[Racing] V8 Challenge

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:18
Ik heb net V8 Challenge van EA sports ff geprobeerd. Ziet er op zich wel ok uit, maar de gameplay is niet echt je van het, echt een arcade gamepje. De moeilijkheidsgraad ligt ook heel, heel erg laag. Met 6 rondjes gereden heb je al een aantal achterblijvers ingehaald, je schiet ze zo voorbij :o

Even een plaatje (click voor full-size):

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/phreak/pics/V8Chall-250kmh.jpg

Info: http://www.v8challenge.com.
Er is (nog) geen demo beschikbaar.

Iemand anders al geprobeerd?

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

nee nog niet geprobeerd :+

Okee, ik geef toe ik heb het geprobeerd maar vond er geen zak aan :o

Graphics zijn wel aardig maar van de auto's niet, schade modellen zijn ook niet erg mooi gemaakt.

Phreak, je screenshot is niet echt supermooi, minder mooi dan bij mij met me g3 terwijl jij toch een Monsterkaart hebt (geforce4), ben je iets vergeten in te stellen?

39

• Daan
Op donderdag 09 mei 2002 00:13 schreef Homedisc het volgende:
Phreak, je screenshot is niet echt supermooi, minder mooi dan bij mij met me g3 terwijl jij toch een Monsterkaart hebt (geforce4), ben je iets vergeten in te stellen?
FSAA staat uit :+

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op donderdag 09 mei 2002 00:14 schreef Phreak het volgende:

[..]

FSAA staat uit :+
:o :P
het is geen nfs5 gameplay he ;)

Zet bij je conifg anders de texture dinges (met dat schuifbalkje) helemaal op 4, dan ziet het er vast mooier uit :P

Try it :D

39

• Daan
Op donderdag 09 mei 2002 00:16 schreef Homedisc het volgende:

[..]

:o :P
het is geen nfs5 gameplay he ;)
Nope :D Bij lange na niet zelfs.
Zet bij je conifg anders de texture dinges (met dat schuifbalkje) helemaal op 4, dan ziet het er vast mooier uit :P

Try it :D
Het ziet er smoooooooth uit zo ja :+
Wordt btw. een beetje saai zo met zijn tweetjes in deze draad.. ;)

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op donderdag 09 mei 2002 00:21 schreef Phreak het volgende:

[..]

Nope :D Bij lange na niet zelfs.
[..]

Het ziet er smoooooooth uit zo ja :+
Wordt btw. een beetje saai zo met zijn tweetjes in deze draad.. ;)
saai? wil jij zeggen dat ik saai ben? ;( :P
Even v8 opnieuw installen, heb het namelijk al ge-uninstalled :o

39

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:06
Ik heb 'm ook net binnen, had geen idee wat het was, maar had wel zin in een race game! :) op internet wat screenshots gezocht en dat zag er geil uit!! :9~

Nou, ik heb 'm net gespeeld... het is echt afgrijselijk :'(
De Graphics zijn slecht (als je ff vergelijkt met de DTM racedriver demo) de AI is dom en het speelt helemaal niet lekker... 'k gooi 't er vandaag nog af :(

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Heb je nog meer shots :? Want met eentje redden we het niet :P :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Daan
Op donderdag 09 mei 2002 01:01 schreef GGS_VR6 het volgende:
Heb je nog meer shots :? Want met eentje redden we het niet :P :)
Zal vandaag wel ff wat maken.. :)

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01 12:20
never mind

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Kent iemand V8 van de C64 nog?

"V8, return to base immediatly" 8-)

Beetje off-topic sorry.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Daan
De beloofde screenies (click voor 1280x960 versie):

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/phreak/pics/v8chall/V8Chall-00l.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/phreak/pics/v8chall/V8Chall-01l.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/phreak/pics/v8chall/V8Chall-02l.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/phreak/pics/v8chall/V8Chall-03l.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/phreak/pics/v8chall/V8Chall-04l.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/phreak/pics/v8chall/V8Chall-05l.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/phreak/pics/v8chall/V8Chall-06l.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/phreak/pics/v8chall/V8Chall-07l.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/phreak/pics/v8chall/V8Chall-08l.jpg

• Fuelke
  • Laatst online: 22:54

Fuelke

Forza Ferrari

Als ik me niet vergis (nee dus) Afbeeldingslocatie: http://www.codemasters.com/tocaracedriver/english/cars/images/large_v8_ford_cat.jpg kunnen we ook met deze wagens gaan rijden in DTM Race Driver, dus in dat opzicht lijkt het een beetje nutteloos dat EA Sports deze titel uitbrengt, maar EA Sports in de hoofdsponsor van één van de teams uit deze race-klasse, vandaar allicht deze snelle promotie release.

Inderdaad, als je dit alles vergelijkt met Race Driver valt het serieus tegen.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Daan
Op donderdag 09 mei 2002 14:11 schreef Fuelke het volgende:
Als ik me niet vergis (nee dus) [afbeelding] kunnen we ook met deze wagens gaan rijden in DTM Race Driver, dus in dat opzicht lijkt het een beetje nutteloos dat EA Sports deze titel uitbrengt, maar EA Sports in de hoofdsponsor van één van de teams uit deze race-klasse, vandaar allicht deze snelle promotie release.

Inderdaad, als je dit alles vergelijkt met Race Driver valt het serieus tegen.
Denk trouwens dat dit spel ook alleen maar in Australie uit gaat komen, want het is een Australische raceklasse waar de rest van de wereld eigenlijk niets mee heeft.

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Als ik die screenshots zo bekijkt ziet het er _precies_ hetzelfde uit als Swedish Touringcar Championship 2..
Gewoon dezelfde game maar dan met het Australische toerwagenkampioenschap dus?

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:23

Wom

Op donderdag 09 mei 2002 14:43 schreef kNarf het volgende:
Als ik die screenshots zo bekijkt ziet het er _precies_ hetzelfde uit als Swedish Touringcar Championship 2..
Gewoon dezelfde game maar dan met het Australische toerwagenkampioenschap dus?
Lijkt er echt verdacht veel op. STCC2 was wel gemaakt door DICE. Maar werd wel al gedistributeerd door EA.

• Daan
Op donderdag 09 mei 2002 15:47 schreef Piet_S het volgende:

[..]

Lijkt er echt verdacht veel op. STCC2 was wel gemaakt door DICE. Maar werd wel al gedistributeerd door EA.
Guess what, deze game is ook ontwikkeld door DICE en gedistribueerd door EA ;)

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 11-10-2025
ik zal zo de "demo" ff proberen, de screenies zien er leuk uit, ff me gamecube uit en testen :D

• ApoC
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:41
Ik hoop maar dat dit er iig beter uitziet dan stcc 2 want dat was echt vreselijk. de wagens zagen er beetje vreemd uit, en je had niet het gevoel met lekker dikke bakken onderweg te zijn, ga hem wel proberen want ik love dit soort race games :)

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10-2025
Ik wacht denk toch maar op DTM race driver 8-)

Verwijderd

Ook vandaag onnodige MB's verspilt aan de installatie van V8 Challenge. Deze game gaat door voor de deinstallatie :r

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:52
V8 Ute optie erin is ook wel lache, soort pick-up rij je dan.
over het algemeen wel een leuke game

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~tpetrov/pics/overig/v8ute.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~tpetrov/pics/overig/v8_2.jpg

Verwijderd

het is STCC2 in v8 jasje. Kon je maanden geleden op de DICE site (wat nu een grote xbox promotie shit is geworden :( ) al lezen.

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 16:35

Neoz

Neoz & Hobbes

* Neoz vind het er wel grappig uitzien voor een middagje is de gameplay ook nog wat of is het egt meer arcade :?

Serve The Humanity , Be Server

Verwijderd

Ik vind het echt niet eens een beetje leuk eigenlijk. Veel te simpel en gewoon te rechtlijnig.
De alleroudste NASCAR kan me nog meer amuseren.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-01 13:11
Wat een schijtspel zeg, voor de eerste bocht was ik ze allemaal voorbij (melbourne circuit), maar toen bleek dat die auto's boven de 50km/h niet kunnen sturen, dus het gras in. Achtervolging weer in gezet, iets over een grasrand en in een slip, kan je niks aan tegensturen zowat, en je slipt vaak ... in de meest lullige situaties (en elke keer haal je je tegenstanders weer ij :+). Arcade spel, alleen de controle over je auto tijdens een slip is niet arcade.
Verder matige graphics, sneue auto's en boring circuits. Echt zo'n spel dat alleen aanslaat in het land waar er geraced wordt (Australie dus), want dit soort shit zegt me helemaal niks, net als toen met STCC

Weg ermee dus :)

* Speedy gaat nog is op zoek naar zijn TOCA 2 cdtje

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 11:22 schreef Neoz het volgende:
* Neoz vind het er wel grappig uitzien voor een middagje is de gameplay ook nog wat of is het egt meer arcade :?
een soort TOCA met onderstuur.

Valt me op dat DICE (ook wel bekend als Digital Illusions) vaak Codemasters na-aapt....en DICE is niet slecht, alleen zijn de Codies net ff wat beter ;)

Verwijderd

Ligt het aan mij of kan je niet remmen en sturen tegelijk?
Dus gewoon remmen, niet handrem ofzo.

Telkens als ik een bocht inrij en ik wil langzamer, dan wil ik remmen, maar dan kan ik dus niet meer sturen. Dan blijft ie rechtdoor rijden

• Overspeed
  • Laatst online: 26-01 22:07
Op vrijdag 10 mei 2002 22:10 schreef hicham het volgende:
Ligt het aan mij of kan je niet remmen en sturen tegelijk?
Dus gewoon remmen, niet handrem ofzo.

Telkens als ik een bocht inrij en ik wil langzamer, dan wil ik remmen, maar dan kan ik dus niet meer sturen. Dan blijft ie rechtdoor rijden
Yep, heb ik ook... :(

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
ik vindt het best een lache spel eigenlijk.
v8 heeft een snelle gameplay waardoor het echt lijkt dat je hard rijdt.
iets wat ik in bijv. nascar 4 mist.
alleen de gfx van de auto's zien er niet uit.
de omgeving ziet er wel mooi uit.
verder vindt ik het best realistisch sturen zeker met stuurtje :)

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 22:56 schreef Overspeed het volgende:

[..]

Yep, heb ik ook... :(
Hoe kom je dan de bocht door?

je verwacht toch niet dat ik 500 meter voor de bocht ga afremmen en dan als een oud omaatje door de bocht heen sukkel :+. Doen die AI spelers wel eigenlijk, lekker saai dan :z

• Overspeed
  • Laatst online: 26-01 22:07
Op vrijdag 10 mei 2002 23:23 schreef hicham het volgende:

[..]

Are you sure you want to remove V8 Challenge completely?

[Yes] [No]

Ik wacht nog wel ff op DTM Race Driver... :)

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 23:23 schreef hicham het volgende:

[..]

je verwacht toch niet dat ik 500 meter voor de bocht ga afremmen en dan als een oud omaatje door de bocht heen sukkel :+. Doen die AI spelers wel eigenlijk, lekker saai dan :z
Jij hebt je rijbewijs zeker niet :?
Remmen in een bocht doe je nooit

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 08:51 schreef ScitzoFreak het volgende:
Rijbewijs en racen hebben niets met elkaar te maken >:)
Dacht je echt dat coureurs klaar waren met remmen op het moment dat ze de bocht insturen?

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 10:16 schreef Debbus het volgende:

[..]

Rijbewijs en racen hebben niets met elkaar te maken >:)
Dacht je echt dat coureurs klaar waren met remmen op het moment dat ze de bocht insturen?
Dat weet ik wel zeker.

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 23:37 schreef Overspeed het volgende:

[..]

Are you sure you want to remove V8 Challenge completely?

[Yes] [No]

Ik wacht nog wel ff op DTM Race Driver... :)
;( :)

[..]

Nee, ik ben 16. Grappig he? :)

Ik rem dus bijna altijd net voor en half in de bocht met racespellen, dit is het enige spel waar het me niet lukt ;)

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Maar rijden in een V8 is natuurlijk heel anders dan bijvoorbeeld een F1 sim natuurlijk.

Motor hangt voorin, auto is ook in zn geheel zwaarder, heeft veel minder grip en de remmen zijn minder krachtig.

Lijkt mij dan logisch dat je meer onderstuur krijgt.
Rempunt ligt ook veel eerder dus.
Ik heb t spel zelf niet gespeeld maar ik denk dat t nog wel meevalt met dat rijgedrag.

En remmen halverwege de bocht met zo'n auto lijkt me ook niet echt de beste manier om de bocht door te komen :7

• Xtuv
  • Laatst online: 23:06
Op zaterdag 11 mei 2002 12:09 schreef DeLaVega het volgende:
Lijkt mij dan logisch dat je meer onderstuur krijgt.
Rempunt ligt ook veel eerder dus.
Ik heb t spel zelf niet gespeeld maar ik denk dat t nog wel meevalt met dat rijgedrag.
Speel het nou maar... is huilen met de pet op :'(

• Zamorano
  • Niet online
Op zaterdag 11 mei 2002 13:35 schreef Xtuv het volgende:

[..]

Speel het nou maar... is huilen met de pet op :'(
Hoe zo, zijn de physics echt om te janken dan?
Wat is er psies zo slecht aan?
Zeker ook een beetje te arcade he?

Verwijderd

Ik vind het spel zo erg nog niet hoor :)

Ik vind het wel leuk om ff met m'n stuurtje te spelen

Maar ik weet al waarom ik niet remmend kan sturen
Ik gebruik een button op mijn stuur om te remmen, en niet het rempedaal (is stuk :P), daardoor kan ik dus niet remkracht instellen. Als je vervolgens op accent drukt (`) dan krijg je rechts stats te zien met het percentage break en nog wat dingen. Als break op 100% staat dan kan je niet sturen. Je zou dus eigenlijk je rempedaal half of driekwart moeten indrukken, dan kom je wel de bocht door, jammer dat mijn rempedaal het niet doet :)

• party42
  • Laatst online: 28-01 10:48

[..]

heb jij je rijbewijs dan wel?
daimn
ik rem gewoon wel in een bocht hoor...

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:24
Op zaterdag 11 mei 2002 18:36 schreef party42 het volgende:

[..]

heb jij je rijbewijs dan wel?
daimn
ik rem gewoon wel in een bocht hoor...
[offtopic] dan doe je toch wel iets fout, ik erger me eigen er gruwelijk aan als mensen remmen in een bocht, teken van niet kunnen rijden aka te hard aan komen rijden voor de bocht. Voor de duidelijk heid het is de bedoeling voor de bocht al af te remmen niet erin.

ben dan zo'n bikkel dat je gas geeft in een bocht, maar remmen?? nee das fout.

• Zamorano
  • Niet online
Ongeacht in wat voor auto je rijdt. En in 95% van alle bochten geldt:

- Afremmen/gas minderen
- Rem los
- Bocht Insturen
- Apex voorbij
- Weer accelereren

Dat is de beste manier, punt.
tuurlijk kun je wel remmen in een bocht maar dat is minder goed/effectief/snel.

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-01 13:24

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

STCC2 alla nieuw jasje.. :{

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Verwijderd

Toch maar even opgezocht:

What is trail braking? In essence, it means continuing to brake after having turned in for a corner. The further you progress into the corner, the more you turn the steering wheel and the more pressure you release from the brake pedal. Typically, the procedure goes like this:
  • You are hurtling in a straight line toward a corner;
  • You apply the brakes - fully - while still travelling in a straight line;
  • At some point, you release a little pressure from the brakes and start to turn in;
  • As you bend into the corner and approach the throttle application point, you progressively release the rest of the pressure from the brake.
What's the point of it? Trail braking helps you rotate the car into a corner by controlling the transfer of weight onto the front tires, giving them more stick, and thus compensating for any understeering tendancy the car would otherwise have.

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 08:50 schreef Debbus het volgende:
Toch maar even opgezocht:

What is trail braking? In essence, it means continuing to brake after having turned in for a corner. The further you progress into the corner, the more you turn the steering wheel and the more pressure you release from the brake pedal. Typically, the procedure goes like this:
  • You are hurtling in a straight line toward a corner;
  • You apply the brakes - fully - while still travelling in a straight line;
  • At some point, you release a little pressure from the brakes and start to turn in;
  • As you bend into the corner and approach the throttle application point, you progressively release the rest of the pressure from the brake.
What's the point of it? Trail braking helps you rotate the car into a corner by controlling the transfer of weight onto the front tires, giving them more stick, and thus compensating for any understeering tendancy the car would otherwise have.
Wat dus alleen maar negatief is voor een rwd auto, minder grip op de achterwielen, dus meer overstuur.

En tuurlijk zijn er bepaalde 'race technieken', maar iedereen weet toch (hopelijk) wel dat je nooit moet remmen in de bocht, en zeker niet bij hoge snelheden, dat kan zeer gevaarlijk zijn.

Verwijderd

aaaaargg.. het spel zit vol fouten....

en de grootste is dat de replay niet volledig afgespeeld word.. maar ineens gaat de auto z'n eigen replay maken ... tijdens de reply ja lekker ingewikkeld.. maar iri is het wel..

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 15:09 schreef Xiphy het volgende:
aaaaargg.. het spel zit vol fouten....

en de grootste is dat de replay niet volledig afgespeeld word.. maar ineens gaat de auto z'n eigen replay maken ... tijdens de reply ja lekker ingewikkeld.. maar iri is het wel..
LoooL, dat had ik dus ook

Ik botste op een gegeven moment tegen de rand en reed verder
In de reply botste ik opeens tegen de rand en zat de auto vast :? :?

Hij bleef dus gas geven, maar hij stond tegen de muur aan, en ja, dan kom je niet weg, tenzij je ff in zijn achteruit gaat. Maar dat deed ie niet :)

Hoe ga je trouwens in z'n achteruit? Kan dat of nie?
Mijn gear doet het niet

• ShockRaver
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:04
LATEN we met ze alle wachten op GTA3...
voor de PC wel te verstaan

die neppe arcade race bende komt me neus uit

Grand Prix 3 bv. stel me auto in vlieg dik over de 300 egestanders.. zijn echt nergens.. keb kampioenschap uitgereden ( volle race ) en sja.. keb 1 rave nie gewonne lekker band en spinde de baan af.. toen was me karretje total loss

naja vervolg UITGEKEKEN op GP3 zelfde geld voor al die andere race shit vet nutteloos rondjes crosse
f1 2001 van EA sorry ook niks aan

kvind carmagedon nog leuker

AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11

Verwijderd

Op de rem drukken dan gaat hij achteruit

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 15:38 schreef LaMaGRa het volgende:
LATEN we met ze alle wachten op GTA3...
voor de PC wel te verstaan

die neppe arcade race bende komt me neus uit

Grand Prix 3 bv. stel me auto in vlieg dik over de 300 egestanders.. zijn echt nergens.. keb kampioenschap uitgereden ( volle race ) en sja.. keb 1 rave nie gewonne lekker band en spinde de baan af.. toen was me karretje total loss

naja vervolg UITGEKEKEN op GP3 zelfde geld voor al die andere race shit vet nutteloos rondjes crosse
f1 2001 van EA sorry ook niks aan

kvind carmagedon nog leuker
nou nou... carmegedon is geen racegame...
maar zo te horen hou je totaal niet van race games....
die v8 is best goed kwa besturing......

• ShockRaver
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:04
muah ik hou wel van race games...
maar niet als ik 3 rondjes rij en dat ik onderand iedereen gelapt heb op zwaarste nivo |:(

AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 18:33 schreef hicham het volgende:
Ik vind het spel zo erg nog niet hoor :)

Ik vind het wel leuk om ff met m'n stuurtje te spelen

Maar ik weet al waarom ik niet remmend kan sturen
Ik gebruik een button op mijn stuur om te remmen, en niet het rempedaal (is stuk :P), daardoor kan ik dus niet remkracht instellen. Als je vervolgens op accent drukt (`) dan krijg je rechts stats te zien met het percentage break en nog wat dingen. Als break op 100% staat dan kan je niet sturen. Je zou dus eigenlijk je rempedaal half of driekwart moeten indrukken, dan kom je wel de bocht door, jammer dat mijn rempedaal het niet doet :)
heb je een stuurtje van microsoft ? zo ja dan moet je maar eens bellen met de helpdesk van microsoft en je probleem doorgeven (bij mij was ook het een pedaal kapot) als het goed is (was bij mij wel zo terwijl de garantie een half jaar verlopen was. maar dat moet je niet zeggen) krijg je dan een hele nieuwe set gratis opgestuurd.:) :) ik zou zeggen als je een microsoft stuurtje hebt probeer het eens !!

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 16:09 schreef -administr8or- het volgende:

[..]

heb je een stuurtje van microsoft ? zo ja dan moet je maar eens bellen met de helpdesk van microsoft en je probleem doorgeven (bij mij was ook het een pedaal kapot) als het goed is (was bij mij wel zo terwijl de garantie een half jaar verlopen was. maar dat moet je niet zeggen) krijg je dan een hele nieuwe set opgestuurd.:) :) ik zou zeggen als je een microsoft stuurtje hebt probeer het eens !!
Nee, is er één van trust :)
Hij was al eerder kapot gegaan, maar kwam waarschijnlijk gewoon door ons. We gooiden hem altijd onder ons bureau waar het pedaal raar ingedrukt werd :P

Verwijderd

misschien doed trust hetzelfde als microsoft ik zou het gewoon proberen als ik jou was.
of je belt gewoon naar microsoft want ik hoefde geen aankoopbon of serienummer door te geven. ze geloofden me op mijn woord :)

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:52
hoe kan je online spelen? via die lobby kan ik niet connecten..

Verwijderd

waar hebben julie deze demo weg? URL?

• Daan
Op woensdag 15 mei 2002 17:34 schreef SeVeN het volgende:
waar hebben julie deze demo weg? URL?
Er is (nog) geen demo ;)

Verwijderd

ow jammer, maar oke dan moet ik het eerst maar met met brandweermannetje doen :P

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-11-2025
Ik heb ook de "demo" maar het is echt waardeloos wat mij betreft. De auto's reageren voor geen meter en het is veels te makkelijk. De allereerste race won ik met een mega voorsprong.

1 tip, zelfs al woon je in australie koop dit spel niet.

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Hmm, dan heb ik toch liever de need for speed serie..

Of nog liever collin McRae ofzo, iets wat realistischer is. :)

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 10:39 schreef Rusty het volgende:
Ik heb ook de "demo" maar het is echt waardeloos wat mij betreft. De auto's reageren voor geen meter en het is veels te makkelijk. De allereerste race won ik met een mega voorsprong.

1 tip, zelfs al woon je in australie koop dit spel niet.
waar heb je deze demo weg? kheb namelijk toch niks te doen :P

p.s. geen warez :P

• Daan
Op vrijdag 17 mei 2002 11:28 schreef SeVeN het volgende:

[..]

waar heb je deze demo weg? kheb namelijk toch niks te doen :P

p.s. geen warez :P
Er staat toch "demo".
Zie je die " niet? :)

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-11-2025
Op vrijdag 17 mei 2002 11:29 schreef Phreak het volgende:

[..]

Er staat toch "demo".
Zie je die " niet? :)
idd de "" sloeg op het feit dat het niet echt een demo is. Ik kan je dus niet helpen.

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

Pagina: 1