Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
en je preciezie stukken slechter. Of heb jij analoge toetsen die ook half ingedrukt kunnen worden ?Op donderdag 09 mei 2002 14:03 schreef M@NIC het volgende:
Gewoon omdat je reactie vermogen een tikje sneller is.
De stuurhulp.. moet je eens uitzetten en dan met toetsen rijdenOp donderdag 09 mei 2002 14:07 schreef sverzijl het volgende:
[..]
en je preciezie stukken slechter. Of heb jij analoge toetsen die ook half ingedrukt kunnen worden ?
voor geen goud race ik meer met toetsenbord.Op donderdag 09 mei 2002 14:08 schreef Bolk het volgende:
[..]
De stuurhulp.. moet je eens uitzetten en dan met toetsen rijden
Same here, ik was idd in eerste instantie sneller met de toetsen, maar daarna met stuur.. oefenen oefenen oefenen.. dan leer je wel je auto afstellen en ga je als een trein..Op donderdag 09 mei 2002 14:10 schreef sverzijl het volgende:
[..]
voor geen goud race ik meer met toetsenbord.
Het blijf moeilijk maar ach, het went
rijd idd soepeler en geluiden zijn ook wat prettiger dan die standaard van F1 2001
enige wat ze echt NIET kunnen bij EA zijn setups maken
pff echt letterlijk de weg dweilen en grasmaaien tegelijk
onderstuur en overstuur dat het een lieve lust is (en ja ik rem ultra laat dus nerveuze achterkant is funest voor mn rijstijl
en merk weinig van de TC en LC override knoppen
bij een start is het geen TC voor mij , als ik volgas geef sta ik na 10m rechtsaf in de muur gehuld in witte rook
maar game is zeker een vooruitgang al is het meer een evolutie dan een revolutie
* yonexfreak die weer ff verder gaat racen en setups maken....
I don't drive fast, I only fly low!
Verwijderd
Stilstaan.. / indrukken.. / loslaten.. and off you go!Op donderdag 09 mei 2002 14:11 schreef yonexfreak het volgende:
net gespeeld en tot nu toe positief
rijd idd soepeler en geluiden zijn ook wat prettiger dan die standaard van F1 2001
enige wat ze echt NIET kunnen bij EA zijn setups maken
pff echt letterlijk de weg dweilen en grasmaaien tegelijk
onderstuur en overstuur dat het een lieve lust is (en ja ik rem ultra laat dus nerveuze achterkant is funest voor mn rijstijl)
en merk weinig van de TC en LC override knoppen(misschien doe ik iets fout?!)
bij een start is het geen TC voor mij , als ik volgas geef sta ik na 10m rechtsaf in de muur gehuld in witte rook
maar game is zeker een vooruitgang al is het meer een evolutie dan een revolutie
* yonexfreak die weer ff verder gaat racen en setups maken....
Als je full traction control ingesteld hebt, dan kun je die uitschakelen met O.. Traction Control override
dat zal best, op mn PSX was ik met controller ook sneller dan met stuur, maar met stuur geeft je natuurlijk veel meer het gevoel dat je zelf in de auto zitOp donderdag 09 mei 2002 14:03 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Wat een onzin!
Ik heb ook zo'n Ferrari stuur...maar met de meeste spellen rij ik zo'n 2sec sneller per rondje op m'n toetsenbord. (vooral GP2&3)
Gewoon omdat je reactie vermogen een tikje sneller is.
Trouwens dat wat jij zegt geld volgens mij alleen maar voor de GP series, de rest van de (enigzins) realistische racespellen is onspeelbaar met toetsenbord
precies en vergeet niet het bijkomende voordeel dat je kan spelen met gas/rem en je stuurOp donderdag 09 mei 2002 14:33 schreef kNarf het volgende:
[..]
dat zal best, op mn PSX was ik met controller ook sneller dan met stuur, maar met stuur geeft je natuurlijk veel meer het gevoel dat je zelf in de auto zit
en de meeste racespellen zijn gewoon onspeelbaar met toetsenbord
ofwel niet altijd OF full lock OF niets met sturen (max stuuruitslag dus)
of 100% gas/rem of geen gas/rem
dat is vooral heerlijk bij rally games dat spelen met je gas
Nou ik moet zeggen die eerste pic=overdone. Die spiegeling is veel te overdreven en de kleur rood moet toch echt een tint donkerder.Op donderdag 09 mei 2002 16:41 schreef paragon het volgende:
Ik krijg die Mclarens niet veranderd van skin. de rest is me wel gelukt:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo beter:)Op donderdag 09 mei 2002 16:44 schreef Schuey het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen die eerste pic=overdone. Die spiegeling is veel te overdreven en de kleur rood moet toch echt een tint donkerder.

heel nice vroemmmmmmm L(
Ik wil hem ook....:9~ waar kan ik hem downen???Op donderdag 09 mei 2002 16:55 schreef paragon het volgende:
[..]
Zo beter:)
plaatje
http://www.game-trix.com/downloads/showdown.php?down_id=58Op donderdag 09 mei 2002 17:00 schreef Bec80 het volgende:
[..]
Ik wil hem ook....:9~ waar kan ik hem downen???
ik heb alleen mn F1 2001 compleet omgetoverd met alle updates en alle mods maar ik ga echt niet die demo ombouwen
vind dat wel best voor het moment
sorrie ik bedoel de carset van Paragon de demo heb ik alOp donderdag 09 mei 2002 17:02 schreef senater het volgende:
[..]
http://www.game-trix.com/downloads/showdown.php?down_id=58
PS is vind de curbstones wel erug laag voel je wel wat met je Force feedback???
groot gelijk.. ik heb m`n testdrive 2 nu lekker soepel draaien.. waarom zou ik iets nieuws willen..Op donderdag 09 mei 2002 17:02 schreef yonexfreak het volgende:
wacht lekker tot full version uit is
ik heb alleen mn F1 2001 compleet omgetoverd met alle updates en alle mods maar ik ga echt niet die demo ombouwen
vind dat wel best voor het moment
Doel van demo is om je lekker te maken.:7
Brakduct size = 1
Radiator = 1
RPM limiter = 18600
Wat gebeurt er?
Oververhitte remmen en een engine blowup op het 2e rechte stuk
supergaaf
Ow, en zet de AI agressie op 100%, dan rijden ze elkaar van de baan.. bij de start willen ze elkaar dan nog wel eens raken
http://www.f12k1.deOp donderdag 09 mei 2002 17:00 schreef Bec80 het volgende:
[..]
Ik wil hem ook....:9~ waar kan ik hem downen???
Ik heb die saubers en bmw's dus ook veranderds maar die Mclarens lukt dus niet. En nee ik ga geen demo ombouwen, maar ik wilde alleen weten of het lukt. Vor de rest houd ik voorlopig bij f12k1 en die demo is er al weer af.
Dus niet die korte als ik even op [R] druk, maar gewoon van de hele race.
Ik krijg aan het einde wel een kleine replay, maar lang niet alles.
Kan dit wel ?
Senri no michi mo ippo kara
Verwijderd
alleen waar zijn de wielen bij een pitstop???
Heel pitstops zitten er nog niet in.. tis allemaal een beetje buggy, tis ook nog niet af.. ik verwacht dat alles wel opgelost wordOp donderdag 09 mei 2002 18:50 schreef gobbles het volgende:
vette demo, ziet er heel goed uit tot dus ver!
alleen waar zijn de wielen bij een pitstop???
aargh ik wil dit ook spelen... maar hij werkt niet bij mij...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
wat voor error precies?Op donderdag 09 mei 2002 19:50 schreef Phusebox het volgende:
kan er dan niemand mij ff helpen?
aargh ik wil dit ook spelen... maar hij werkt niet bij mij...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik krijg hem namelijk ook niet aan de gang
daarna niks meer
is je directx op laatste versie en zonder fouten (\ie de DXdiagnose)
al geprobeerd om je instellingen van resolutie etc te veranderen van de game?
resolutie
nieuwste drivers voor videokaart
nieuwst directx
nieuwste drivers voor geluidskaart
bah ik wilde em eerst kopen, maar dat gaat nu dus niet meer door
dan maar GP4
Spel draait trouwens wel erg soepel, zelfs op mijn weer wat verouderde systeempje
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
brake assistance off zetten. (dan nog remt ie niet lekker, maar ben je in ieder geval van het automatische remmen af)Op donderdag 09 mei 2002 20:03 schreef Marzman het volgende:
Zelfs als ik hem op zijn moeilijkst zet remt die bak nog automatisch voor de bochtenIk wilde een vette rookpluim uit mijn motor laten komen, maar ik krijg dat ding niet kapot.
edit: telaat
welk spel ik speel, ik begin altijd op hoogste nivo (niet altijd slim maargoed
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Hier niet hoorOp donderdag 09 mei 2002 21:05 schreef Marzman het volgende:
Yep, moest inderdaad mijn remknecht uitzetten. Over het hoofd gezien, ik dacht dat alles op off stond, maar dat onthoudt hij niet. Iedere keer moet je opnieuw alles uitzetten.
Verwijderd
(de rest zoals menu's doen het goed?????????)

Assume there are no rules and it's one big free for all
Okay das jou mening.Op donderdag 09 mei 2002 14:06 schreef Bolk het volgende:
[..]
Ik zie Michael Schumacher al in de pits zitten met een toetsenbord op zijn schoot
Overigens, dat is bij GP2 en GP3 wel het geval, verteld ook al weer veel over de gameplay aldaar
Maar ik vind dat die F1 XXXX reeks NIKS is vergeleken met de Grand Prix X reeks
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
lief toch?
Op het moment ben ik hem zelf nog binnen aan het halen, maar over een uurtje of 2 is dat wel klaar.
- This line is intentionally left blank -
was in F1 2k1 ook al hoor
spec:
AMD Duron 1200Mhz
ECS K7S5A (non LAN)
128MB PC133mhz
ATI Expert2000 3D kaart
AC97 sound
Windows 98SE
DirectX 8.1
conclusie ea's f1-2002 links laten liggen en GP4 kopen
of gp4 op mijn pc met logitech momo force stuurtje
en f1 2002 op mijn gamecube voor de meer arcade-feel
Serve The Humanity , Be Server
Verwijderd
14 juni komt ie (als het goed is)
ik vind deze wel leuk....test em net ff op een computer (niet de mijne, deze heeft een matrox).
hopelijk heeft ie dit jaar niet van die rare bugs bij mij zoals de vorige ;p
Sorry Massa
Ik haalde mijn pitbox helaas niet meer.
De besturing heb ik nu zo wel onderhand redelijk onderhande
Tis alleen nog gewoon zorgen dat ik niet kapot, is mij u al twee keer gebeurt
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Oei, oei... GPx-serie sneller met keys dan met het toetsenboard?? Dat hangt er volgens mij compleet vanaf hoe hard je rijdt of hoe werkelijk goed je bent. Dit is namelijk totaal niet correct.Op donderdag 09 mei 2002 14:06 schreef Bolk het volgende:
[..]
Ik zie Michael Schumacher al in de pits zitten met een toetsenbord op zijn schoot
Overigens, dat is bij GP2 en GP3 wel het geval, verteld ook al weer veel over de gameplay aldaar
Bekijk maar eens tijden uit de eerste de beste grote league.. en je zult zien dat het stuur echt wel sneller is. Ik ken maar 1 echt heel erg goede keyboard driver: Eduardo Puche... wat hij met de keys kan... en zelfs dan is hij niet zo snel als zijn concurrenten met een stuur.
Jaap
Dat ziet er vreemd uit, of zie ik dat fout?Op vrijdag 10 mei 2002 12:53 schreef jdiezrequejo het volgende:
Paar screenies van mij :):
[afbeelding]
Sorry Massa
[afbeelding]
Ik haalde mijn pitbox helaas niet meer.![]()
[afbeelding]
De besturing heb ik nu zo wel onderhand redelijk onderhande
Tis alleen nog gewoon zorgen dat ik niet kapot, is mij u al twee keer gebeurt
Ach, laat ik hem ook maar eens downloaden dan maar.
🌞🍃
nu weer wel
tampert, kriminalpolizei
Het ziet er zeer smakelijk uit
The cyclographing developer
hoe weet je nu of GP4 nu moeilijker is dan F1 2002 terwijl ze beiden nog niet uit zijnOp vrijdag 10 mei 2002 17:06 schreef Potatoman het volgende:
Hier draait ie vloeiend op 1280X960 met de meeste details aan(Tbird 1100, GF2Ultra) Maaruh, ik vind het veel te arcadeachtig spelen, en ga liever voor een iets moeilijker spel (GP4 bijvoorbeeld
)

F1 2002 ia echt niet simpel hoor, zet maar eens alle tegenstander op +100%
als GP4 er nu eens voor zorgt dat je niet het gevoel heb dat je op rails rijd dan koop ik hem zeker
edit: typo's
http://www.racerplanet.net/download.php?file=1093
Wat ziet er vreemd uit volgens jou?Op vrijdag 10 mei 2002 14:59 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Dat ziet er vreemd uit, of zie ik dat fout?
Ach, laat ik hem ook maar eens downloaden dan maar.
en dus ga ik m niet kopen met het risico dat ie het niet doet
zit je dan fijn ermee opgescheept
Verwijderd
Dit lijkt me nonsens, want bij mij (veel krachtiger systeem) draait het alles behalve vloeiend met details en audio op full.Op vrijdag 10 mei 2002 17:06 schreef Potatoman het volgende:
Hier draait ie vloeiend op 1280X960 met de meeste details aan(Tbird 1100, GF2Ultra)
ik stel hoge eisen aan fps
Verwijderd
Weet wel zeker dat dat onzin is, draait hier ook alles behalve vloeiend met GF3 ti200 @ 220/500 en TB 1ghz.Op vrijdag 10 mei 2002 19:47 schreef Robin Shrine het volgende:
[..]
Dit lijkt me nonsens, want bij mij (veel krachtiger systeem) draait het alles behalve vloeiend met details en audio op full.
ik stel hoge eisen aan fps
Verwijderd
Ikke beetje kwalificeren enz..nou 1st, dus Raceje ..
Wisselt ie btw niet automatisch banden bij pitstop?
Maar de 27ste ronde...stotter...plof!.. ARGHH!!! maar wel realistisch1
Dat probleem heb ik dus ook en pas op 1024x768-16bit met niet alle details te hoog loopt hij redelijk soepel. [behalve het sturen dan]Op vrijdag 10 mei 2002 19:38 schreef ScitzoFreak het volgende:
Na 3 minuten spelen deleted, zelfde als met de vorige versie, als ik stuur zit er 1 hele seconde vertraging in voordat ie daadwerkelijk gaat sturen, onspeelbaar dus.
XP1800@1654mhz, geforce2/pro.
Waarom gebruiken "ze" trouwens geen betere geluiden in F1 sims?
Bij gpl en de nascar series is dit vele malen beter.
Only fools are enslaved by time and space.
* andrew is ff aan het installe

nou elke bocht spin je wel of je achterkant breekt uit
Canon EOS 80D En wat glaswerk
hmmm, das vaag. bij mij draait hij vloeiend, terwijl jij tog een krachtiger systeem hebt.Op vrijdag 10 mei 2002 16:27 schreef Robin Shrine het volgende:
Net effe de demo gespeeld. Wat een ongelooflijke zware game. Ik had alles op full ingesteld maar echt vloeiend ging het niet. Vieze tegenvaller met mijn specs
Same here..Op zaterdag 11 mei 2002 02:38 schreef jdiezrequejo het volgende:
Ik begin autstralie saai te vinden![]()
![]()
* Bolk w8 met smart op de volledige versie, lekker knallen door eau rouge
hmm hopelijk hebben ze Spa verbeterd, vond Spa 1 van de slechts gemaakte circuits in F12k1, en Eau Rouge niks als je het vergelijkt met de Eau Rouge van F1 Racing ChampionshipOp zaterdag 11 mei 2002 05:47 schreef Bolk het volgende:
[..]
Same here..
* Bolk w8 met smart op de volledige versie, lekker knallen door eau rouge
Ik heb t nooit leuk gevonden.Op zaterdag 11 mei 2002 02:38 schreef jdiezrequejo het volgende:
Ik begin autstralie saai te vinden![]()
![]()
Daarom down ik die demo ook niet, ik heb een hekel aan dat circuit
Voorlopig nog maar F1 2001 met updates spelen.
Ligt waarschijnlijk aan het feit dat ik AA Quincunx aan heb staan.Op zaterdag 11 mei 2002 01:14 schreef mrVB het volgende:
[..]
hmmm, das vaag. bij mij draait hij vloeiend, terwijl jij tog een krachtiger systeem hebt.
Verwijderd
Dit komt omdat in GP2 en 3 de rijhulp beter functioneerd met keyboard dan in F1 2001 en 2002Op donderdag 09 mei 2002 14:06 schreef Bolk het volgende:
[..]
Dat kanOp zaterdag 11 mei 2002 12:12 schreef DeLaVega het volgende:
[..]
Ik heb t nooit leuk gevonden.
Daarom down ik die demo ook niet, ik heb een hekel aan dat circuit
Voorlopig nog maar F1 2001 met updates spelen.
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Ik vind F1 Racing Championship tot nu toe nog steeds het lekkerste F1 spelOp zaterdag 11 mei 2002 10:25 schreef kNarf het volgende:
[..]
hmm hopelijk hebben ze Spa verbeterd, vond Spa 1 van de slechts gemaakte circuits in F12k1, en Eau Rouge niks als je het vergelijkt met de Eau Rouge van F1 Racing Championship
Wel met 2002 update natuurlijk
Verder Athlon 750 / 384 mb ram
Verwijderd
ik zou em wel veel spelen als die ai niet zo brak wasOp zaterdag 11 mei 2002 17:38 schreef andrew het volgende:
[..]
Ik vind F1 Racing Championship tot nu toe nog steeds het lekkerste F1 spel.
Wel met 2002 update natuurlijk
hij stuurt wel lekker op zich, maar die computer auto's snappen er zo weinig van =P
het zit zo, waneer ik naar een andere vieuw wil schakelen blijft hij gewoon in de cockpit
Ik kan alleen de buiten vieuw krijgen, zelfde als waneer je in de race thuis op Tv ziet, voor de rest kan ik nu geen andere vieuw meer krijgen...
Weet iemand wat het probleem kan zijn? :confused:
verder kan ik ook niet wachten tot ik er mee op spa kan rijden, kvond de 2001 versie trouwens best lijken op het echt, best koel dat je iets hebt van, in dat huisje heb ik gezeten, en op die brug heb ik gestaan, op deze pixel zat ik
heheh, das waar iddOp zaterdag 11 mei 2002 20:35 schreef Samor het volgende:
[..]
ik zou em wel veel spelen als die ai niet zo brak was
hij stuurt wel lekker op zich, maar die computer auto's snappen er zo weinig van =P
[ontopic]
Als je er wat meer mee prutst wordt het steeds leuker
Maar Melbourne sux idd

Ik ben gewon uit de pits jah... Eerst deed hij het wel, maar u had ik de demo opnieuw geinstaleerd en nu kan ik geen normale vieuws mer krijgenOp zaterdag 11 mei 2002 23:18 schreef itsgreen het volgende:
je bent wel uit de pits? daar kan het aan liggen?
Geeft de AA geen probs?Op zaterdag 11 mei 2002 23:58 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Ik ben gewon uit de pits jah... Eerst deed hij het wel, maar u had ik de demo opnieuw geinstaleerd en nu kan ik geen normale vieuws mer krijgen
blegh
en ik had nog wel zo'n zin om na die race vanmiddag schumi eens met 350 km/u d'r in te knallen
Ik ook. Wat een ranzige actie van FerrariOp zondag 12 mei 2002 18:44 schreef Phusebox het volgende:
wat een klotedemo... hij is gewoon met geen mogelijkheid aan het werken te krijgen...
blegh
en ik had nog wel zo'n zin om na die race vanmiddag schumi eens met 350 km/u d'r in te knallen

\_Specs_/
AA...Op zondag 12 mei 2002 17:27 schreef Bolk het volgende:
[..]
Geeft de AA geen probs?
Was dat
AA is Anti Aliasing denk ik maar volgens mij bedoelt ie AIOp zondag 12 mei 2002 20:58 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
AA...![]()
Was dat