 ti-4400 @ 295-675
3dmark2001-se standaard benchmark EXACT 10.000
(kon nog wel iets hoger komen, maar mn pc draait nu proef met waterkoeling, dus ik vond de 10.000 grens wel ff genoeg, morgen ga ik de waterkoeling in mn kast bevestigen)
Ik hoop dat er nog een plekje vrij is voor mij in het 3dmark team.
Want als ik deze zomer mn pc ga vernieuwen dan wil ik richting de 15.000 toe !! (amd barton gaat 0wnen)
The trade of the tools
Verwijderd
Maarja, dat zijn allemaal toekomstplannen.
Voorlopig ga ik me ff concentreren op mijn waterkoeling
Ik haal 9760 maar ik wil er ook niet in.Op maandag 13 mei 2002 21:39 schreef Thund3rKn0L het volgende:
ik haal 8100! maar ik WIL er niet eens in![]()
Behalve als jullie betalen. (veel)
Verwijderd
Ik ben er helemaal klaar voor
(nu alleen nog ff waterblokjes vresen voor mn videokaart
Net me waterkoeling afgemaakt
Btw. Je ziet het wel vaker, je heb ook het icronic benchmark team. Gewoon het gedeelte van de mensen die into benchmarking zijn van het forum. Die op verschillende gebieden de hoogste prestaties proberen neer te zetten (zoals ik nou bijvoorbeeld probeer eerste te worden met een XP en Radeon onder win2k)
AMD Dondervogel 1400@1502(binnen kort de amd xp 1800+)
asus A7V266-EX
met 512 ddr
en een powercolor Gforce 2 GTS PRO @ 230 400 (wordt TI 4200)
met 4600 punten in 2001 se
genoeg ???
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Ik durf dat nog niet te zeggen ik denk dat het iets word van hoogste scores per chip (GTS ,MX , Radeon , enz)Op woensdag 15 mei 2002 07:50 schreef Shunt het volgende:
hmm is een
AMD Dondervogel 1400@1502(binnen kort de amd xp 1800+)
asus A7V266-EX
met 512 ddr
en een powercolor Gforce 2 GTS PRO @ 230 400 (wordt TI 4200)
met 4600 punten in 2001 se
genoeg ???
Met ranking-lijsten?? Mot wel overzichtelijk zijn natuurlijk.
Verwijderd
Ik heb hier met mijn pIII 800@800 (ja hoeft overclocken heeft toch niet zoveel zin) en een gf3 core 200@230, mem 460@500 toch wel over de 5100 punten.
/me is niet zo webpage prof
heheOp woensdag 15 mei 2002 09:17 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
[..]
Ik durf dat nog niet te zeggen ik denk dat het iets word van hoogste scores per chip (GTS ,MX , Radeon , enz)
-MSI k7t 266pro
-AMD thunderbird 1ghz @ 1,16
-Fsb 145
-geforce 2 MX 400 246/218
3481 3dmarks
Hoeveel betalen jullie nu?
http://service.madonion.com/compare?2k1=3341369
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Heb jij toevallig ook gebenched met 27.70 ?Op donderdag 16 mei 2002 01:38 schreef danplo het volgende:
ik heb een score van 10808 in 3dmark2001se.
http://service.madonion.com/compare?2k1=3341369
The trade of the tools
nee hoezo.Op donderdag 16 mei 2002 02:04 schreef silentsnow het volgende:
[..]
Heb jij toevallig ook gebenched met 27.70 ?
waarom vraagt iedereen dit?...deze drivers die ik nu heb gaven mij 200 puntjes extra verwacht niet dat deze drivers dat doen.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
De 29.11 gaven bij mij een betere score als de 27.70Op donderdag 16 mei 2002 02:05 schreef danplo het volgende:
[..]
nee hoezo.
waarom vraagt iedereen dit?...deze drivers die ik nu heb gaven mij 200 puntjes extra verwacht niet dat deze drivers dat doen.
bij mij is die 28.90 het beste uit de bus gekomen.Op donderdag 16 mei 2002 10:44 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
[..]
De 29.11 gaven bij mij een betere score als de 27.70
maakte een sprong 28.32 naar deze 28.90 en dit was zo'n groot verschil dat ik erg tevrede ben.
200 puntjes extra.
Verwijderd
zolang je nog niet boven de 13000 uit komt moet jij nog bijbetalen.Op donderdag 16 mei 2002 01:19 schreef MartNL het volgende:
Ik haal nu 10200 3dmarks2001se .
Hoeveel betalen jullie nu?
Dus je vraag moet zijn, hoeveel krijgen jullie nu nog van mij ?
Noem het dan gewoon een rijkeluis clubjeOp donderdag 09 mei 2002 08:03 schreef knights16 het volgende:
dit worden dus mensen met minimaal
boven de 10.000 punten met 3dmark 2001se?
Ik wacht nog effe welke ik precies zal kopen.Op donderdag 16 mei 2002 01:22 schreef silentsnow het volgende:
[..]
Jammer van die Radeon. Met een GF4 ti had je nu al over de 12000 gezeten.
Hij moet natuurlijk mega goed overklokken.
En 2D moet net zo goed zijn als met mijn radeon.
http://service.madonion.com/compare?2k1=3496029
Verwijderd
Dat de 2D slechter is ligt niet aan de GPU maar aan de andere componenten die goedkope merken er op zetten, volgens een revieuw die hier laatst op tweakers was te lezen zij een heer van Nvidia dat dit helaas zo is, maar absoluut niet het geval was bij de eerste sample die Nvidia heeft gemaakt. Dus als het goed is moeten de duurdere kaarten evengoed 2D hebben als de Radeon, wat ik dus hier thuis zie, is geen verschil tussen de GeF4 en de Radeon8500.(alleen dan dat de Radeon veeel langzamer is)Op donderdag 16 mei 2002 19:45 schreef MartNL het volgende:
[..]
Ik wacht nog effe welke ik precies zal kopen.
Hij moet natuurlijk mega goed overklokken.
En 2D moet net zo goed zijn als met mijn radeon.
http://service.madonion.com/compare?2k1=3496029
Ik heb een leadtek gekocht (zie sign).Op donderdag 16 mei 2002 20:31 schreef a.p.versteeg het volgende:
[..]
Dat de 2D slechter is ligt niet aan de GPU maar aan de andere componenten die goedkope merken er op zetten, volgens een revieuw die hier laatst op tweakers was te lezen zij een heer van Nvidia dat dit helaas zo is, maar absoluut niet het geval was bij de eerste sample die Nvidia heeft gemaakt. Dus als het goed is moeten de duurdere kaarten evengoed 2D hebben als de Radeon, wat ik dus hier thuis zie, is geen verschil tussen de GeF4 en de Radeon8500.(alleen dan dat de Radeon veeel langzamer is)
En hij bevalt prima.
Ook de 2d ziet er prima uit.
Ik haal nu 11138 (3dmarks) zonder dat mijn kaart is overgeklokt.
Het enigste nadeel tot nu toe.
Dat is dat de coolers behoorlijk wat lawaai maken.
Dus ik heb er nog maar effe een 80cm fan boven op gelegd.
(hoekjes met foto plakkertjes vastgezet)
Hij loopt nu op 340/740.
http://service.madonion.com/compare?2k1=3502967
Punten 11583
Jij doet iets fout. Jij had met een 200FSB en een flink overgeklockte Ti4600 al bijna boven de 13000 moeten zitten.Op vrijdag 17 mei 2002 14:49 schreef MartNL het volgende:
[..]
Ik heb een leadtek gekocht (zie sign).
En hij bevalt prima.
Ook de 2d ziet er prima uit.
Ik haal nu 11138 (3dmarks) zonder dat mijn kaart is overgeklokt.
Het enigste nadeel tot nu toe.
Dat is dat de coolers behoorlijk wat lawaai maken.
Dus ik heb er nog maar effe een 80cm fan boven op gelegd.
(hoekjes met foto plakkertjes vastgezet)
Hij loopt nu op 340/740.
http://service.madonion.com/compare?2k1=3502967
Punten 11583
Vergelijk eens met de mijne: http://service.madonion.com/compare?2k1=3493197
The trade of the tools
het gaat om de hoogste score in jouw klasse
bijv in mijn geval:
GeForce2 GTS 32 MB
Athlon XP
SDRAM mem
score: 4812 (<--zoiets ongeveer)
hier heb je een klasse staan
(hierin mag trouwens iemand me proberen te verbeteren)
als je dit gaat doen dan komt het teminste op de kwaliteiten van de tweaker aan, en dus niet hoeveel geld je hebt.
als je het alleen gaat doen op basis van hoogste scores,
dan probeer je alleen maar op te scheppen met je piekken en niet je kwaliteiten als tweaker
irc.tweakers.net -> #3dmark
voor al je vragen kun je daar terecht
Inderdaad , weet je nog wat tips voor mij?Op zaterdag 18 mei 2002 00:48 schreef silentsnow het volgende:
[..]
Jij doet iets fout. Jij had met een 200FSB en een flink overgeklockte Ti4600 al bijna boven de 13000 moeten zitten.
Vergelijk eens met de mijne: http://service.madonion.com/compare?2k1=3493197
Misschien een andere driver?
Of werkt dat overklokken nog niet goed met rivatuner?
WInfox werkt helemaal niet bij mij.
Het overklok gedeelte in iedergeval niet.
Ik gebruik voor et overklokken gewoon de goede oude coolbit reg tweakOp zaterdag 18 mei 2002 12:25 schreef MartNL het volgende:
[..]
Inderdaad , weet je nog wat tips voor mij?
Misschien een andere driver?
Of werkt dat overklokken nog niet goed met rivatuner?
WInfox werkt helemaal niet bij mij.
Het overklok gedeelte in iedergeval niet.
Driver die ik gebruik is de 29.40
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Verwijderd
http://service.madonion.com/compare?2k1=3514580
Volgende week: TI4200!!
Ik ben r met een vriend van me mee bezigOp zaterdag 25 mei 2002 23:12 schreef justifire het volgende:
Is het forum al ergens te bekennen??
Het wachten word beloond
goed genoeg om erbij te horen????
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Ik sta no2 en 3 in mijn klasse Creative GF2 GTS/pro 200/400 oc'ed naar 240/470...
5300 punten
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Forum is duidelijk niet van de grond gekomen ...justifire schreef op 16 september 2002 @ 21:47:
En is het al af?? Heb wel zin in een beetje benchmarkpraat
Edit: WTF? Zat ik ook in een oud topic te graven
speed24 schreef op 22 september 2002 @ 19:22:
[...]
Beetje oud en dom topic om omhoog te kicken of niet ?
Forum is duidelijk niet van de grond gekomen ...
Jouw kick na 5 dagen is anders ook behoorlijk overbodig
Je had het zelf ook al door
Dit topic is gesloten.
![]()