Bedrijf maakt misbruik van Vraag & aanbod

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

• Wild pigeon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02 21:25
Dit is volgens mij toch echt NIET de bedoeling www.tweakers.net/aanbod.dsp?ProduktID=9631&DB=a ten eerste mogen bedrijven toch geen gebruik maken van vraag & aanbod !?! ten tweede geven ze zelfs een niet kloppende prijs op (ze geven eerst 1,- op en daarna word het ineens 1,49)

Doe er iets aan...ps ik heb dit al eerder gezien (ook met cd'rs maar ik weet niet zeker meer of dat hetzelfde bedrijf was)

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Per doos van 100 stuks slechts 1,49 per stuk.
Bestel snel via jwammes@worldonline.nl of kijk op www.computersales.nl

Vraagprijs: FL 1,- [/quote]Klopt ook zowiezo iets niet. Per stuk zijn ze 1,- en per 100 1,49. Dan ben je wel goed ziek. :) Of ben ik nu scheel?

Verwijderd

Misschien komt-ie die 100 CD's in een gehuurde Ferrari bij je thuis afleveren en die ene CD via de post :).

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 28 september 2000 17:32 schreef Panter het volgende:
Misschien komt-ie die 100 CD's in een gehuurde Ferrari bij je thuis afleveren en die ene CD via de post :).[/quote]lol! ja vast. :)

• AntonT
  • Laatst online: 00:28

AntonT

One Ton!

Femme!!

of kon Rick het nou ook??

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:27

Daniel

Kapitein NCC-1701
Als het goed is kan Rick het ook...je kan V&A alleen maar via direct database access wijzigen...en dat heb ik dus ook niet (nouja, readonly...)

Gelukkig maar, zou alleen maar dingen slopen :)

• Config
  • Laatst online: 06-01-2025
Jzus wat een vette DSP heeft femme dan als je dat allemaal kan instellen :).

Ik kom niet zo ver hoor :(

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:27

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ok, het is verwijderd.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.