Verwijderd

Topicstarter
beste tweakers,

ik heb sinds kort een HP620x kleuren handheld in mijn bezit. nu zit er standaard 16mb geheugen voor opslaan programma's en geheugen om prog. op te starten. Nu zit er op deze handheld ook een Compact flash ingang. Is het zo dat ik als ik een 128mb flash card erin stop dat ik ook 128 mb aan programma's kan draaien of is dat maar beperkt tot de 16mb die standaard in dat apparaat zit?

wie helpt mij met het juiste antwoord.

Verwijderd

moved OH >> GT

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:01

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Meestal wel... Echter bij enkele merken/modellen niet, daar kunnen geen programma's van de CF kaart worden uitgevoerd. Soms is dit wel met een tooltje (sotware) te verhelpen. Ik geloof (met de nadruk op geloof) dat je met een HP wel meteen vanaf de CF kunt executen. In reviews op internet, de site van HP of de handleiding zul je waarschijnlijk een duidelijker antwoord krijgen.

Je kan ook van iemand een CF kaartje lenen om het te testen.

(aanhef op GoT is niet nodig/gewenst)

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Topicstarter
heeft niemand zo'n handheld van hp, die een compact flash kaartje gebruikt om data vanaf te draaien. Of is het alleen backuppen van data?

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:41

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Ja, je kan bij die HP rechstreeks vanaf de CF-card programma's draaien. Backuppen erop kan ook. Waar je wel op moet letten, is dat hij voor het draaien de programma's eerst in het geheugen stopt (dit kost dus ook geheugen, maar alleen tijdelijk!). Je moet dus wel voldoende geheugen hebben als je meerdere programma's wilt draaien. Het desbetreffende programma moet ook wel de optie hebben zichzelf op een andere locatie te installeren dan de standaard Program Files. Onder die voorwaarde zou alles vanaf de CF-kaart gewoon moeten draaien.

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Verwijderd

Topicstarter
bedankt, weet jij ook pf ik alle cf kaartjes erin kan stoppen, 64mb >?

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:41

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Ja, als het goed is zóu dat moeten werken. Let op, zóu. Want niet alle CF-kaartjes van behoorlijke groottes willen ook correct werken in een WinCE apparaatje. Neem daarom een gerenommeerd merk, en regel dat je hem terug kan brengen als het niet werkt. Ik heb een 128Mb Dane-Elec kaartje in een WinCE 2.11 Machine van Compaq gehad, en daar werkte hij perfect in. Maar voor de zekerheid dus altijd regelen dat je hem terug kan brengen en geld terug kan krijgen!
Er zijn trouwens reports van mensen die 256/512 CF-kaartjes in een WinCE machine succesvol werkend hebben, dus groter als 128Mb moet ook zeker mogelijk zijn!

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Pagina: 1