[Access2000] JPG niet willen zien....

Pagina: 1
Acties:

• TheDiver
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-04 16:53
Ik heb een zeer platte database, bestaande uit 1 tabel. Er zitten 8 records in waarvan er 1 een plaatje weer moet geven.
Ik heb alle filters voor het aansturen en laten zien plaatjes tijdens de insallatie (Office 2000 Premium) geselecteerd.

Wat ik ook doe er komt geen plaatje te voorschijn alleen een ikoontje. Ik heb 1 x gehad dat er in het veld voor het plaatje het volgende stond: FIGUUR.
Bij alle volgende: OLE PAKKET

Ik heb ondertussen een paar nieuwe DB-en gemaakt maar ik krijg elke keer weer die elledige |:( OLE paketten.

Heeft er iemand een suggestie, ik weet het niet meer.... :?

Eindelijk is de kleur GROEN weer thuis...

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 22:30

mulder

ik spuug op het trottoir

Ik heb geen oplossing voor je probleem, maar denk dat je veel reacties zult krijgen: stop een link naar je plaatje in je db, niet het hele plaatje in je db zelf.

oogjes open, snaveltjes dicht

• TheDiver
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-04 16:53
Het gekke is dat ik op mijn werk wel een DB heb gemaakt waarin dit wel kon. De plaatjes zijn CD-hoesjes die verkleint zijn. Deze DB is gemaakt in Access 97. Ik wacht wel af....

Eindelijk is de kleur GROEN weer thuis...

• dexter07051982
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-07 22:38
ik weet niet hoe je ze wilt invoeren maar als je de tabel opent en aan deze tabel een kolom toevoegt met ole objecten dan kun je door op de "cel" om het zo maar ff te noemen te klikken met de rechte muisknop gewoon een jpg file invoegen. als dat niet werkt probeer het dan eens met nieuw en kies een programma waarmee je de jpg kan maken en ga even knippen en plakken. werkte bij mij wel.

Hoop wel dat ik dit mag zeggen eigenlijk anders krijg ik weer gezeur met ACM.