[IIS] blijft hangen na overload aan hits

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Topicstarter
Mijn server draait op Win2K AdvSrv met IIS5, welke is voorzien van elk denkbaar bugfix casu quo patch. Er draaien twee HTTP en twee FTP sites op, elk met een eigen poort. Vroeger maakte ik nogal eens mee, dat als iemand veel downloadde van een specifiek poort, dat deze poort dan bleef 'hangen'. De andere poorten blijven nog wel functioneren. De enige oplossig dat ik hier tot nu toe voor gebruikte is via een terminal op mijn server inloggen en dan via de IIS console de desbetreffende FTP of HTTP site stop te zetten en daarna weer te starten.

Vooral in de tijd toen de FTP sites nogal eens actief waren, vielen de HTTP sites vaak uit. Nu zijn de FTP sites al een paar weken uitgeschakeld en ondervond ik geen last aan de HTTP kant. Maar het komt wel eens voor dat mijn homepage (een van die HTTP sites dus) net teveel hits kreeg, zoals vandaag na een HK postje gebeurde, dan ligt het eruit tot ik het via de IIS herstart.

Ik heb er nu wel een beetje mee leren leven, maar ik zou het zeer waarderen als iemand dit probleem herkent en/of hiervoor een oplossing weet :)

En ja, ik heb me suf gezocht op microsoft.com (KB enzo)..

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:49
Ook al in je logfiles gezocht?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Topicstarter
Op donderdag 09 mei 2002 09:04 schreef The Source het volgende:
Ook al in je logfiles gezocht?
Uiteraard, maar daar staat niks zinnigs in.. Het hángt gewoon :{

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:57

Predator

Suffers from split brain

PNS is voor 'Advanced' vragen. Dat houd dus in, dat het een 'zwaar topic' moet zijn, wil het topic in PNS blijven. Om dit nog even te verduidelijken, hier wat dingen die sowieso al niet PNS zijn:

Apache

PHP

MySQL

IIS

Een Windows98 PC die 1 uur per dag aanstaat

Windows XP Prof. waar photoshop niet op wil installeren.

En vergeet vooral niet de volgende stelling:
"Server != Advanced"
Waarmee bedoeld word, een PC die Windows2000 Advanced Server draait, de hele dag een beetje Word documenten opslaat en inernet deelt voor 2 users is dus niet meteen advanced!
Deze gaat op slot omdat er te veel topics hier gestart worden, die hier helemaal niet horen.
Dit staat dus in de sticky readme waar je eerst eens had moeten kijken. :)

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Dit topic is gesloten.