Toon posts:

zoekmachines

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ook enig idee waarom ik mijn site niet via een zoekmachine kan vinden?
Ik heb er wel metatags met keywords en contents instaan op de framespagina, is dit fout?
url: www.jcstadskanaal.nl

• -FoX-
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Omdat deze bij de meeste zoekmachine's eerst moet ingegeven worden. :7

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-08 22:41
Meestal moet je je aanmelden bij zoekmachines.

-edit-

En ik ben weer eens te laat. :(

• WOmBaT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11-2025

WOmBaT

Nyaaa!!!

Op donderdag 09 mei 2002 00:55 schreef dejoris het volgende:
Heeft iemand ook enig idee waarom ik mijn site niet via een zoekmachine kan vinden?
Ik heb er wel metatags met keywords en contents instaan op de framespagina, is dit fout?
url: www.jcstadskanaal.nl
Idd... de zoekmachine indexeert eigenlijk alleen pagina's die opgegeven worden... Ik snap eigenlijk niet zo goed dat je wel metatags weet te gebruiken en dan niet weet dat je je site moet aanmelden (of veelvuldig gelinkt moet zijn)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een paar keer bezig geweest om me overal aan te melden, maar na een paar weken moet het dan toch rond zijn?
Robots zoeken je toch ook vanzelf op?

Verwijderd

Topicstarter
nou????

Verwijderd

bij grote search engines is de wachtijd ondertussen zwaar opgelopen en kan al enkele maanden bedragen... bv yahoo... google gaat wel wat sneller dacht ik, in elk geval geduld is een mooie zaak :)

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 22:11

Booster

Superuser

Ik raad je aan niet zo deze thread te kicken.

Verder meen ik dat keywords door comma's gescheiden moeten worden
code:
1
zoals,ik,het,hier,uitleg,bv

En zoekmachines als google en altavista werken niet meer met keywords, die pakken je site gewoon op, op het moment dat ie intressant is (of aangemeld).

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• crisp
  • Laatst online: 16:19

crisp

Devver

Pixelated

Op donderdag 09 mei 2002 01:14 schreef dejoris het volgende:
nou????
Wat ben jij een ongeduldig mannetje zeg.
Het kan gewoon ff duren (een paar weken is vrij normaal, ligt er ook aan waar je je allemaal hebt aangemeldt)...

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
beadnkt voor de reakties, maar wat is kicken? ik ben voor het eerst op een forum. Ben ik te ongeduldig?

• WOmBaT

WOmBaT

Nyaaa!!!

Op donderdag 09 mei 2002 01:20 schreef Booster het volgende:

Google werkt niet met aanmelden, alleen bij sponsors.
Niet? http://www.google.nl/addurl.html :)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Op donderdag 09 mei 2002 01:20 schreef Booster het volgende:
Ik raad je aan niet zo deze thread te kicken.

Verder meen ik dat keywords door comma's gescheiden moeten worden
code:
1
zoals,ik,het,hier,uitleg,bv

En zoekmachines als google en altavista werken niet met keywords, die pakken je site gewoon op, op het moment dat ie intressant is.
[..]

Google werkt niet met aanmelden, alleen bij sponsors.
Keywords hoeven niet gescheiden te worden door komma's afaik. op Google en altavista kan je je gewoon aanmelden, en dan komt er ooit eens een keer een botje langs, die indixeert op basis van keywoorden + wat hij nog meer kan vinden op de site :)

Intentionally left blank

Verwijderd

Houd er wel rekening mee dat als je frames gebruikt sommige zoekmachines alleen de index.html doorzoeken. Dus alleen de frames pagina zeg maar. Zoekmachines houden helemaal niet zo van frames pagina's. Ik had laatst een hele goeie URL waarin stond hoedat je dat heel mooi op kon lossen. Ik heb 'm proberen terug te vinden maar helaas...

Verwijderd

Topicstarter
maakt het ook uit of je index.htm of index.html gebruikt?

• Booster
  • Laatst online: 27-08 22:11

Booster

Superuser

Op donderdag 09 mei 2002 01:25 schreef WOmBaT het volgende:
Niet? http://www.google.nl/addurl.html :)
Mhz :)

Maar, hij zou een beetje normale site ook moeten vinden zonder aanmelding lijkt me, dat is bij al mijn sites ook het geval. Nooit aangemeld, wel geindexeerd.
Op donderdag 09 mei 2002 01:25 schreef crisp het volgende:
Keywords hoeven niet gescheiden te worden door komma's afaik.
W3C.org: Some indexing engines look for META elements that define a comma-separated list of keywords/phrases

Op veel sites wordt ook juist gezegt: "scheid ze met comma's, want anders pikken sommige bots ze niet op"

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Op donderdag 09 mei 2002 01:34 schreef Booster het volgende:
W3C.org: Some indexing engines look for META elements that define a comma-separated list of keywords/phrases

Op veel sites wordt ook juist gezegt: "scheid ze met comma's, want anders pikken sommige bots ze niet op"
Nog nooit problemen mee gehad (met google en ilse dan, zijn er nog meer zoekmachines dan? ;) )

Intentionally left blank

• WOmBaT

WOmBaT

Nyaaa!!!

Op donderdag 09 mei 2002 01:34 schreef Booster het volgende:

[..]
Maar, hij zou een beetje normale site ook moeten vinden zonder aanmelding lijkt me, dat is bij al mijn sites ook het geval. Nooit aangemeld, wel geindexeerd.
Dat kan als die sites ook worden gelinkt door andere opgegeven sites in de zoekmachine... De zoekmachine zoekt dan je pagina af en indexeert ook andere links... Wordt je pagina niet gelinkt door een andere site en geef je em niet op dan zul je em ook niet terugzien.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:41

Pelle

🚴‍♂️

[search=meta tags]
[search=metatags]
[search=aanmelden zoekmachines]
[search=aanmelden searchengines]

Veel leesplezier :)

enne, kicken is op een topic reageren dat óf al oud is, óf van jezelf is waarmee je probeert je topic zo hoog mogelijk in de lijst te houden, waarmee iedereen 'm snel ziet. Beide wordt niet op prijs gesteld; een mooie leidraad is om je eigen topic pas na een dag weer een schop te geven
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.