Toon posts:

Iemand verschil laten zien Koelprut en AS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand voor mij wat duidelijke zichtbare verschillen tussen de normale witte koelprut bende en de AS varianten????

Ik vraag me namelijk af of ik de verschillen in prijs het waard vind.
Gewone koelprut zou namelijk ook moeten voldoen LIJKT MIJ.

• Giblet
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

Giblet

Dingen

Over die witte prut (moest eerst aan iets anders denken :7) klopt het dat dat spul nogal giftig is???

Verwijderd

http://www.thetechzone.com/reviews/roundup/thermal_compound/index.htm

Linqueje ;)

Geen normale koelpasta erbij, maar reken er maar op dat dat +3 of 4 graden word dan ;)
Op donderdag 09 mei 2002 01:27 schreef Giblet het volgende:
Over die witte prut (moest eerst aan iets anders denken :7) klopt het dat dat spul nogal giftig is???
Yup

Verwijderd

witte prut is nix waard.
en GIFTIG(enorm zelfs).

ik heb gewoon een goedkope AS(dus wel met zilver) variand, voor 3 euro ofzo ;)

Verwijderd

is het giftige

raar dat ik nu nog niet dood ben dan

heb wel eens wat op mijn vingers gehad en er kwam een splinter in mijn finger (stukjes koperdraad)

en heb het er gewoon er uit getrokken met mijn tanden .

dus zo giftige is het ook weer niet hoor

misschien als je de hele tupe opvreet

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het aangegeven artikel gelezen, maar ik kom nog niet echt uit welke het dichst bij mijn huidige prut komt. Ik heb hier een klein potje met spier witte prut. Geen idee welk merk type of soort compound. Ik had eigenlijk gehoopt dat er kleuren aangegeven waren, zodat ik een beter inzicht kon krijgen hoe en wat. Maar ach wat niet is kan niet komen.

Iig THNX voor het artikel, ik ben er wel een stuk wijzer van geworden als ik weer nieuwe shit moet halen.

Verwijderd

Op donderdag 09 mei 2002 02:01 schreef KingOfDos het volgende:
witte prut is nix waard.
en GIFTIG(enorm zelfs).

ik heb gewoon een goedkope AS(dus wel met zilver) variand, voor 3 euro ofzo ;)
Waar heb je dat gehaald? In VS of in NL?

• Squall-sX
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-02 09:50
de witte prut zou kankerverwekkend zijn.

Verwijderd

Ja, alleen al die benzeen- houdend is. In nieuwe tubetjes zit dat niet. Hoewel gezond natuurlijk anders is... Die zilverprut is trouwens erger.
En kwa het verbeteren van de koeling maakt het niet zoveel uit. Bij mij is er in ieder geval geen verschil merkbaar.

Zelfde config met koe en AS=45C met koe en zinkprut=45C

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:37

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

koelpasta heet zoeits. Bij m'n pa op z'n werk noemen ze de zilvere variant geleidingspasta... misschien dat je hen zo sneller kunt vinden.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Pagina: 1